Wydajność procesora AMD Trinity A10-5800K w grze Dishonored - test
Kandydat na grę roku na APU AMD

Zgodnie z zapowiedziami sprawdzamy wydajność nowego APU firmy AMD w kolejnych grach. Dzisiejsza premiera Dishonored jest znakomitą okazją.
Dishonored na pierwszy rzut oka zdaje się kolejną grą FPP, w której gracz ma zadanie rozprawiać się z kolejnymi zastępami wrogów. Jednak już jakiś czas temu dostrzeżono w niej duży potencjał i wiele osób widzi w niej kandydata do gry roku.
Przypomnijmy, że topowy model AMD Trinity w premierowej recenzji testowaliśmy w grach Borderlands 2, Sleeping Dogs oraz DiRT: Showdown. Nie omieszkaliśmy również sprawdzić wydajności APU AMD w grach World of Tanks 8.0 oraz w XCOM: Enemy Unknown.
W testach wykorzystaliśmy sterowniki Catalyst 12.8 WHQL, dla układu graficznego zostało przypisane 1 GB pamięci.
Konfiguracja platformy testowej:
- APU: AMD A10-5800K
- RAM: Patriot Viper 2 x 2GB 1866 MHz
- Płyta główna: Gigabyte GA-F2A85X-UP4
- Dysk: Kingston SSDNow 200V+ 128 GB
- Zasilacz: be quiet! Pure Power L7 350 W
Dishonored: 1280 x 1024
[kl./s] tekstury duże, modele normalne, promienie wł., szczurze cienie wł.
| AA wył. |  54  41 | 
| MLAA |  44  34 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Dishonored: 1680 x 1050
[kl./s] tekstury duże, modele normalne, promienie wł., szczurze cienie wł.
| AA wył. |  41  31 | 
| MLAA |  34  26 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Dishonored: 1920 x 1080
[kl./s] tekstury duże, modele normalne, promienie wł., szczurze cienie wł.
| AA wył. |  35  27 | 
| MLAA |  29  23 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Gra umożliwia wykorzystanie dwóch rodzajów antyaliasingu, a mianowicie MLAA oraz FXAA. Ze względu na to, że zintegrowaną grafikę stanowi Radeon, zdecydowaliśmy się oczywiście na pierwszą opcję. Należy pamiętać, że nie testowaliśmy gry w ustawieniach najniższych, więc możliwy jest dalszy wzrost wydajność poprzez obniżenie detali.
Źródło: informacja własna






Komentarze
40W grze F.e.a.r 3 sam tego doświadczyłem sprawdzając jedne ustawienia i drugie.
Tu masz z fxaa http://dl.dropbox.com/u/83086152/FEAR%203%20-%20FXAA.jpg , a tu z mlaa http://dl.dropbox.com/u/83086152/Fear%203%20-%20MLAA.jpg .
Nie wiem z jakiego powodu ale przy FXAA mam synchronizacje klatek do 60, a przy MLAA tyle ile monitor 120 ( grafa GTX680).