Gry

Ubisoft opóźnia premierę Skull and Bones

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
7 komentarzy Dyskutuj z nami

Ostatnio Skull and Bones pozostawało w cieniu i w najbliższym czasie nic się w tej kwestii nie zmieni. Na premierę poczekamy zdecydowanie dłużej niż początkowo sugerowano.

Pierwsza zapowiedź Skull and Bones miała miejsce na targach E3 2017. W kolejnych dniach mówiono o tej produkcji całkiem sporo, ale później słuch o niej zaginął. Ubisoft przerwał wprawdzie milczenie, ale wyczekujący premiery nie będą z tego powodu szczególnie zadowoleni.

Producent poinformował bowiem o opóźnieniu premiery gry. Skull and Bones zadebiutować ma w przyszłym roku podatkowym, czyli w okresie od 1 kwietnia 2019 do 31 marca 2020. Powody takowej decyzji nie są zaskakujące, Yves Guillemot (CEO studia Ubisoft) tłumaczy wszystko w jednym zdaniu.

„Ubisoft postanowił zarezerwować więcej czasu na opracowanie Skull and Bones, aby zaoferować graczom jeszcze bardziej wciągające doświadczenia.”

Opóźnienie będzie zatem spore, do tej pory utrzymywano, iż gra zadebiutuje w tym roku kalendarzowym. Platformy docelowe pozostają natomiast bez zmian, Skull and Bones trafić ma na PC oraz konsole PlayStation 4Xbox One.

Chociaż najważniejsze będą tu zmagania wieloosobowe, twórcy podtrzymują, iż zaoferują też solidną kampanię. Jednocześnie padają stwierdzenia, iż Skull and Bones nie będzie obciążać teraz budżetu na marketing, w związku z czym nie powinniśmy oczekiwać szczególnej ofensywy nowych materiałów z gry.


Źródło: Ubisoft

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kac2per1
    Klon bitwy na morzu z Assassin's Creed 4 (także Ubisoftu).
    To się nazywa zarabiać podwójnie na tym samym.
  • avatar
    Kac2per1
    Klon bitwy na morzu z Assassin's Creed 4 (także Ubisoftu).
    To się nazywa zarabiać podwójnie na tym samym.
    -1
  • avatar
    owatanka
    Ladny filmik calkiem klimatyczny.