@slawp1224 Idiokracja ma tyle wspólnego z podróżami w czasie co kultowa Sexmisja. Zamiast podróży w czasie jest przedłużona hibernacja, co raczej nie kwalifikuje się do tego zestawienia. Już szybciej dodałbym tu pozycje z pętlą czasową, na czele z Dniem Świstaka, Na skraju jutra czy Śmierć nadejdzie dziś.
Jakiś czas temu włodarze Toyoty oświadczyli, że I i II generacja Mirai są wersjami rozwojowymi. Dopiero III generacja ma stać się samochodem, który cenowo nie będzie odbiegał od samochodów z napędem hybrydowym i stanie się przystępna dla zwykłego Kowalskiego. Prawdopodobnie do tego czasu poprawią się również jej osiągi i zacznie być rozwijana sieć stacji tankowania wodoru. Generalnie Toyota chce rozwijać technologię wodorową ignorując czyste elektryki.
W większości zgadzam się d grzeszkami tu przedstawionymi. Mam jedynie obiekcje do zarzutu z ilością ras. Należy pamiętać, że w Andromedzie zwiedzamy tylko jedną gromadę. W starej trylogii na całą galaktykę przypadało chyba 13 ras inteligentnych (nie licząc syntetyków), z czego 10 było rasami humanoidalnymi (istoty dwunożne). Moim zdaniem ilość dostępnych ras jest w tym wypadku całkiem logiczna.
Nie mam nic przeciwko dłuższemu czekaniu, o ile wpłynie to pozytywnie na produkcję. Liczę na to, że fabuła przyćmi wszystko co do tej pory w serii ME widzieliśmy.
Właśnie tak powinna wyglądać finałowa bitwa kończąca wątek wojny domowej. To co zaserwowała nam Bethesda bitwy w żadnym wypadku nie przypominało. Ot kilkunastu wojów szturmujących (i zdobywających) wielkie miasto.
Znalazłem przykładowy kawałek wygenerowany właśnie za pomocą L-systemów
http://www.tursiops.cc/fm/cd/test.mid
1
Sachiel
Niedawno pisałem pracę magisterską na temat L-systemów. W skrócie jest to rodzaj gramatyki, za pomocą której można opisać językiem matematyki wiele otaczających nas zjawisk. W przypadku mojej pracy były to fraktale i rośliny, ale L-systemów można również użyć do tworzenia muzyki (musical L-systems). Cała sztuka polega na znalezieniu odpowiedniego przepisu, który posłuży do wygenerowania nawet bardzo złożonych partii.
Nie do końca tak jest. I to z kilku względów. Owszem widzimy wybuch supernowej i na pewno docierają do nas neutrina z tego wybuchu. Tyle, że nie możemy precyzyjnie ustalić kiedy wiązka neutrin została wysłana. Ponadto zidentyfikowanie neutrin pochodzących z konkretnej gwiazdy jest właściwie niemożliwe. Tym bardziej biorąc pod uwagę, że samo ich zaobserwowanie jest niezwykle trudne. Na koniec nie ma na chwilę obecną możliwości precyzyjnego obliczenia odległości supernowej od Ziemi. W eksperymencie odległość była znana z dokładnością do 20cm. W kosmosie jednostką odległości jest rok świetlny.
Z eksperymentu wynika, że różnica w prędkości neutrina i światła wynosi ok. 0,002%. Mając więc bardzo nieprecyzyjne dane nie ma możliwości wyliczyć dokładnej prędkości neutrina na podstawie obserwacji wybuchu supernowej.
Wehikuł czasu, to byłby cud? Najlepsze filmy o podróżowaniu w czasie
23 komentarzyDyskutuj z nami!Kupimy w Polsce auto na wodór
28 komentarzyDyskutuj z nami!Ten poręczny sprzęt do noszenia pozwoli nam dotknąć przedmiotów w wirtualnej rzeczywistości
4 komentarzyDyskutuj z nami!Nvidia szykuje prezentację kart graficznych Ampere... i wiemy kiedy ona nastąpi
32 komentarzyDyskutuj z nami!Wszystkie grzeszki Mass Effect Andromeda
21 komentarzyDyskutuj z nami!Na Mass Effect: Andromeda poczekamy jeszcze rok
17 komentarzyDyskutuj z nami!Skyrim: film fana gry - epicka bitwa z 1200 postaci
44 komentarzyDyskutuj z nami!Na luzie: muzyka z jednej linijki kodu
24 komentarzyDyskutuj z nami!http://www.tursiops.cc/fm/cd/test.mid
The Sims 3: Zwierzaki - twórcy opowiadają o dodatku do gry - polska wersja językowa i trailer
8 komentarzyDyskutuj z nami!Na poważnie: OPERA zaprzecza teorii względności
69 komentarzyDyskutuj z nami!Z eksperymentu wynika, że różnica w prędkości neutrina i światła wynosi ok. 0,002%. Mając więc bardzo nieprecyzyjne dane nie ma możliwości wyliczyć dokładnej prędkości neutrina na podstawie obserwacji wybuchu supernowej.