• benchmark.pl
  • newsy
  • Wydajność procesora AMD Trinity A10-5800K w grze Dishonored - test

Wydajność procesora AMD Trinity A10-5800K w grze Dishonored - test

Marcin Jaskólski | Redaktor serwisu benchmark.pl
40 komentarzy Dyskutuj z nami

Kandydat na grę roku na APU AMD

AMD Trinity A10-5800K procesor apu wydajność gra Dishonored test

Zgodnie z zapowiedziami sprawdzamy wydajność nowego APU firmy AMD w kolejnych grach. Dzisiejsza premiera Dishonored jest znakomitą okazją.

Dishonored na pierwszy rzut oka zdaje się kolejną grą FPP, w której gracz ma zadanie rozprawiać się z kolejnymi zastępami wrogów. Jednak już jakiś czas temu dostrzeżono w niej duży potencjał i wiele osób widzi w niej kandydata do gry roku.

Przypomnijmy, że topowy model AMD Trinity w premierowej recenzji testowaliśmy w grach Borderlands 2, Sleeping Dogs oraz DiRT: Showdown. Nie omieszkaliśmy również sprawdzić wydajności APU AMD w grach World of Tanks 8.0 oraz w XCOM: Enemy Unknown.

W testach wykorzystaliśmy sterowniki Catalyst 12.8 WHQL, dla układu graficznego zostało przypisane 1 GB pamięci.

Konfiguracja platformy testowej:

  • APU: AMD A10-5800K
  • RAM: Patriot Viper 2 x 2GB 1866 MHz
  • Płyta główna: Gigabyte GA-F2A85X-UP4
  • Dysk: Kingston SSDNow 200V+ 128 GB
  • Zasilacz: be quiet! Pure Power L7 350 W

Dishonored: 1280 x 1024
[kl./s] tekstury duże, modele normalne, promienie wł., szczurze cienie wł.

AA wył. 54
41
MLAA 44
34
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


Dishonored: 1680 x 1050
[kl./s] tekstury duże, modele normalne, promienie wł., szczurze cienie wł.

AA wył. 41
31
MLAA 34
26
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


Dishonored: 1920 x 1080
[kl./s] tekstury duże, modele normalne, promienie wł., szczurze cienie wł.

AA wył. 35
27
MLAA 29
23
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Gra umożliwia wykorzystanie dwóch rodzajów antyaliasingu, a mianowicie MLAA oraz FXAA. Ze względu na to, że zintegrowaną grafikę stanowi Radeon, zdecydowaliśmy się oczywiście na pierwszą opcję. Należy pamiętać, że nie testowaliśmy gry w ustawieniach najniższych, więc możliwy jest dalszy wzrost wydajność poprzez obniżenie detali.

Źródło: informacja własna

Back to university zestawienie przewodnik laptopy smartfony tablety drukarki peryferia gry konsole upominki

Komentarze

40
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    masta_rops
    5
    spoko teścik, podobają mi sie testy nowych gierek na zintegrowanym GPU
  • avatar
    Atak-Snajpera
    4
    Tak tylko FXAA jest prostsze i zarazem szybsze niż MLAA. FXAA robi wszystko w jednym przebiegu zaś MLAA o ile nic się nie zmieniło w trzech!
  • avatar
    xpert
    2
    Mam monitor 1680x1050 więc pogram całkiem komfortowo na samym APU bez zewnętrznej karty graficznej. No i GIT! :) Proszę o więcej takich testów.
  • avatar
    ECRYGIGS
    1
    Z moich doświadczeń wynika, że FXAA jest mniej wydajne ale za to daje lepsze rezultaty niż MLAA.
    W grze F.e.a.r 3 sam tego doświadczyłem sprawdzając jedne ustawienia i drugie.
    Tu masz z fxaa http://dl.dropbox.com/u/83086152/FEAR%203%20-%20FXAA.jpg , a tu z mlaa http://dl.dropbox.com/u/83086152/Fear%203%20-%20MLAA.jpg .
    Nie wiem z jakiego powodu ale przy FXAA mam synchronizacje klatek do 60, a przy MLAA tyle ile monitor 120 ( grafa GTX680).
  • avatar
    PLEJER186
    1
    I gdzie się podział hd 5850 w minimalnych wymaganiach?
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    W wymaganiach minimalnych podawali 5850 więc jestem w szoku jak wydajna jest to APU.
  • avatar
    Atak-Snajpera
    0
    wulfen a wiedziales ze fxaa ma oddzielne profile jakosci dla ps3 ,xboxa oraz pc? profil pc oferuje naturalnie najlepsza jakosc. sciagnij sobie kod zrodlowy ze strony autora jak niewierzysz.