Testy na płycie Asus Maximus V Formula przeprowadziliśmy w dwóch ustawieniach:
- z użyciem profilu XMP (pamięć RAM pracowała z taktowaniem 2133 MHz)
- z automatycznym podkręceniem procesora do 4,6 GHz oraz rdzenia graficznego do 1,6 GHz
PCMark7 Proffessional
[punkty]
| Wynik ogólny | |
| Lightweight | |
| Productivity | |
| Creativity | |
| Entertainment | |
| Computation | |
| System storage | |
Wszystkich, którzy chcą porównać działanie swojego komputera do testowanej przez nas platformy zapraszamy do działu benchmarki. Znajdziecie tam linki do pobrania popularnych benchmarków, w tym PC Mark 7 oraz 3D Mark 11. Każdy zarejestrowany użytkownik może opublikować wyniki swojej maszyny.
Asus Maximus V Formula
Sandra 2011: Przepustowość RAM
[GB/s]
| 2133 MHz | |
| 1866 MHz | |
| 1600 MHz | |
| 1333 MHz |
Przepustowość RAM jest całkowicie w normie - kontroler znajduje się w procesorze i to od niego zależą wyniki. Nawet najlepsza płyta nie pomoże tu uzyskać wyraźne lepszych wynikow.
Asus Maximus V Formula
3DMark 11 Proffesional
[punkty]
| Wynik ogólny | |
| Graphics | |
| Physics | |
| Combined | |
Podkręcenie procesora do 4,6GHz i układu graficznego do 1,6GHz pozwala na uzyskanie wyniku powyżej 1000 punków. Najwyższy wzrost widać oczywiście w teście procesora (Physics).
DiRT 3: Intel HD 4000 (XMP 2133 MHz, 1GB RAM)
[kl./s] ustawienia średnie, AA x0
| 1280 x 720 | |
| 1680 x 1050 |
Wyższa rozdzielczość daje się już HD 4000 we znaki, tym niemniej można uznać, że na upartego dałoby się bawić.
DiRT Showdown: Intel HD 4000 (XMP 2133 MHz, 1GB RAM)
[kl./s] ustawienia średnie, AA x0
| 1280 x 720 | |
| 1680 x 1050 |
DiRT Showdown jest wyraźnie bardziej wymagający od swojego poprzednika. Tym niemniej w niższej rozdzielczości i przy średnich ustawieniach jak najbardziej da się grać.




