Gry

W Inner Chains zagramy dopiero w maju

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
2 komentarze Dyskutuj z nami

Twórcy zdecydowali się dać sobie kilkanaście dni na doszlifowanie projektu. Wszystko po to, aby Inner Chains nikogo nie zawiodło.

Przed weekendem zadebiutować miała polska strzelanina z elementami horroru - Inner Chains. Czekający na nią zauważyli zapewne, że ostatecznie nie pojawiła się w sprzedaży. Co się stało?

Na dzień przed planowanym debiutem, IMGN.PRO zdecydowało się przesunąć premierę. Opóźnienie nie jest może ogromne, ale bezsprzecznie zauważalne. Zagramy bowiem dopiero 18 maja. Termin ten dotyczy wersji PC, te na konsole PlayStation 4Xbox One pojawią się później.

Co spowodowało konieczność kolejnego (tak, zdarzało się to już wcześniej) przesunięcia premiery? Wydawca uspokaja. Nie ma powodów do niepokoju, gra ma być ukończona, a dodatkowy czas spożytkowany zostanie jedynie na drobne szlify.

„Gra jest ukończona, a dodatkowy czas planujemy przeznaczyć na ostatnie szlify i finalne usprawnienia. Chcemy zapewnić graczom najlepsze doświadczenia związane z przygodą w mrocznym świecie Inner Chains.”


Źródło: Telepaths Tree

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    TruePerson
    1
    Mega, mega klimat. Trochę drewniane animacje i dźwięki tych "roślin" i "ludzi", ale naprawdę... klimat niszczy.
  • avatar
    AdBlock zawsze i wszędzie
    0
    Środowisko 3D wygląda w tej grze jak plastikowa sceneria pomalowana airbrushem. Ciekawe jak to uciągnie PC, bo ostatnio po wyjściu PS4 pro, na pecetach kwiczą frame rate-y, szczególnie po aktualizacji sterowników.