• benchmark.pl
  • Gry
  • Techland wykorzystuje "krągłości' Kim Kardashian do promocji Dying Light
Gry

Techland wykorzystuje "krągłości' Kim Kardashian do promocji Dying Light

przeczytasz w 1 min.

Pytanie tylko, czy nie jest to już balansowanie na krawędzi?

Techland Kim Kardashian

Kim Kardashian to jedna z tych osób, które znane są głównie z tego, że... są znane. Jeśli jednak zapytać o więcej szczegółów dotyczących amerykańskiej celebrytki (nie, nie lubimy tego słowa) to nie będzie zaskoczeniem, iż większość osób wymieni tutaj jej fizyczne atrybuty. Skorzystać na nich postanowił teraz rodzimy Techland.

Być może niektórzy z Was natknęli się już w sieci na okładkę najnowszego numeru magazynu Paper. Pojawiła się na niej właśnie Kim Kardashian, która zdecydowała się na odważną sesję zdjęciową. Łatwo zgadnąć, że szybko wywołało to spory odzew, a jeśli coś jest na topie w Internecie to zawsze warto do tego nawiązać.

Techland zrobił to bardzo szybko i dlatego też raczej osiągnął zamierzony efekt - mocnym akcentem przypomniał o Dying Light. Twórcy przygotowali plakat nawiązujący do wspomnianej okładki, tyle tylko, że zamiast Kim Kardashian umieszczono na nim zombiaka.

Polskiemu producentowi należą się brawa za szybką reakcję. Pytanie tylko, czy nie jest to już balansowanie na krawędzi? Co sądzicie o tego typu promowaniu gry?

Dying Light gra

Schodząc już na temat samej gry przypomnieć wypada, że pojawi się ona na PC oraz konsolach PlayStation 4Xbox One. To nie błąd, ponieważ ostatnio dowiedzieliśmy się, iż zrezygnowano z wydania gry na PlayStation 3 i Xbox 360. Premiera planowana jest, zgodnie z plakatem, na styczeń przyszłego roku.

Źródło: adweek, facebook - Techland Wydawnictwo

Komentarze

23
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dudi4Fr
    68
    Dobre jest to że na tym plakacie Techlandu jest mniej ingerencji Photoshopa niż w oryginalnym zdjęciu...
    • avatar
      XaRaDaS
      30
      I świetnie wykorzystali, skoro pełno już memów w necie to czemu nie reklamować gry. Powinni pójść za ciosem i umieścić ją w grze ;)
      • avatar
        neXt___
        10
        To nie krągłości tylko szafa.
        • avatar
          Konto usunięte
          8
          żenada
          • avatar
            kropak
            8
            A idźcie do d... z takimi niusami.
            • avatar
              Player1
              3
              Dupa tam nie pozew, niech sobie Techland poużywa i niech robi szydło z pseudo gwiazdki. Świetna wiadomość jest taka, że gra nie ukarze się na stare konsole. Najwyższy czas, aby nowe gry były tworzone na nową generację a nie dostosowywane do sprzętu sprzed dekady.
              • avatar
                Konto usunięte
                2
                Nie wiem co wszyscy widza w takich ogromnych dupach, ja tam wole maly kragly tylek.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  1
                  Mam nadzieje że w dopracowanie gry wpompują więcej kasy niż w marketing.... Ale to chyba wishful thinking. Będzie pewnie patch w momencie premiery i dlc tydzień później.
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    1
                    Zad co się zowie! Wolę jednak wersję sprzed rozkładu.
                    • avatar
                      Fiona
                      1
                      A co na to polscy celebryci - znowu zaspali ???


                      Kurde kiedyś słowo obrażliwe dla kobiety było na k....
                      Teraz za nazwanie c...elebrytką od razu z liścia dać...
                      • avatar
                        miedzianek
                        0
                        Mam wrazenie, ze zaraz jakis pozew sie sypnie:)
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          -1
                          przerobili kim kardaszian hahaha, to takie śmieszne hahaha
                          • avatar
                            KMyL13
                            0
                            Ah, a więc tak smakuje roskosz życia, gdzie dopiero takim newsem i w tym momencie siędowiedziałem, że znowu głośno o tej "światłej lady" z tamtej sextaśmy... I mnie to w ogóle nie interesuje...

                            Ahhhhh- mniej smieci w głowie...
                            • avatar
                              prime27pl
                              0
                              Niesmaczne...
                              • avatar
                                Sander Cohen
                                0
                                Fajne :-) Brawo Techland. Ciekawe czy Kim to widziala i czy rozpoznala tam siebie? Tak czy siak, nie jest to dla mnie zadna gwiazda, a raczej genialny przyklad na zrobienie kariery (ni) z dupy. Cala rodzinka to geniusze marketingowi, ktorzy potrafia sprzedac doslownie wszystko. Az zal ze tylu ludzi sie do tego przyczynia.
                                Oby przynioslo to Techlandowi zamierzony efekt i gra sprzedala sie dobrze.