Na topie

Otwarta beta Battlefield 1 - galeria screenów w 5K

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Kategoria: Gry Gry komputerowe Tematyka: Battlefield Producenci: DICE EA

Jeśli chcesz zobaczyć jak nowy Battlefield wygląda w naprawdę wysokiej rozdzielczości, to trafiłeś we właściwe miejsce

  • Otwarta beta Battlefield 1 - galeria screenów w 5K
A A

Otwarta beta Battlefield 1 trwa w najlepsze, a wszyscy miłośnicy sieciowych naparzanek ochoczo wypruwają z siebie flaki w realiach I Wojny Światowej. Silnik gry jest interesujący z technicznego punktu widzenia (pomimo, że jest on doskonale znany z Battlefronta), bowiem wykorzystuje DirectX 12.

Na szczegółowe testy przyjdzie jeszcze czas, natomiast na razie prezentujemy wam galerię z gry w rozdzielczości 5K (5120 x 2880).


Kliknij obraz żeby zobaczyć go w rozdzielczości 5K - to może chwilę potrwać


Kliknij obraz żeby zobaczyć go w rozdzielczości 5K - to może chwilę potrwać


Kliknij obraz żeby zobaczyć go w rozdzielczości 5K - to może chwilę potrwać


Kliknij obraz żeby zobaczyć go w rozdzielczości 5K - to może chwilę potrwać


Kliknij obraz żeby zobaczyć go w rozdzielczości 5K - to może chwilę potrwać

Na deser - krótki test na zintegrowanej grafice Radeon R7 (AMD A10-7870K + RAM 2400 MHz). Rezultaty możecie zobaczyć na materiale wideo poniżej.

W rozdzielczości Full HD i ustawieniach niskich zintegrowana grafika nie zapewnia może odpowiedniej płynności do dynamicznej strzelaniny, ale po zmniejszeniu rozdzielczości nowym Battlefieldem mogą cieszyć się nawet posiadacze APU.

Źródło: informacja własna

Odsłon: 7885 Skomentuj newsa
Komentarze

40

Udostępnij
  1. Barubar24
    Oceń komentarz:

    -8    

    Opublikowano: 2016-09-01 14:18

    Mój pierwszy dzień Open Beta na PS4 godz. 18.00, 19, 20, 22 i 23.00 - taki oto komunikat

    YOU HAVE LOST YOUR INTERNET CONECTION TO THE EA SERVERS ... more see www. ....coś tam jakaś stronka aby dowiedzieć się więcej.

    Po pierwszym dniu testu stwierdzam, że gra nie działa w ogóle.

    Skomentuj

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        9    

        Opublikowano: 2016-09-01 14:44

        Przeszedłem dwa tygodnie temu crysis warhead'a. Co do lokacji na zewnątrz, to crysis warhead ma wciąż super grafikę, czegoś takiego nawet dziś często nie widuje, ale jeśli chodzi o wykonanie modeli postaci, same tekstury, czy geometrię (łuki w tej grze są bardzo kanciaste), więc gdy już przychodzi do oglądania detali gry z bliska, to widać już wiek tej gry. A już po wejściu do wnętrza jakiegoś budynku, to wygląda to jeszcze gorzej. Oświetlenie jest wtedy bardzo płaskie, oraz jest mało detali, głownie to widać ściany. Co do płynności, to przez większość gry miałem fps na poziomie 80-120 fps, ale w levelu z pancernym pociągiem, to spadło na 30fps, więc crysis warhead nawet dziś dławi sprzęt. W porównaniu do tego wszystkiego, to battlefield wygląda moim zdaniem lepiej (choć oczywiście jest tu różnica scenerii więc trudno to porównać, zamiast zieleni piasek), nie mówiąc już o tym, że w battlefieldzie masz mega destrukcję otoczenia. Co do jeszcze grafiki, to i tak jestem pewien, że SP będzie wyglądać lepiej jak MP.

        Skomentuj Historia edycji

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            8    

            Opublikowano: 2016-09-01 15:04

            Wydaje mi się, że dawniej miałeś znacznie szybszy progres sprzętu, przy czym topowe GPU kosztowało 2 tys, a nie jak teraz 6 tys. Również bardzo szybko procesory były ulepszane. Dziś ludzie mają nawet i 5 letnie kompy, a i tak potrafią na tym uruchamiać gry na max, a gdy kupowałem kiedyś sprzęt z topową kartą, to za rok był to już staroć :P.

            Przy premierze crysis 1 miałem quada kręconego na 3GHz, a teraz najlepszy procesor po tylu latach jest w stanie zapewnić jakieś 2-3x szybkości tego procesora gdy chodzi o wydajność jednego rdzenia. Nie jest to dużo jak na tyle lat.

            Poza tym crysis 1 osiągnął już poziom grafiki, po którym trudno już dokładać tak rzucające się w oczy zmiany. Dzisiejsze gry są usprawniane, ale tu już bardziej usprawniane są szczegóły.

            Skomentuj

          2. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2016-09-01 15:30

            Nie napisałem, że za dodatkowe szczegóły jestem w stanie zapłacić 6 tys zł, oraz że samo kupno najlepszego GPU za 6tys uważam za opłacalne. Napisałem tylko odpowiedz na twoje pytanie, gdyż najwyraźniej nie wiedziałeś, że dawniej miałeś topowe gpu za 2 tys, a nie jak dziś za 6 tys. Tak więc dawniej miałeś znacznie szybszy postęp technologii, oraz dodatkowo więcej osób kupowało topowe GPU, bo dziś na GPU w cenie 6 tys to stać tylko nielicznych. Wszystko to sprawiało, że w tych latach o których pisałeś grafika w grach mogła zostać ulepszana o wiele szybciej. Ja pamiętam dokładnie te lata o których pisałeś, to po roku topowy sprzęt był już starociem, a dziś ludzie na kilkuletnich i5 2500 mogą maksować nawet dziś większość gier.

            Skomentuj Historia edycji

          3. cirenevard
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2016-09-01 16:31

            Tak minęło 10 lat i gry wyglądają lepiej od crysisa...ja klepię osobiści w battlefronta i z każdą aktualizacją,z wolnym dostępem do dlc,szczęka opada jak twórcy dbają o graczy-jest to duży plus.Minusem natomiast dla wszystkich producentów jest brak systemu antyhack-ilość botów na każdym serwerze i w zasadzie w każdej grze powala na ziemię-grać się nie chce i to jest klucz problemu a nie to czy gra ma fajną grafikę czy też nie-dzisiaj jest silinik taki a jutro śmaki a boty nadal są...I dopiero kiedy nad tym zapanują będzie można wydać kasę uczciwie!btw-jaki fan grać z wh i aimbotem...?niech ktoś mi odpowie na to pytanie...?!uważasz,że jesteś cool,albo że w esl/cb/cba się pokożesz-śmiech cu lan boty!

            Skomentuj

          4. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-09-01 19:16

            Wulfen@ a na jakiej podstawie piszesz, że obecnie więcej ludzi kupuje topowe karty Nv gdy są po 6 tys, niż dawniej gdy były po 2 tys? Masz jakieś dane co do tego, czy tylko tak sobie napisałeś bo pasowało ?

            A już swoją drogą, to człowiek kupujący kartę pokroju titanaXP za 6 tys może rzeczywiście przepłacać, ale czemu miałbym takich ludzi nazywać zaraz frajerami? Człowiek zarabiający aż tyle pieniędzy (że nawet tak droga karta nie jest dla gościa wydatkiem), to może co najwyżej śmiać się z ciebie, a nie na odwrót. Tak więc powiedz nam tu wszystkim proszę, co sprawia, że ty nie jesteś frajerem? Wedle mnie, to tobie pozostaje jedynie zazdrość i naigrywanie się z tak drogich zakupów, podczas gdy dla bogatego człowieka to żaden wydatek i gość może sobie kupić to na co ma kaprys.

            Skomentuj

          5. cirenevard
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-09-01 17:44

            Nie wiem na czym ty grasz ale zmień toto bo cię jeszcze osra...a tak z uśmiechem to jak masz particle i grafa ci się robi plastikowa to włącz monitor i pamiętaj na drugim biegu!!!

            Skomentuj

          6. rlistek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-01 18:20

            Jesteś pewien, że to są boty? Bo powszechnym jest, że słabi gracze oskarżają lepszych od siebie o oszustwa, tylko dlatego, że nie rozumieją, że można być od nich tak wyraźnie lepszym. Sam czasem zostaje oskarżany o aimbota, na co zwykle odpowiadam z uśmiechem, że dziękuję za komplement. Swoją drogą obecnie gram w Overwatcha w którym co chwila leci fala permów za jakiekolwiek cheaty ale sam do tej pory nie spotkałem się z nikim kto choćby sprawiał wrażenie oszusta. Oczywiście teksty i wyzwiska od cheaterów to w quick matchach są na porządku dziennym, bo tam głównie grają ludzie, którzy nie chcą się rozwijać jako gracz, a po prostu bawić, więc jak trafi taki jeden z drugim na kogoś kto faktycznie umie grać i zaraz wyzywa od aimbota bo "jak można tak szybko nacelować na głowę", albo wh, bo nie wpadnie na to, że można znać mapę i przewidywać zachowania innych. Heh..

            Skomentuj

          7. cirenevard
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-02 13:56

            Piszesz do mnie?Bo chyba zrozumiałeś z mojego posta metodą dedukcji i przekażników neuronowych i czegokolwiek co Ci tam lata po heliosie ,że nie piszę takich komentarzy jako laik?Nie wydedukowałeś tego?Po co piszesz wogóle?Chciałeś zabłysnąć?Czym?Jesteś pierwszy na serwerze?Startujesz w olimpiadzie reflexu?Znajdź sobie dupę i poruchaj dobrze...a potem weź się za matematyke bo to ona daje kasę!A laska spuści Ci łomot po kieszeni jak będziesz tylko siedział i pykał w te swoje kwadraty na ekranie...;)

            Skomentuj

          8. baca130
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-01 18:02

            W latach 1996 do 2006 technologia(ówczesny duży proces technologiczny jak i słabo rozwinięta architektura procesora) pozwalała na taki duży progres. Pomału dochodzimy do granicy możliwości krzemu, więc nie jest już tak prosto przyśpieszyć procesory. Wiecznie dodawać rdzeni, GHz i obniżać procesu technologicznego nie mogą. Wielu myśli, że to przez monopol Intela, NV ale to nie do końca prawda. W większości winny jest brak zamiennika krzemu(są ale proces produkcyjny nie jest jeszcze opłacalny). Inni jadą na Intela, że osłabił pozycję AMD ale to nie prawda ono samo jest sobie winne, że nie potrafiło stworzyć czegoś lepszego, w końcu jak AMD byłoby lepsze to więcej ludzi brałoby ich produkty.

            Skomentuj

    1. koradon
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-09-01 14:46

      Serwery EA wczoraj miały atak DDoS. Ja nie mogłem sie wbic na BF4.

      Skomentuj

  2. wdowa94321
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2016-09-01 14:19

    Dlaczego jest tylko opcja "Gram i jest super" a nie ma "Gram i jest tragicznie"?

    Skomentuj

    1. abuk220
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-09-01 14:27

      Albo nie gram i nie mam zamiaru.

      Skomentuj

    2. Szymon331
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-09-01 22:40

      Dokładnie.

      "Gram, źle nie jest, nawet można się pobawić ale szału nie ma"

      Skomentuj

  3. mutissj
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2016-09-01 14:21

    zdjęcia się laduja z predkoscią 5mbit/s... na laczu 50mbit

    Skomentuj

  4. Kojot321
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-09-01 14:26

    Gra jest piękna, ale nie na moim gtx770 :(

    Skomentuj

          1. rlistek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-09-01 18:29

            Hola panie, a kto w ogóle gra w battlefieldy jak nie niedzielni gracze. Wybacz ale poważni gracze, którzy są nastawieni na rywalizację grają w gry competitive (jak obecnie CSGO czy OW jeśli chodzi o fps).
            Sam zresztą w którymś tam temacie niedawno mówiłeś, że B1 nie aspiruje do bycia grą rywalizacyjną, a jest po prostu strzelanką 4fun dla casuali.

            Skomentuj

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2016-09-01 15:15

        Nawet na tym 770GTX uzyska pewnie 60 fps przy większych detalach i rozdzielczości, jak będzie to na konsoli. Co do problemów z GPU, to nawet nie przypominam sobie choć jednego przypadku, gdzie miałem niestabilność w grze z uwagi na sterowniki, więc na pewno nie jest to taki problem, jak sugerujesz że jest.

        Skomentuj

      2. kitamo
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2016-09-02 00:04

        Wulfen ja ogolnie jestem znany z tego ze jestem bardzo przychylny konsolowym wersją gier ale BF1 na PS4 na dzień dzisiejszy nie istnieje w porównaniu do wersji PC nawet na słabej karcie graficznej.
        Jeśli poprawia go tak jak to miało miejsce przy battlefroncie to owszem ale niestety widać tu ograniczenie przy większej ilości osob.
        Przy 24 osobach jest ok ale przy 64 jest już problem i widać ze CPU ma kłopoty.

        Skomentuj

  5. popo601
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2016-09-01 14:32

    U mnie gra śmiga pięknie na i7 2600K@4,5Ghz, 16GB ramu i R9 280x w 1080p mam bez problemu 60fps na ultra, a co mnie zszokowało to to że gra w DX12 chodzi o wiele gorzej niż na DX11 i nie wiem dlaczego.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-09-02 00:08

      Przeciez wam pisałem - frostbite jest pod DX11, zrobili sobie dodatkowo opcje DX12 bo to jest dziś dobry marketing.

      Jeszcze ze 2-3 tygodnie temu to co drugi tutaj tłumaczyć mi probowal ze DX12 i vulkan ida wielkimi krokami bo teraz większość gier będzie miała obsluge DX12 itp.
      Taa, :)

      Skomentuj

      1. Dudi4Fr
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-02 11:50

        U mnie to samo. Na 980Ti Ultra 1440P mam okolo 120-100fps a wystarczy że włączę DX12 i nagle mi się robi 60-80. Z tego co widziałem nawet na 1080 jest duży spadek fps.

        Skomentuj

        1. Eyesofthesouth
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-09-02 12:01

          bo ta gra to zaden dx12, to tylko pozorne dx12

          Skomentuj

        2. beem85
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-09-04 00:41

          Coś tam skopali po drodze, ale jest też objaśnienie, że wersja DX12 jest "under development", więc może się poprawi.

          Skomentuj

  6. LuckyNumber8
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2016-09-01 14:35

    http://www.dsogaming.com/screenshot-news/battlefield-1-open-beta-4k-screenshots/

    tu też dobrej jakości screenshoty. Grafika robi wrażenie, zwłaszcza podobają mi się tekstury, są takie realistyczne (nie wyglądają jak plastik) dzięki tej technologii skanowania tekstur.

    Swoją drogą tutaj też test różnych GPU

    http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/battlefield-1-open-beta-test-gpu

    Skomentuj Historia edycji

  7. dolph
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-09-01 14:47

    Serwery padły i nie da się tam wbić, o tym napiszcie...

    Skomentuj

  8. gacek585
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-09-01 15:30

    Grałem w alfe było pięknie, fajna mapa i fajna grafika, efekty deszczu itd. Ta pustynna mapa jakaś taka słaba, i do tego bugi których w alfie nie było typu : nie da się przypisać innych klawiszy w pojazdach, tzn da się ale nie działają :D, nie da się odblokować broni z np. lvl2 a niby mamy już lvl5 i daje komunikat że musisz osiągnąć lvl2. Chyba pomylili wydania to jest alfa a tamto było betą hehe.

    Skomentuj

  9. Agares
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2016-09-01 16:56

    Brakuje opcji w ankiecie. Pograłem 10 minut i wywaliłem bo straszna lipa. do tego czarni niemcy i biali turcy WTF?!

    Skomentuj

      1. rlistek
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2016-09-01 18:34

        Czarni niemcy w tamtych czasach? Serio? Czemu nie ma żółtych niemców w takim razie, bo podejrzewam, że było ich nie mniej wtedy niż czarnych.
        To, że masz takie przekłamania w mediach teraz to za sprawą największego obecnie zła na tym świecie jakim jest "poprawność polityczna".

        Skomentuj

  10. KOZICZEK
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2016-09-01 17:16

    Zawsze battlefield mial male wymagania i to jego plus.

    Skomentuj

  11. gieteiks
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-09-01 18:51

    Chyba znów hakują serwery EA bo jest 18:51 a moim oczom ukazuje się komunikat no connection....

    Skomentuj

  12. Smuga
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-09-01 21:18

    Mi co prawda sama gra działa bezbłędnie na maksymalnych i średnio 130FPS (GTX 1070), ale mam dzisiaj notoryczne lagi, przepieprzyłem przez nie 50% okazji na ustrzelenie kogoś.

    Skomentuj

  13. pawluto
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-09-01 22:02

    Czy ktoś mógłby napisać , ile GB trzeba ściągnąć by zagrać w beta testach BF1 ?

    Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-09-01 22:15

      7

      Skomentuj

  14. Szymon331
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-09-01 22:46

    Hm.

    2500K@5GHz
    16GB RAMu
    Stary jak świat GTX580

    Ustawienia High (nie ultra) 1080p

    Średnio 35FPS (skoki między 20-45FPS) Da się grać.

    Najbardziej chyba cierpi karta na brak vRAMu. 1,5GB to już połowa jakiegoś rozsądnego minimum.
    Gra zrzuca tekstury i dane do pamięci RAM. Podczas gry mam zajęte 12GB z dostępnych 16GB pamięci RAM. 9Gdzie wiesiek zasysał na ultra jakieś 6-7GB...

    Skomentuj

  15. manioor
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-09-02 07:25

    Gra jest bardzo przeciętna. Mogłaby być również dodatkiem w postaci DLC do BF4. Po rozegranych 4 mapach nie miałem już ochoty wracać do niej. W BF3 i 4 rozwój broni, odkrywanie nowych elementów stanowi ogromną frajdę i dosyć mocno wpływa na rozgrywkę. Tutaj zakładasz nową broń i praktycznie nie ma żadnej różnicy (nie może być ponieważ zróżnicowanie technologiczne broni w tamtych czasach było żadne).

    Skomentuj

  16. manioor
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-09-02 07:25

    Gra jest bardzo przeciętna. Mogłaby być również dodatkiem w postaci DLC do BF4. Po rozegranych 4 mapach nie miałem już ochoty wracać do niej. W BF3 i 4 rozwój broni, odkrywanie nowych elementów stanowi ogromną frajdę i dosyć mocno wpływa na rozgrywkę. Tutaj zakładasz nową broń i praktycznie nie ma żadnej różnicy (nie może być ponieważ zróżnicowanie technologiczne broni w tamtych czasach było żadne).

    Skomentuj

    1. Mikenas
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-09-02 08:23

      Jeśli dla Ciebie zróżnicowanie broni w BF1 jest "praktycznie zadne" i nie widzisz ani nie czujesz różnicy w obsługiwaniu każdej z 8-9 dostępnych broni na każdą z klas to masz rację i nie wracaj juz do BF1, zapewne dostrzezesz różnice tylko pomiędzy niebieskim a czerwonym laserem w najnowszym Codze.

      Skomentuj

      1. manioor
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-03 09:53

        Jeżeli dla ciebie różnica w przeładowaniu broni oraz funkcja półautomat / przeładowanie ręczne to poziom zróżnicowania broni, to masz rację, gra jest dla Ciebie.

        Skomentuj

  17. q3sniper
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-02 14:48

    BF1 to taki Battlefront tylko w realiach pierwszej wojny światowej czyli żadna rewelacja. Grafika pustyni jest identyczna jak grafika w Battlefront.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!