• benchmark.pl
  • Gry
  • Dlaczego w Assassin's Creed: Unity zabraknie trybu multiplayer?
Gry

Dlaczego w Assassin's Creed: Unity zabraknie trybu multiplayer?

przeczytasz w 1 min.

Główny projektant poziomów Assassin's Creed: Unity - Bruno St-André udzielił na to pytanie dość wyczerpującej odpowiedzi.

Assassin's Creed: Unity gra multiplayer brak

Chociaż premiera Assassin's Creed: Unity dopiero przed nami, a co więcej mamy do niej jeszcze sporo czasu, to tytuł ten już teraz budzi pewne kontrowersje. Tym razem na tapetę wzięto tryb multiplayer, a w zasadzie jego brak.

Ubisoft zdecydował na dość nietypowy w dzisiejszych czasach zabieg i zamiast położyć na rozgrywki sieciowe większy nacisk postanowił z nich zrezygnować. W ręce graczy oddana zostanie zatem tylko kampania i tryb kooperacji, który będzie tutaj jedyną możliwością do zabawy z innymi graczami. Dlaczego podjęto taką decyzję?

Główny projektant poziomów Assassin's Creed: Unity - Bruno St-André udzielił na to pytanie dość wyczerpującej odpowiedzi. Okazuje się, że pomysł na porzucenie klasycznego multiplayera narodził się na początkowym etapie prac i później nie zdecydowano się tego już zmieniać, a nacisk położono na doświadczenia płynące z kooperacji.

"Dokonaliśmy wyboru już na samym początku i zdecydowaliśmy się postawić na wymianę doświadczeń. Podstawowe mechanizmy budowaliśmy zatem z myślą o współpracy, a nie o konfrontacji. Włożyliśmy wiele wysiłku w redefinicję walk tak, by kilku graczy mogło jednocześnie angażować się w starcia i pokusić się lepszą strategię przeciwko AI, które za każdym razem reaguje inaczej. To samo dotyczy poruszania się czy skradania. Wszystkie nasze wysiłki i nasze decyzje były oparte właśnie na tym. Bardzo chcieliśmy się do tego przyłożyć. To już sześć lat, odkąd jestem na tym pokładzie. Pracowałem nad Assassin's Creed 2, Brotherhood, Revelation, Liberation, a teraz nad Unity. Niemal co roku zadawane były przez fanów pytania czy można będzie grać w kooperacji i wreszcie będziemy w stanie dostarczyć to na konsole nowej generacji. To było naprawdę naszym głównym celem i idziemy w tym kierunku."

Co sądzicie o braku klasycznego trybu multiplayer? Przypominamy, iż Assassin’s Creed: Unity zadebiutuje się jesienią tego roku. Produkcja trafi na PC oraz konsole PlayStation 4Xbox One.

Źródło: totalxbox

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Fa_sol
    28
    Nie jestem jakimś wielkim fanem serii, przeszedłem tylko pierwszą część, niemniej jednak w tego typu grze nie oczekuję multiplayer'a. Lepsza porządna rozgrywka dla pojedynczego gracza niż znośny tryb pojedynczy i na siłę wciśnięte multi.
    • avatar
      Hedrox
      5
      Nie będę płakał za multi.
      • avatar
        kitamo
        4
        Multi w assasinie to raczej nie jest dobr pomysl. Rozumiem jeszcze tryb kooperacji ale musial by byc dobrze rozbudowany a nie na sile dodany.
        • avatar
          Phurret
          1
          A ja jestem mega pozytywnie nastawiony co do co-opa. Już od dawna miałem ochotę na wspólne granie z kumplami w AC. Oby tego nie spieprzyli...
          • avatar
            RafiXll
            -1
            - Ubi shit to spieprzy na bank jak wszystko ostatnio...
            • avatar
              Konto usunięte
              -1
              Multiplayer w AC potrafi bawić, ale nie jest to na bardzo długi czas zabawa.
              Na pewno nie jest wielką stratą porzucenie tego trybu w kolejnej odsłonie.
              • avatar
                Detrioux
                0
                Nigdy MMO w tej serii mnie nie interesował.
                • avatar
                  KMyL13
                  0
                  Według Ubisoftu dodanie co-opa to wystarczający ficzer obok "next-genowości" do sprzedania gry. Jak następca Unity będzie miał co-opa (poprawionego? No bo w końcu to będzie debiut w serii) i multi, to będzie najprostsza droga do zachęcenia do kupna kontynuacji.