• benchmark.pl
  • Gry
  • Ubisoft zapewnia, że w Watch Dogs 2 nie będzie downgrade'u
Gry

Ubisoft zapewnia, że w Watch Dogs 2 nie będzie downgrade'u

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
27 komentarzy Dyskutuj z nami

Pytanie, kto producentowi w takie zapewnienia wierzy?

Wszyscy pamiętają chyba, jak duży szum wywołała premiera Watch Dogs. Pojawiały się jednak nie tylko pozytywne opinie, ale także te negatywne, które w sporej części związane były z gorszą niż podczas zapowiedzi oprawą graficzną. Obawy o podobny obrót spraw pojawiają się także w kontekście Watch Dogs 2. Zdaniem producenta niesłusznie.

Ubisoft tłumaczyć musiał się ze wszystkiego już wiele razy. Wraz ze zbliżającą się premierą Watch Dogs 2 temat zaczyna jednak powracać. Dlaczego tym razem mielibyśmy być spokojni? Dominic Guay, starszy producent Watch Dogs 2, tłumaczy, iż podczas prac nad Watch Dogs (i w momencie pierwszych prezentacji) producent nie znał dokładnej wydajności konsol Xbox One i PlayStation 4. Rzeczywistość została brutalnie zweryfikowana i dlatego skończyło się tak, a nie inaczej.

Dajecie takim argumentom wiarę? Jednocześnie Dominic Guay tłumaczy, iż w przypadku Watch Dogs 2 sytuacja wygląda inaczej, dochodzi do tego także kilka innych czynników i wszystko to w ogólnym rozrachunku przełożyć ma się na brak jakichkolwiek niedomówień.

„Sytuacja w kontekście Watch Dogs 2 jest znacznie bardziej przewidywalna. Od samego początku rozwijamy grę na wszystkich platformach docelowych. Poza tym korzystamy z ulepszonej wprawdzie wersji, ale silnika znanego już z pierwszej części.”

Źródło: videogamer

Komentarze

27
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Śmiechy i chichy poniżej tego posta.
    20
  • avatar
    Dudi4Fr
    Sam fakt że o tym zapewniają jest żenujący...
    19
  • avatar
    AntySyjon
    Nie będzie downgrade-u, od razu zrobią gniota
    16
  • avatar
    apuk666
    Heh już się tłumaczyli co do downgradu przy the Division, że tam już nie będzie.
    9
  • avatar
    Lord_NeReVaR
    Czyli poprzednia gra musiała mieć downgrade bo nie znali mocy konsoli i okazało się że jest za słaba i nie pociągnie takiej grafiki, ale teraz nowa gra będzie wyglądać lepiej niż jedynka i to na tej samej "słabej" konsoli. Czyli o co chodzi ?
    4
  • avatar
    piotreeek
    Obecne konsole okazały sie za słabe i trzeba było przez nie robić downgrade. Przynajmniej w końcu sie przyznali oficjalnie.
    2
  • avatar
    Yukko
    Znali czy nie znali możliwości nowych konsol kompletnie NIE USPRAWIEDLIWIA ani nie wyjaśnia zaniżania grafiki na PC do możliwości najsłabszej z nich.

    No ale wtedy zapewne ci co korzystają z tego sprzętu mieliby spore pretensje o to czemu tu gra wygląda tak słabo a na PC tak pięknie...

    Inne pytanie: Czemu ci co kupili konsole o takiej a nie innej mocy czy możliwościach mieliby mieć jakiekolwiek pretensje do właścicieli PC których moc jest dużo większa?

    I czemu gry są zaniżane do możliwości najsłabszego sprzętu?

    Moc weźmy to samochodów sportowych nie jest zaniżana do jakiegoś rodzinnego autka tylko dlatego, że sporo ludzi nie stać na lepszy albo chcą po prostu jeździć a nie się bawić w tuning. Tak samo jak wielu ludzi bierze konsole by sobie po prostu pograć a nie grzebać w oprogramowaniu. I właściciele aut jakoś nie mają pretensji, że jedne auta blokują drugie więc czemu konsole blokują możliwości gier?

    Mam nadzieję, że ta wypowiedź ma sens.
    2
  • avatar
    Roller Mobster
    Oglądałem gameplaye i trailery z WD2 i Arkham Knight zjada to graficznie na śniadanie.
    1
  • avatar
    sosolini
    Może nie będzie downgradu, bo konsole ulepszają