Laptopy

Acer - 93% napraw jest wykonywanych w 5 dni

przeczytasz w 1 min.

Polski serwis zachowuje wysoki poziom napraw urządzeń firmy Acer. 85% osób korzystających z usług serwisowych poleciłoby je swoim znajomym.

Już kilkukrotnie mieliśmy okazję pisać o wysokiej jakości napraw urządzeń firmy Acer. Polski serwis nadal utrzymuje ten standard – w ubiegłym miesiącu aż 93% zostało zreperowanych w czasie 5 dni od dotarcia sprzętu do serwisu.

Badania opinii klientów serwisu Acer, prowadzone przez zewnętrzną firmę, pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Weryfikacji poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia Klienta z usług serwisu.

Aż 93% urządzeń zostało naprawionych w przeciągu 5 dni, jest to niewielki spadek względem poprzedniego miesiąca, w którym takich napraw było 96%. Szybka naprawa jest możliwa dzięki obecności ponad 99% części do produktów Acer w serwisie Asplex we Wrocławiu.

Według ankiety przeprowadzonej wśród klientów serwisu, aż 85% osób korzystających z usług serwisowych poleciłoby je swoim znajomym. Klienci wysoko ocenili jakość pracy serwisu, na który składa się między innymi: jakość naprawy i łatwość kontaktu z konsultantem. Osoby korzystające z serwisu wystawiły notę 8,31/10.

Acer - serwis luty 2017
Kliknij, aby powiększyć infografikę

Przy okazji warto wspomnieć, że nadal trwa promocja umożliwiające uzyskanie zwrotu 100% kosztów zakupu w przypadku gdy serwis nie zdąży naprawić urządzenia w przeciągu 5 dni. Aby móc skorzystać z tej oferty, należy posiadać sprzęt zakupiony po 21 lipca 2016 roku wraz z ważnym dowodem zakupu. Wśród produktów objętych promocją znajdziemy: Swift 3, 5 i 7, Spin 5 i 7, Aspire S13, Aspire R15 oraz hybrydę Switch Alpha 12. Szczegółowe warunki Premium Service znajdziecie na tej stronie.

Źródło: Acer

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kitamo
    2
    Jeśli chodzi o Acera to przyznać musze ze ta informacja nie jest przesadzona.
    średnio 9 na 10 sztuk wysłanych bez problemu wraca w ciągu tygodnia z serwisu... ale żeby on był Polski to już ekhem, ważne ze Acerpoint i Asplex jest choć i można wysłać sprzęt także po gwarancji (a te dane dotyczą właśnie Asplexu).