Na topie

ALLPlayer 8.0 to nowy start - popularny odtwarzacz już do pobrania

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Oprogramowanie

Kategoria: Komputery Oprogramowanie Tematyka: Programy do pobrania

Polacy odpowiedzialni za rozwój odtwarzacza multimedialnego ALLPlayer udostępnili jego nową wersję: 8.0. Jej kod został napisany od nowa – z okazji dwudziestolecia istnienia programu.

  • ALLPlayer 8.0 to nowy start - popularny odtwarzacz już do pobrania
A A

Polski, darmowy odtwarzacz audio/wideo ALLPlayer w ciągu dwudziestu lat istnienia zdołał zaskarbić sobie sympatię użytkowników. Ci doceniają jego uniwersalność, funkcjonalność i prostotę, ale są też pewne elementy, na które narzekają. Mając to na uwadze, zespół postanowił stworzyć jubileuszowe wydanie programu od zera.

Co nowego w ALLPlayer 8.0

ALLPlayer 8.0 to nowa wersja programu, przygotowana z okazji jego dwudziestolecia. Wizualnie nie różni się może jakoś mocno od poprzedniej, ale autorzy zwracają uwagę na to, że jeśli chodzi o kod, został on stworzony od nowa.

ALLPlayer ewolucja

Nowy ALLPlayer został pozbawiony mało używanych funkcji i napisany w optymalnej formie. Dzięki temu ma się szybciej uruchamiać i lepiej działać. – „Oczywiście zostawiliśmy w ALLPlayerze to z czego słynie od lat, czyli automatyczne pobieranie dopasowanych napisów do filmów oraz nowoczesny i wygodny interfejs, podobny w obsłudze do tego znanego z naszych smartfonów”, dodają twórcy.

Wydanie oznaczone jako 8.0 to także nowa playlista (co powinno przypaść do gustu przede wszystkim miłośnikom seriali) oraz wersja 64-bitowa. Przeniesiono też naturalnie wszystko to, co wprowadzano w ostatnich miesiącach, na czele z nowym silnikiem obsługującym wszystkie aktualne, popularne formaty.

Darmowy odtwarzacz ALLPlayer - pobieranie (download):

Pobierz ALLPlayer


Najważniejsze cechy programu ALLPlayer:

  • jest w pełni darmowy
  • dzięki wbudowanym kodekom radzi sobie z praktycznie wszystkimi formatami audio/wideo
  • bez problemu obsługuje wideo w jakości 4K / Ultra HD
  • ma zintegrowaną wyszukiwarkę filmów w serwisach streamingowych
  • ma zintegrowaną wyszukiwarkę napisów i automatycznie dostosowuje je do kopii filmu
  • ma prosty interfejs zapewniający intuicyjna obsługę
  • jest w pełni dostosowany do systemu Windows 10 oraz platform mobilnych

ALLPlayer 7.0 funkcje

ALLPlayer Pilot 2.0 - uniwersalny pilot do odtwarzacza i usług Netflix czy YouTube

Odtwarzacz ALLPlayer w wersji 7.x to także ALLPlayer Pilot 2.0, czyli aplikacja mobilna, która pozwala sterować odtwarzaczem ALLPlayer (i nie tylko) oraz serwisami Netflix i YouTube z poziomu smartfona lub tabletu z systemem Android.

ALLPlayer Pilot 2.0

Uniwersalny pilot wyświetlany na przykład na ekranie komórki pozwala wygodnie przewijać czy pauzować materiały i regulować głośność, ale też korzystać z funkcji klawiatury i myszki (na wirtualnym touchpadzie) oraz przesyłać pliki pomiędzy urządzeniami. Więcej informacji i linki pobierania znajdują się na stronie aplikacji.

Źródło: ALLPlayer

Odsłon: 24433 Skomentuj newsa
Komentarze

71

Udostępnij
  1. sn00p
    Oceń komentarz:

    26    

    Opublikowano: 2016-12-07 12:12

    Media Player który jest częścią K-Lite Codec Pack jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem.

    Skomentuj

    1. biuro74
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2016-12-07 14:07

      Media Player jest obslugiwany przez np. SVP 4.0 (choc nie wszedzie), ale AllPlayer ma za to opcje przeliczania rozjechanych napisow jak pamietam. Proste przesuniecie to i BestPlayer potrafi, a ten - wciaz jak pamietam :) - mial opcje to przeliczania w/g FPSow, czyli ciaglego rozjezdzania w czasie.

      Skomentuj

    2. ALLPlayerGroup
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-12-07 15:59

      Dlaczego tak uważasz, może jesteśmy w stanie coś poprawić?

      Skomentuj

      1. zakius
        Oceń komentarz:

        18    

        Opublikowano: 2016-12-07 17:19

        interfejs, jakiś taki mocno niespójny
        i z systemem i z samym sobą (menu kontekstowe kompletnie nie pasuje do skórki programu)
        do tego poruszanie się po menu kontekstowym powoduje miganie obrazu
        ciekawym jest, że stosujecie js, pythona i Lua

        nigdzie nie widzę listy obsługiwanych formatów, znanych błędów, w jakiej formie dostarczane są kodeki (paczka wczytywana tylko przez program, rejestrowane w systemie direct show, coś jeszcze innego)

        do tego takie psikusy, że instalator zamyka firefoksa, a po zakończeniu instalacji przywraca starą sesję + otwiera dwa dodatkowe okna(!)

        właśnie otworzyłem jeden plik, żeby napisy zadziałały musiałem je wyłączyć i włączyć, kompletnie ignoruje napotkane style (chociaż widziałem odtwarzacze, które wypluwały je w surowej postaci na ekran...)
        chociaz nie, jednak nie działają, działa tylko jeden z kilku styli

        nie, jednak jeszcze gorzej
        WYPLUWA na ekran kod ASS, serio?
        zachowuje się BARDZO niespójnie w każdym razie
        wygląda na to, że nie obsługuje chapterów
        nie obsługuje wczytywania zewnętrznych plików (metoda kompresji polegająca na umieszczeniu powtarzającego się fragmentu jak opening czy ending w osobnym pliku i doczytywanie go w trakcie odtwarzania odcinka go zawierającego)


        ehe...
        no nieźle nieźle
        ostatni allplayer, którego dało się używać to chyba 2.1, ale może też dlatego, że wtedy miałem dużo mniejsze wymagania

        mam nadzieję, że jesteście w stanie uznać to za konstruktywną krytykę?

        Skomentuj

    3. Marucins
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-12-15 10:20

      OCZYWIŚCIE!
      Dziwie się że są i tacy co korzystają z ALLPlayer.

      Skomentuj

  2. dmjs23
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2016-12-07 12:25

    Jak dobrze pamiętam to kiedyś aby odtwarzać różne formaty należało wykupić dostęp premium aby program pobrał sobie kodeki bo jakimś dziwnym trafem nie chciał działać z wgranymi ręcznie jeżeli tego nie zmienili to ten program nadal jest beznadziejny.

    Skomentuj

    1. ALLPlayerGroup
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2016-12-07 16:01

      ALLPlayer jest całkowicie darmowy od kilku lat. Dostarczany w kompletnej postaci, nic nie trzeba ustawiać ani doinstalowywać aby odpalać pliki.

      Skomentuj

    2. Marcin_ALLPlayer
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-12-07 16:02

      Witaj dmjs23

      Nic nie trzeba kupować aby ALLPlayer działał od razu po instalacji - nawet nie ma takiej możliwości :)|
      Zainstaluj proszę i sprawdź naszą wyszukiwarkę filmów - POLECAMY :)

      Skomentuj

        1. Balrogos
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2016-12-08 08:43

          Sam uzywam ciagle bestplayera i MPC

          Skomentuj

      1. Miras1990
        Oceń komentarz:

        9    

        Opublikowano: 2016-12-08 22:11

        W kółko tylko wyszukiwarkę filmów reklamujecie. Odtwarzacz ma być tylko odtwarzaczem, a nie jakąś wyszukiwarką do filmów.

        VLC działa na kilku platformach i jest najlepszym darmowym odtwarzaczem do filmów.

        Skomentuj

      2. korki45
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-04-26 09:13

        Ta twoja wyszukiwarka nie działa, a program wydaje się przekombinowany.

        Skomentuj

  3. Bazyli666
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-12-07 12:26

    Bardzo się cieszę, że i w Polsce możemy się pochwalić ciekawymi produktami, a ALLPlayer to już klasyka gatunku :-).

    Skomentuj

  4. Miko05
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2016-12-07 12:34

    Świetna wersja, świetne rozwiązania, szybka instalacja, bezawaryjna obsługa plików, ciekawa grafika.

    Skomentuj

  5. kudlaty_true
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-12-07 12:38

    Racja. All playera przestałem całkowicie używać jeszcze za wczesnych czasów windowsa XP, może i wcześniej? Nie pamiętam.
    Wtedy na tle konkurencji wypadał BARDZO, ale to BARDZO mizernie. Kulawo wręcz. Począwszy od instalacji dodatkowych kodeków, przez interfejs, na braku lub przedziwnym wyborze klawiszy skrótowych.
    Może by tak spróbować jeszcze raz? Chociaż z VLC nie mam absolutnie żadnych problemów i co jakaś nowość na scenie kodeków się pojawi, oni mają od razu dla niej wsparcie...
    Co ma takiego All player oprócz tego, że Polski?

    Skomentuj

    1. ALLPlayerGroup
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-12-07 16:04

      Zainstaluj i zobacz, kilka minut roboty i daj znać, chętnie poznamy Twoją opinię.

      Skomentuj

      1. chrisu1982gd
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2018-02-14 15:12

        z racji, że popieram polskie produkty, wrócę do domu to zabieram się za testy
        na codzien używam MPC albo splash playera, ale ostatnio coraz więcej mkv 2160p hdr i tutaj poza MPC nikt sobie nie radzi, jestem bardzo ciekaw jak zareaguje ALL

        Skomentuj

    2. Marcin_ALLPlayer
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2016-12-07 16:04

      Na początek polecamy sprawdzić naszą wyszukiwarkę filmów - wpisz tytuł i oglądaj do woli.

      Skomentuj

  6. freeman94
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2016-12-07 12:44

    może i bym się zainteresował ale no właśnie...
    Dalej trzeba płacić za kodeki?

    Skomentuj

    1. ALLPlayerGroup
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2016-12-07 16:04

      Nie, za nic nie trzeba płacić.

      Skomentuj

    2. Marcin_ALLPlayer
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2016-12-07 16:06

      Witaj freeman94 - nie trzeba za nic płacić a nawet...nie ma już takiej możliwości gdyby ktoś chciał :)

      Skomentuj

      1. Xergoos
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-02-14 14:55

        Witam Czy ALLPlayer obsługuje - chrome casta? jest mozliwość streamingu?

        Skomentuj

      2. taki_jeden
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-04-26 09:35

        Weźcie się umówcie, który będzie odpowiadał, bo to głupio wygląda. Jak bliźniaczki, jedna drugą przekrzykuje.

        Skomentuj

  7. popo601
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-12-07 12:56

    W zasadzie od wielu lat nie używam żadnego playera bo systemowy w zupełności wystarcza, a od biedy mam VLC zainstalowanego w razie "W" ale przecież w dzisiejszych czasach i tak 99% filmów to *.mkv kodowane H.264 telefony raczej nagrywają *.mp4 i też kodowane H.264 więc Ja nie widzę sensu pakowania do systemu mega paczki z kodekami i używania jakiegoś kombajnu do filmów i tak naprawdę filmy oglądam raczej na TV poprzez zewnętrznego playera bo wygodniej niż siedzieć przy monitorze.

    Skomentuj

    1. Silver
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-12-14 18:08

      To zależy jakiego systemu używasz też. Uzywałem KM player, ale odkąd się sprzedał to obecnie pot player, bo łatwo włączyć 60FPS. Nie używam systemowego, bo u mnie niejednokrotnie sobie z czymś nie radzi. Ostatnio wywalił, że plik uszkodzony, w pot player działa materiał działa jak trzeba (może to wina byłą też strumieniowania, bo z pendrive szło). W dodatku ma możliwość wyszukiwania napisów. Moim zdaniem systemowy pod każdym względem przegrywa.

      Skomentuj

    2. szymcio30
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-02-14 13:50

      Z tym 99% to Pan chyba w innej epoce żyje. Teraz standardem staje się mkv kodowane H.265 10bit. Zdecydowanie lepsza jakość obrazu.

      Skomentuj

  8. Yaceek
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-12-07 13:07

    VLC > all players.

    Skomentuj

    1. BariGT
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-12-07 16:16

      Uzywam VLC oda lat, ale urzekła mnie determinacja gościa z Allplayer. Obadam :)

      Skomentuj

      1. zakius
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-12-07 17:28

        mnie determinacja teamu VLC zmęczyła na przykład, a tym bardziej spamerów piszących o każdej nowej wersji, która nie naprawia starych błędów
        z resztą to samo dotyczy allplayera c:

        Skomentuj

  9. NewUnnamedUser
    Oceń komentarz:

    16    

    Opublikowano: 2016-12-07 13:09

    Media Player Classic Home Cinema i inne odtwarzacze mogą nie istnieć. Kiedyś testowałem te wszystkie "plajery" Zaczynając od AllPlayer, przez Dziobas, VLC, POTPlayer, GOMPlayer aż po BESTPlayer, BSPlayer, JetPlayer itd. Niektóre co prawda były znośne, ale każdy z nich miał jakieś mniejsze lub większe wady. W jednym brakowało kodeków, w drugim brak ważnych opcji, trzeci brzydki i mało funkcjonalny, kolejny wyjątkowo paskudny obraz, w innym dźwięk jak ze studni, kolory wyblakłe, szum, wywalanie aplikacji. Od kiedy (wiele lat temu) trafiłem na Media Player Classic, od razu wiedziałem, że to jest odtwarzacz klasa. Oprócz tego, że MPC:HC odtwarza wszystko, jest funkcjonalny, przejrzysty, intuicyjny, to jeszcze, według mnie, ma najładniejszy i najczystszy obraz oraz dźwięk. Rozpisałem się, ale uważam, że to jeden z lepszych programików na PC i jeden z nielicznych tego typu, za który byłbym w stanie zapłacić.

    Skomentuj

    1. Vienio43
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-02-14 14:59

      niestety program nie jest już rozwijany

      Skomentuj

      1. bezel0
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-04-25 16:07

        Jest jeszcze MPC BE który bazuję na MPC HC i w dalszym ciągu jest rozwijany:
        https://sourceforge.net/projects/mpcbe/

        Skomentuj

        1. Kadzidło
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-04-25 20:02

          nawet nie wiedzialem ze jest mpc be

          Skomentuj

  10. zajec
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-12-07 13:09

    PotPlayer ze zwykłych stanowczo lepszy, coś własnie lepszy niż KODI lub VLC ?

    Skomentuj

  11. Hello
    Oceń komentarz:

    13    

    Opublikowano: 2016-12-07 13:21

    Allplayer to crap.


    "Media Player Classic Home Cinema" i to wszystko co jest potrzebne.

    Skomentuj

      1. Hello
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2016-12-08 13:46

        Racja, fajny renderer z ostrym obrazem.
        Różne ciekawe rzeczy jak np. upłynniacz przydatny przy 60Hz.

        Skomentuj

  12. 1tapir
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2016-12-07 13:23

    Kiedyś korzystałem z tego programu i był bardzo dobry. Obecnie w zupełności wystarcza mi wbudowany w system Windows Media Player, który niczym nie odbiega od all playera.

    Skomentuj

  13. ALLPlayerGroup
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2016-12-07 13:42

    Dziękujemy za wszystkie krytyczne uwagi, cały czas poprawiamy funkcjonowanie programu i wprowadzamy na bieżąco funkcje zgłaszane przez użytkowników jako potrzebne.
    Wymienione tu w komentarzach odtwarzacze są również dobrymi produktami, ale nie czujemy jako producenci, aby ALLPlayer im w jakiejś dziedzinie ustępował kroku. Dostarczamy produkt w postaci najlepszej jak możemy z najnowszym pakietem darmowych kodeków.

    Skomentuj

  14. gacek585
    Oceń komentarz:

    11    

    Opublikowano: 2016-12-07 17:32

    Masakra, zmieniło mi stronę startowa na gazeta.pl. Kocham takie programy co przy okazji instalacji integrują w inne aplikacje.....kosz.

    Skomentuj

    1. chrisplbw
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2017-12-14 18:07

      Jak nie umiesz czytać i bez sensu klikasz dalej tak się dzieje - pretensje tylko do siebie. Wystarczy kliknąć "Nie zgadzam się".

      Skomentuj

      1. studionti
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2017-12-14 22:24

        Przed instalacją wirusa też ma czytać instrukcję? To zwykły adware, pytanie tylko dlaczego w "newsie" nie ma oznaczenia, że art jest sponsorowany? Chyba, że benchmark zalicza wpadkę za wpadką albo ma kreta z wyborczej w swoim gronie.

        Skomentuj

  15. Fiona
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2016-12-07 17:33

    Od lat MPC - ale jak tu ktoś napisał urzekła mnie ta historia, pobiorę, zainstaluję, obejrzę...

    Skomentuj

    1. Fiona
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2016-12-08 09:11

      Wracam do MPC.
      Ten odtwarzacz może i fajny, ale jakoś nie ma chemii między nami...
      I nie lubię jak co chwila program próbuje mi się łączyć z netem, może jestem przeczulona na szpiegowanie.
      Ale ja podziękuje - NIE.

      Skomentuj

  16. Rav-X
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2016-12-07 20:50

    Raz na jakiś czas sprawdzam ten odtwarzacz bo naprawdę cieszy, że jest Polskiej produkcji, ale niestety za każdym razem napotykam w nim na różnego typu problemy.

    Nie sprawdzę obecnej wersji, bo jednym z tych problemów jest to, że po odinstalowaniu potrafi pozostawić sporo śmieci, np. w menu kontekstowym pozostaje odnośnik do odtwarzacza który został odinstalowany.

    Nie wiem jak teraz, ale domyślne ciemne (niebieskie?) menu ustawień jest bardzo nie czytelne i w ogóle w moim odczuciu jest bardzo chaotycznie wszystko rozmieszczone, problemy z rozjeżdżaniem napisów, które potrafiły wychodzić poza ekran, brak płynności przy niektórych plikach MKV/AVI, gdzie odtwarzacze VLC/PotPlayer poprawnie sobie radziły. Było tego więcej ale już nie pamiętam, wiem, że zawsze coś mnie irytowało i wracałem do albo VLC albo PotPlayera który jest dla mnie liderem darmowych odtwarzaczy.

    Oczywiście jestem wdzięczny twórcą Allplayera, że starają się ulepszać swój produkt, ale może warto pomyśleć o jakimś nowym podejściu do niego, zwiększyć czytelność, wzbogacić o funkcjonalność na wzór PotPlayera, pomyśleć o wersji 64 bitowej, ewentualnie o przejściu na UWP, wsparciu jak największej liczby formatów audio/video, DVD/BD. Żeby program sprawnie się instalował jak i usuwał.

    Skomentuj

  17. AndreoKomp
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2016-12-08 09:55

    Ja z dwa lata temu testowałem wszystkie odtwarzacze dostępne na rynku i dla mnie najlepszy jest Potplayer, którego każdemu polecam. Dlaczego? Program nie wymaga żadnych zewnętrznych kodeków. Obraz i dźwięk jest odtwarzany w nim w 100% poprawnie. Dodatkowo mamy dostępnych wiele różnych filtrów poprawiających obraz i dźwięk. Większość z nich moim zdaniem jest bezużyteczna, ale np. wyostrzanie obrazu dla filmów DVD to ciekawa sprawa i zawsze z tego korzystam. Dużym plusem tego programu jest szybkość działania, a zwłaszcza przewijania filmów. Za tą drugą cechę program ten uwielbiam. Nie dość, że przesuwa błyskawicznie każdy plik, to ma ciekawe skróty przewijania. Strzałka w bok w połączeniu z Alt lub Ctrl lub Shift przesuwa o różny czas (w ustawieniach sami to określamy). Na samym początku jak go zainstalowałem, to trochę przytłaczał mnie ogrom opcji i ustawień w nim dostępny, ale jak któregoś dnia usiadłem i przebrnąłem przez nie wszystkie to zdałem sobie sprawę, że to kolejna zaleta tego programu, bo dzięki tak dużej ilości ustawień można dostosować ten program idealnie do siebie. Wygląd? Mi się podoba, ale to cech subiektywna.

    Skomentuj

    1. mr_rzeznik
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-02-15 08:38

      Mam tak samo jak Ty... :) Kiedyś zainstalowałem PotPlayer'a - tylko dlatego że gdzieś kiedyś w testach odtwarzaczy zobaczyłem że ten zjada najmniej zasobów. Od tamtej pory tylko jego używam. Nie twierdzę że AllPlayer jest zły - w sumie nie mam zdana bo nie używałem, ale PotPlayer swoją lekkością i wbudowanymi kodekami (które zawsze kiedy mogą korzystają z hardware'u) mnie urzekł. Opcji jest multum ale też nie przytłaczają bo wszystko jest w menu kontekstowym - na pierwszym planie są tylko podstawowe opcje. Jedyny minus to automatyczne aktualizacje, które powinny się wykonywać, ale nie wtedy kiedy oglądam film - nie jest to częste ale czasem denerwujące.

      Skomentuj

  18. zakius
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-12-08 13:43

    dlaczego nie dziwi mnie, że jak tylko wypisałem wszystkie problemy znalezione w ciągu pierwszych 5 minut pracy z programem nagle ludzie z zespołu zniknęli?

    Skomentuj

    1. topiq
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-10-17 14:45

      Pewnie wzięli się za poprawianie tych błędów ;)
      Ja robiłem kilka podejść do AllPlayera i zawsze coś mi w nim nie działało jak powinno. Od wersji chyba 6.0 dałem sobie siana i tylko MPC HC i VLC dla "trudnych" plików.

      Skomentuj

  19. Kadzidło
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-10-17 16:39

    a ja dalej uzywam bestplayer, co prawda jest pare bledow, niestety, ale jednak jest najwygodniejszy, uzywalbym mpc gdyby nie to ze hotkeye sa zle, a mi sie nie chce ich zmieniac + nie moge przestawiac napisow myszka

    Skomentuj

  20. Marcin_ALLPlayer
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-10-18 10:27

    Polecam sprawdzić najnowszą wersję ALLPlayera z aktualną bazą kodeków i nowymi stacjami radiowymi.

    Skomentuj Historia edycji

  21. PITUCH1
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-10-22 18:15

    High Definition Mode - nadal nie działa !
    A lubię stare czarno-białe filmy tak oglądać :)
    Cud , że sam pobrał aktualizacje po 1,5 roku :)

    Program ma jakiś błąd i komp, a raczej grafa przy podłączeniu w HDMI, potrafi przejść w tryb "czuwania, oszczędności" , po czym ciężko grafe wzbudzić nawet po restarcie !
    I dam rękę obciąć tylko jak oglądam film na AllPlayerze takie cyrki !

    Skomentuj

    1. PITUCH1
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2017-10-22 20:18

      i 4K kwiczy :(

      Skomentuj

      1. PITUCH1
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2017-10-22 23:25

        i equalizer za każdym razem się przestawia ! po uruchomieniu wraca do podstawy :(

        Skomentuj

  22. kfisk
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-12-14 20:33

    można wypróbować, wygląda lepiej. Kiedyś z niego korzystałem ale obecnie różne playery są wbudowane w przeglądarki, w windowsa i coraz mniej się tego używa. Obecnie chyba jedyny jakiego czasem odpalę to VLC player.

    Skomentuj

  23. studionti
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2017-12-14 21:35

    Czy to prawda, że odtwarzacz zmienia stronę startową na brukowca - Tzw. Gazetę? Tak przeczytałem w jednym z komentarzy.
    Czy nie tak właśnie działa malware?

    Skomentuj

    1. aendrju
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-04-26 09:06

      Nie żebym bronił allplayera ale stronę startową zmieniają bezmózgie yeti co szybko klikają dalej i zainstaluj nie czytając co robią i dlaczego. Działa to tak samo w każdym instalatorze.

      Skomentuj

  24. Mighn
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-12-15 09:50

    dwie małe uwaga dl All playera - czy nie dało by się gdzieś wsadzić opcji odtwarzania w trybie RAW - bez filtrów, bez postprocesu - tak, żeby film wyglądał dokładnie tak, jak chciał tego twórca... bo jak Allplayer jest świetny do materiału nieco skopanego przy kompresji, to w wypadku czystego materiału te wszystkie upiększacze tylko psują efekt :( - albo dajcie dostęp do konfiguracji kodeków wprost i będzie po sprawie.

    2- czy nie byli byście w stanie zaimplementować porządnego panelu konfiguracyjnego dla dźwięku (lub ponownie - dostępu do konfiga kodeków) - coś na kształt tego w MPC? bo niestety przy głośnikach 7.1 na allplayerze dzieją się panie w wielu filmach cuda i dziwy.... :(

    Skomentuj

  25. Red23
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-02-14 13:57

    Ja chciałbym spytać, jak wygląda obsługa płyt BD. Wiele odtwarzaczy niestety albo nie pobiera licencji płyty albo nie działa w nich MENU.

    Skomentuj

  26. zakius
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-02-14 14:50

    czyli co, znowu nowa skórka, a funkcjonalność żadna jak zawsze?

    Skomentuj

  27. alien666
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-02-14 15:20

    Może kiedyś spróbuję ale jak na razie moim wyznacznikiem wydajności jest VLC(na laptopie już nie chodzi zbyt dobrze Lenovo G500c) i też z tego powodu na PC jadę na MPC HC (lekki choć nie tak rozbudowany jak VLC).Do All Playera niestety zraziłem się w okresie "komercyjnym",bo i nie miało to sensu szczególnie na naszym rynku,a i było obarczone wzrostem wymagać co do systemu.Napisy,wyszukiwanie filmów czy też inne "wyręczające"funkcje...Dajmy spokój z tym odmóżdżaniem.Niech ludzie używają przede wszystkim głowy,bo znam zaawansowanych użytkowników komputera nie potrafiących znaleźć interesującego ich tematu,wątku,rozwiązania problemu w necie.

    Skomentuj

  28. Vendeur
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2018-02-14 20:18

    Tylko i wyłącznie MPC HC, genialny i prosty w obsłudze, zrobiony do tego, do czego być powinien, a nie do wszystkiego innego, gdzie odtwarzanie filmów to tylko dodatek. Szkoda, że nie ma jego wersji mobilnej.

    Skomentuj

  29. PITUCH1
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-02-14 22:57

    Gdzie to 4K , nie rozśmieszajcie mnie !!!!
    Taki kit to na marsie wciskajcie !!


    Equalizer dalej się przestawia !

    High Definition Mode - wyłączony nie naprawiony !!!!
    nic nie zrobiliście !!!!

    W opcjach , pobierz brakujące kodeki chce pobierać wersje 7.6 !

    TAK to bym się nie zbłaźnił nigdy !!!!!!
    Porażka na całego !

    Skomentuj

    1. PITUCH1
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-02-14 22:58

      I po każdym update, wszystkie ustawienia od nowa !
      A żeby was ......

      Skomentuj

      1. PITUCH1
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-02-15 21:18

        Wasz allupdate w auto start pomimo zainstalowanej 7.7 daje ją chce instalować 7.7 :P

        Skomentuj

  30. Raider0001
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-04-25 20:42

    Ja używam Megamix LAVFilters < jedyny kodek, który potrafi pożreć całą kartę graficzną w celu ulepszenia obrazu i wyostrzenia detali

    Skomentuj Historia edycji

  31. powerzx78
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-04-26 16:26

    Po obejrzeniu pliku wideo nie dziala ikona w lewy dolnym rogu (otworz plik wideo - nie otwiera nowego okna wyboru pliku).

    Skomentuj

  32. powerzx78
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-04-26 16:26

    Po obejrzeniu pliku wideo nie dziala ikona w lewy dolnym rogu (otworz plik wideo - nie otwiera nowego okna wyboru pliku).

    Skomentuj

  33. logimen
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-04-26 19:16

    No i gdzie ta wyszukiwarka w serwisach streamingowych ? Bo jakoś jej nie widzę albo nie działa poprawnie :|

    Skomentuj

  34. PITUCH1
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-04-30 15:37

    ja sie pytam gdzie to 4K ????

    http://4kmedia.org/sony-camping-in-nature-4k-demo/

    sampl , naprawcie to !

    gzie kolory napisów ??? skazany jestem na biały ?

    Skomentuj

  35. PITUCH1
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-04-30 18:30

    czas po pierwszym ustawieniu zniknął , kolor znalazlem do napisów tle , że za każdym razem po uruchomieniuzmienia się na podstawowy biały.

    Skomentuj

  36. szeryf_rottingham
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-05 14:04

    Jest lepiej. Przed aktualizacją materiały w 4K się zacinały i były odpalane w rozdzielczości 1280x720. Teraz widzę, że odpalają się w takiej rozdziałce w jakiej jest materiał... Natomiast dalej zostanę przy MPC-BE. Dlaczego?
    Jakość obrazu, mimo, że jest lepsza niż wcześniej, wciąż nie zachwyca. Pomijając podbite barwy przez MPC-BE (to już kwestia gustu), to obraz w AllPlayerze jest wciąż dużo bardziej rozmyty. Nie tak bardzo jak wcześniej, ale wciąż.

    Jeżeli popracujecie nad jakością obrazu z pewnością przesiądę się ponownie na AllPlayera.

    Zresztą korzystałem z waszego programu przez wieeeele lat (jeszcze w okresie, gdy wysyłałem sms-a, żeby zassać kodeki :) ). Dopiero, gdy zacząłem odtwarzać materiały w bardzo wysokiej jakości i zobaczyłem, że wasz program zupełnie się do tego nie nadaje, wówczas zrezygnowałem z AllPlayera na rzecz innych programów.

    A szkoda, bo wolę wspierać polskich twórców. Jednak też muszą dać mi ku temu powody.

    Pozdrawiam i życzę wam powodzenia.

    Skomentuj

    1. PITUCH1
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-08 14:58

      Z miłą chęcią ich wspierałem 5 zeta nie problem, ale za taki okrojony chłam !!!? ?? Może niech wrócą do opłat , i popracują nad progsem :)

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!