Gry

Porównanie grafiki w The Division z rzeczywistością

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
53 komentarze Dyskutuj z nami

Trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę dobrze.

The Division gra grafika

Na The Division trzeba będzie jeszcze sporo poczekać. Co jakiś czas pojawiają się jednak materiały, po których obejrzeniu odnosimy coraz większe wrażenie, że tytuł ten wart jest tego, by o nim pamiętać.

Ubisoft od samego początku podkreśla kilka elementów, które mają być tutaj najmocniejszymi stronami. Na pierwszy plan wysuwany jest duży i otwarty świat oraz oprawa graficzna najwyższych lotów. Chociaż ostatnio producent ten nie ma dobrej prasy to pozostaje mieć nadzieję, że wyciągnie wnioski z przeszłości i tym razem ostateczna wersja gry nie będzie odbiegać o materiałów ją promujących.

Jeśli tak to wizyta w postapokaliptycznym Nowym Jorku może być dla graczy bardzo przyjemna. Miasto ma zostać odwzorowane z dbałością o najmniejsze detale, a gracze cieszyć powinni się dużą swobodą działań. Do tej pory musieliśmy wierzyć twórcom na słowo, ale teraz trochę się to zmieniło.

Do sieci trafił bowiem materiał wideo, na którym zestawiono kilka lokacji z gry z rzeczywistością. Trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę dobrze, ale o tym przekonać możecie się już sami.


Przypomnijmy, iż The Division trafić ma na PC oraz konsole PlayStation 4Xbox One. Oficjalnie cały czas mówi się o premierze w roku 2015, ale ostatnio pojawiły się sugestie, że być może trzeba będzie poczekać aż do 2016.

Źródło: youtube, gamingbolt

marketplace

Komentarze

53
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    po gó**o porównanie grafiki z rzeczywistością jak przez next geny przez długi czas grafika będzie stała w miejscu
  • avatar
    GhostEr33
    Gdyby to miało single'a, to jeszcze bym może czekał, ale sam co'op, czy MP w ogóle mnie nie interesuje.
  • avatar
    yamaro
    Mam nadzieje że wyciągną wnioski z Watch dogsów i nie zrobią downgrade grafiki, poniżej poziomu który został pokazany przez trailery.
  • avatar
    gicior12345
    Kolejna ściema,ta gra na pewno tak nie będzie wyglądać
  • avatar
    gicior12345
    Jeszcze czekać do 2016? Kurwa nie wiadomo czy dożyję...
  • avatar
    crossek
    Pierdolenie

    Za miesiąc pewnie i tak potną grafikę ze względu na konsole
  • avatar
    aavil
    Jeśli nie zapowiedzą, a na pewno nie zapowiedzą, jest to dla mnie najbardziej wyczekiwana gra. Oby realny gameplay się niczym nie różnił od tych "prasówek".
  • avatar
    wojtas626
    będzie można nauczyć się mapy NY, a gdy się tam znajdzie poczuć jakby się tam było już wiele tygodni :)
  • avatar
    NewUnnamedUser
    To wygląda graficznie podobnie jak inFamous: Second Sun, minimalnie jest wyraźniej i ciut lepsze tekstury, ale tylko troszkę. Jak ta gra się ukaże, czyli pewnie za jakiś rok, lub więcej, to już na nikim nie zrobi ta grafika wrażenia. Zapewne jeszcze przytną troszkę te efekty: kurzu, pyłu, ptaków, liści, dymu (bo nie wierzę, że będą w takich ilościach jak tutaj) i zostanie tyle samo co zostało z Watch Dogs. Jak dla mnie, to nawet na dzień dzisiejszy BF 3 i BF 4 wyglądają trochę lepiej od tego.
  • avatar
    raznow
    Przez to porównanie ta gra jest teraz uber brzydka :(
    -1
  • avatar
    heartagram
    Gra lepiej wygląda niż rzeczywistość. Ciekawe jak to uciągnie konsola. huehuehuehue
    -1
  • avatar
    Avenger
    Jezu znowu NY? Szkoda, że nuclear union jednak nie wyjdzie, nadał by świeżości tej całej serii post-apo
  • avatar
    Kieresz
    kadzy filmik to samo dokladnie miejsce.....
  • avatar
    Aragorn96r
    Hahaha i po co to porównanie ?
    https://www.youtube.com/watch?v=L_A6Z3gkXlk
    I to by było na tyle co do porównań od firmy Ubi$oft....
  • avatar
    gboor
    Czy pamiętacie jakieś inne gry, gdzie odwzorowano dosyć wiernie miejsca ze świata rzeczywistego? Chodzi głównie o fragmenty miast (może też polskich)? W sumie niezłym przykładem są samochodówki, jeśli tor biegnie w mieście, tyle że te lokacje są bardzo powtarzalne.
    Ja kojarzę mapkę Venezia w Wolfenstein: ET (plac św. Marka w Wenecji). Zdaje się że Serious Sam też odtwarzał oryginalne zabytki?