Gry komputerowe

Bethesda odpowiada na prośby testerów Fallout 76 - zabraknie kilku ważnych opcji

opublikowano przez Paweł Maziarz w dniu 2018-11-09

Premiera Fallout 76 już za kilka dni, ale fani serii nie otrzymają funkcji regulacji FOV. Dodatkowo płynność animacji zostanie zablokowana na 63 fps.

Nowy Fallout to jedna z tych gier, która wzbudza tyle samo zainteresowania co kontrowersji. No właśnie, ostatnie zapowiedzi Bethesdy ponownie poruszyły fanów serii. O co dokładnie chodzi?

Bethesda Game Studios w serwisie Reddit odniosła się do opinii i proponowanych poprawek po testach wersji Beta - część z nich ma zostać wdrożona podczas premiery finalnej wersji gry lub niedługo później. Niestety, są też rzeczy, których producent nie chce zmieniać.

Fallout 76

Najbardziej kontrowersyjnym pomysłem wydaje się zablokowanie regulacji szerokości pola widzenia (FOV). Testerzy sugerowali wprowadzenie suwaka, którym można by regulować ten parametr, ale producent pozostał głuchy na prośby. Jedyną opcją będzie więc przełączenie się do widoku w trybie trzeciej osoby.

To jednak nie wszystko, bo producent zdecydował się również zablokować maksymalną płynność wyświetlanej animacji na 63 klatkach (dodatkowe 3 klatki podobno mają zredukować mikro przycięcia). Szkoda, bo może to wpłynąć na komfort wieloosobowej rozgrywki (szczególnie w przypadku posiadaczy monitorów z wyższą częstotliwością odświeżania).

Bethesda zapowiedziała wprowadzenie wsparcia dla ultrapanoramicznych monitorów (o proporcjach 21:9). Dodatkowo twórcy zadeklarowali poprawę błędów w menu społecznościowym, zapraszaniem znajomych i tworzeniem zespołów, a także dodanie w późniejszym terminie funkcji Push-to-Talk.

Pozostało jedynie przypomnieć, że Fallout 76 zadebiutuje 14 listopada. Gra zadebiutuje na platformach PC, Xbox One i PS4.

Źródło: Reddit

marketplace
avatar
Dodaj
  • avatar
    "Dodatkowo płynność animacji zostanie zablokowana na 63 fps"

    Dziękuję, właśnie zrezygnowałem z nowego Fallouta.
    Zaloguj się
  • avatar
    Nie wyobrażam sobie grania na konsolowym FOVie. Permazoom. Mam nadzieję, że ludzie jakoś to obejdą.
  • avatar
    Ta gra wygląda po prostu obrzydliwie... Ustawienia ultra, a mamy kanciaste bloki, ładujące się w trakcie gry tekstury miejsc oddalonych od nas o kilka metrów, znikające i pojawiające się przedmioty z niedalekiej odległości, przeciętną grafikę... wymieniać dalej...? Oczywiście to już NIE JEST Fallout. Ani gra RPG. Ot taki twór dla gimbazy.