Gry

Znamy platformy docelowe Call of Duty: Advanced Warfare

przeczytasz w 1 min.

Czy zagrają też właściciele Xbox 360 i PlayStation 3?

Call of Duty: Advanced Warfare gra

Wczoraj oficjalnie zapowiedziane zostało Call of Duty: Advanced Warfare, ale wielu szczegółów nie poznaliśmy. W związku z tym spodziewać można się tego, iż o grze będzie mówiło się w najbliższych dniach całkiem sporo. Przypadek? Nie sądzę.

Activision to już doskonale zaprawiony w bojach zawodnik, dlatego też sztukę robienia jak największego rozgłosu wokół swoich produkcji opanował do perfekcji. Po co zdradzać wszystko jednego dnia, skoro można dawkować ważne informacje stopniowo zmuszając wszystkich do tego, by o nowej grze wspomnieć nie raz, a kilka razy.

Datę premiery gry już poznaliśmy. Call of Duty: Advanced Warfare pojawi się 4 listopada i chociaż można było przypuszczać na jakich platformach się pojawi, to dopiero teraz zostało to potwierdzone. Po nową odsłonę serii sięgnąć będą mogli właściciele PC oraz konsol PlayStation 4Xbox One, a także Xbox 360 i PlayStation 3.

Nie zrezygnowano zatem ze starszych konsol, czemu trudno się dziwić, ponieważ korzysta z nich jeszcze mnóstwo graczy, wśród których nie brakuje fanów cyklu, a to głównie oni napędzają jego wciąż dobrą sprzedaż.

Ponownie wspomniano za to o przejściu na 3-letni cykl produkcyjny, w związku z czym Advanced Warfare oferować ma naprawdę wiele, a Sledgehammer Games zapewni serii powiew świeżości i oprawę godną nowych konsol. Grafika ma być na nich, a także na PC, zdecydowanie lepsza, ale mimo tego trudno przypuszczać, by akurat ona okazała się najmocniejszą stroną tego tytułu.

Warto wspomnieć też, iż pojawiające się po premierze gry dodatki (tak, nie zabraknie ich) w pierwszej kolejności udostępnione zostaną graczom korzystającym z konsol Xbox 360 i Xbox One.

Tyle na dziś, wkrótce o Call of Duty: Advanced Warfare usłyszymy zapewne ponownie.

Źródło: vg247

Komentarze

36
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    CoJaPacze
    8
    "(...) oprawę godną nowych konsol. Grafika ma być na nich, a także na PC, zdecydowanie lepsza (...)" tiaa na silniku z COD 4
    • avatar
      dwetta11
      4
      fajnie
      • avatar
        TitoBandito01
        3
        Oprawę godną nowych konsol zapewni zmodyfikowany 15-letni silnik Quake 3 Arena. Bitch Please!
        • avatar
          Faflucy
          1
          Ta kupa powinna wyjść na pegasusa
          • avatar
            radas2100
            1
            3 letni cykl bo jest więcej platworm na które muszą produkować
            • avatar
              RafiXll
              1
              3 letni cykl - więcej czasu na pocięcie i wydawanie więcej dlc.... Dajcie się dymać dalej. Activision miało tylko kilka dobrych tytułów ale wraz z nowym właścicielem stało się łase na kasę. Niestety na mnie nie zarobią...
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Pasuje , wszyscy zadowoleni :D
                • avatar
                  rak474
                  0
                  Po 1. Fabuła w CoD i w BF jest na tym samym poziomie. Po 2. Co wy z tą grafiką? Kto patrzy na grafikę w CoDzie gdzie akcja jest bardzo szybka i mapy są nie wielkie? Co tu podziwiać? Tekstury kwiatka czy ściany?
                  • avatar
                    Anonim20
                    0
                    SuperDragons - Fanboj Call of Shit i lizodupek Bobby'iego Kotick'a
                    Tekst miesiąca:
                    "porownujesza fabule a raczej gowno z BF 4 z fabula z CoD'a robiona przez reżysera "
                    Zacznijmy od tego ,że za powstanie fabuły/scenariusza odpowiada SCENARZYSTA a reżyser tylko jednie realizuje go według swojej wizji jak on to widzi.

                    Druga sprawa,pewnie ten twój "reżyser" ma na koncie 3 filmy na krzyż gdzie max średnia ocen to 2/10. Jaki reżyer taki film/gra

                    Co do grafiki/silnika po trailerze widać ,że to dalej ten sam engine z Quake.
                    Wystarczy spojrzeć na drewnianą mimikę twarzy Kevina Spacey'a a on sam w tej grze oszpecony do bólu,rozdzielczość tekstur nie wyższa jak w poprzedniczkach + masa kamuflaży czyt. filtrów znów na PC wymagania większe od BF4 z marną optymalizacją i nędzną grafiką.

                    Zagram ale w darmową wersję tylko po to by nie zarobili dodatkowych 140zł/60€ ;)
                    • avatar
                      cyferluu
                      -2
                      360 i ps3 i wszystko wiadomo. Jakość oprawy audio wideo pozostanie nam dobrze znana. po prostu dx9 położy efekty, bo te "Tępe dzidy" są za leniwe aby się wysilić i przyłożyć się dla posiadaczy PC XONE i PS4
                      • avatar
                        Łukasz9365
                        -7
                        Po pierwsze nie wiem po co komentować w taki debilny nic nie wnoszący sposób, a po drugie odnośnie posta, wystarczyło napisać, że poprostu gra ukaże się na wszystkie dostępne u nas platformy zamiast tworzyć tytuł który ma "tworzyć napięcie". To tylko kolejne call of duty, które jedynie nowego co wnosi to Kevina Spacey.
                        • avatar
                          scoobydoo19911
                          0
                          dalej ten ogon poprzedniej generacji ciągną
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            ja gdzies czytałem/slyszalem ze ma być tylko na PC XONE i X360 :P
                            • avatar
                              pejlowicz
                              0
                              Tomb Raider 2013 w momencie startu był dostępny na PC, X360 i PS3. Wkrótce po premierze nowych konsol był również dostępny na nie. Myślisz że powstały 3 silniki do tego ? Albo 4, 5? Spójrz na Unity 3D - jeden silnik, a pozwala na uruchomienie na różnych sprzętach od PC (Windows,Mac,Linux) przez konsole (WiiU,X360,PS3) na urządzeniach mobilnych kończąc. Z tego co wiem, modele i tekstury przygotowuję się w wysokich detalach, a później obcina do możliwości danej platformy. To że coś jest wydane na "10 letnie tostery" nie oznacza że musi wyglądać wszędzie tak samo. Oczywiście że pojawią się tu problemy i optymalizacja nie będzie stać na najwyższym poziomie. Gra będzie działać mniej wydajnie niż gdyby była przygotowana na jedną platformę. Dodatkowo nieładnie jest oceniać grafikę gry przed opublikowaniem jakichkolwiek materiałów ;).
                              • avatar
                                Konto usunięte
                                0
                                Ghosts miało premierę w listopadzie 2013, a to wychodzi w listopadzie 2014... o co chodzi z tym 3-letnim cyklem produkcyjnym? ; - )
                                • avatar
                                  Marucins
                                  0
                                  Ale zaskoczyli...!!
                                  :)
                                  • avatar
                                    guziel
                                    0
                                    Widać że choćby graficznie to ta część CODa bardziej się różni od poprzedniczek niż BF3 od BF4

                                    Marka BF tak samo zdziadziała jak COD wypuszczając kolejne kotlety i masę nic nie wnoszących DLC jak w przypadku BFa.

                                    Mam nadzieje że tym razem activision się przyłoży do roboty i przywróci blask marce COD