Komputery

3DMark Time Spy przetestuje komputer w DirectX 12 - zobacz trailer

przeczytasz w 1 min.

Benchmark Time Spy ma korzystać z wszystkich najważniejszych dobrodziejstw DirectX 12 i sprawdzi się przy testowaniu najwydajniejszych komputerów.

Futuremark oficjalnie zapowiedział benchmark 3DMark Time Spy, który pozwoli przetestować wydajność komputerów w trybie DirectX 12. Wprawdzie pierwsze informacje o nowym teście pojawiły się zaraz na początku tego roku, ale tym razem poznaliśmy więcej szczegółów na jego temat – czego zatem możemy się spodziewać?

Time Spy bazuje na nowym silniku, który został zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu potencjału DirectX 12 – w tym również asynchronicznych jednostek cieniujących, funkcji łączenia kart graficznych w trybie multi-adapter oraz wielowątkowości. Nowy benchmark ma wyróżniać się jeszcze większą szczegółowością i złożonością, więc najlepiej sprawdzi się przy testowaniu najwydajniejszych konfiguracji sprzętowych.

Futuremark zapowiedział również, że Time Spy będzie dostępny dla użytkowników darmowej wersji Basic, a także tych klientów, którzy zakupili płatne licencje Advanced i Professional. Więcej o nowym benchmarku powinniśmy się dowiedzieć po zakończeniu wyprzedaży Summer Steam Sales na platformie Steam, gdzie również jest przeceniony 3DMark (wersja Advanced kosztuje 4,99 zamiast 24,99 dolarów). Na koniec trailer zapowiadający test Time Spy.

Źródło: Futuremark, VideoCardz

Komentarze

17
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    5
    Autor ścieżki dźwiękowej chyba musi uwielbiać Hansa Zimmera skoro motyw przewodni to praktycznie kopiuj/wklej z Incepcji.
    • avatar
      mutissj
      4
      zagrajmy w benchmarka
      • avatar
        Marucins
        2
        Jeee!!!
        Jeszcze więcej cyferek, które mają ZEROWE odzwierciedlenie w prawdziwych osiągach kart graficznych w grach.
        • avatar
          palamander
          -1
          Intensywne użycie async shaders.Użytkownicy serii GTX 900 potną się szarym mydłem:) Nv od roku czasu kłamała o async w sterownikach,a oni jak zwykle uwierzyli:)A motto Nv brzmi KUPOWAĆ,NIE MARUDZIĆ,czegoś karty nie obsługują?to SPADAĆ.
          NAPRAWIAMY wszystko w sterownikach,czyli NIC:):):)Liczymy tylko kasę z łosi:)
          • avatar
            Konto usunięte
            -6
            Spójrzmy prawdzie w oczy. DX12 okazał się niestety niewypałem. Między bajki należy włożyć te doniesienia o wzroście szybkości o 50%. Miały masowo ukazać się nowe gry wykorzystujące nowe API a do starych wyjść patche. Rok to wystarczająca ilość czasu aby programiści przyswoili nowe API. Jak do tej pory to w DX12 najsprawniej działają benchmarki ale chyba nie o to chodziło.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Co prawda to prawda ,ale gier na razie pod dx12 długo nie zobaczymy bo win10 nie szczyci się zbytnim powodzeniem wśród graczy.
              • avatar
                kitamo
                0
                Do czego to doszło, zeby jeszcze za benchmarki płacic