Gry

Zasady walki w Sniper: Ghost Warrior [Zaktualizowano]

W najnowszym zwiastunie swojej wysokobudżetowej produkcji City Interactive postanowiło zaprezentować nam podstawowe taktyki działania strzelca wyborowego jakie znalazły się w grze.

Emocje wokół gry Sniper: Ghost Warrior gęstnieją z każdym dniem. Do jej premiery pozostało już bowiem niewiele czasu. Nie ma wątpliwości, że tytuł ten ma olbrzymie szanse podbić serca graczy, a przynajmniej wszystkich miłośników bardziej wymagających strzelanin. Już niedługo na łamach benchmarka będziecie mogli przeczytać nasze gorące, pierwsze wrażenia z gry. Tymczasem już teraz zachęcamy do obejrzenia najnowszego filmu promującego ten tytuł, a jednocześnie odsłaniającego kilka z jego ciekawszych rozwiązań.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Sniper: Ghost Warrior zadebiutuje już 25 czerwca na platformy PC i Xbox 360.

[Aktualizacja 10.06.2010] - W sieci pojawił się również nowy trailer prezentujący fragmenty gry wieloosobowej. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem Sniper: Ghost Warrior właśnie pod kątem zabawy w sieci warto zobaczyć co szykuje dla nas City Interactive.

Źródło: gram.pl

 

 

Zobacz także:

 

Komentarze

27
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Będzie kolejna dobra polska gra...
    • avatar
      juggler
      0
      Hitu na miarę Wiedźmina i Call of Juarez pewnie nie będzie, ale gra może być całkiem spoko. I te emocjonujące pojedynki 16 na 16 kamperów :D
      • avatar
        Gasek
        0
        Polska robi coraz lepsze gry, ogólnie zapowiada się nieźle.
        • avatar
          SP1DER987
          0
          Zapowiada sie całkiem fajna gierka, szkoda tylko, że kilka pomysłów wzięto ze Sniper Elite.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Całkiem całkiem. Jak dla mnie duży plus
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Znając większość "gracz" to będzie camperka na maksa niestety. Obym się mylił, bo chce ją kupić.
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                szkoda, ze jestem slaby na snajpie
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  i wyląduje pewnie ta gra w koszach w carrefourze czy media markt...
                  • avatar
                    _nick_
                    0
                    jedyny fps gdzie kampowanie jest wskazane ;]
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      fajna gra bedzie , ale mp to bedzie 10 minut kampienia by wygrac ..

                      nie sadze by sie przyjelo tak jak mw
                      • avatar
                        reaktywator
                        0
                        No wreszcie będzie coś nowego sniper elite już mnie trochę znudził swoją grafiką. Napewno będe w nią grał jeśli grywalność będzie na tym samym poziomie co SE.
                        • avatar
                          Quantinum
                          0
                          kupuje to, zawsze bylem snajpewrem w codach, tylko w mw2 zmienilem. Lubie kampic w drzewach, i strzelac do nobow ktorzy nie beda wiedziec skad pocisk lecial i beda pisac ''wh lool cheat l2p n00b.
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            spoko giera, na pewno znajdą się klienci, bo chętnych "snajperów" jak się okazuje online nie brakuje;) O dziwo takie kampowanie może być bardzo emocjonalne, kiedyś zasadziłem się w trawie, porobiłem sporo head shootów, nagle słysze jakieś kroki (Bad Company2), koleś się na mnie przyczaił i gdy skapnąłem się że jest metr ode mnie za plecami, władował we mnie nóż, a ja bez kitu byłem pod sufitem, aż żone obudziłem hałasem hahaaha:D;)
                            • avatar
                              Spikeblade
                              0
                              multiplayer to będzie masakra... najpierw będą leciały granaty, a później kampa
                              • avatar
                                pX.Snake
                                0
                                Jak to jest na Steam,a nie na dedydykach to podziękuje,co druga mapa lagi i wieczne problemy typu nie można przenieść hosta itp jak w mw2!
                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  0
                                  Nie bedzie rewelacji.