Systemy operacyjne

Koniec Windows 7RC - wiadomości wideo (27)

z dnia 2010-02-19
Redakcja  | Redaktor serwisu benchmark.pl
17 komentarzy Dyskutuj z nami

benchmarkTV odcinek 27

Wiadomości prezentowane w 27. odcinku benchmark TV:

  1. Beta StarCraft 2 rusza!
  2. Internet nie zabija radia
  3. Zbliża się koniec testów Windows 7
  4. HTC przedstawił trzy smartfony
  5. Windows 7 dla telefonów komórkowych
  6. Platforma MeeGo - Intel i Nokia łączą siły
   Sprawdź również:

 

marketplace

Komentarze

17
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kiedy będzie rozdzielczość 720p?
    Zaloguj się
  • avatar
    Czy koma dwa, CzyG...

    Poza tym zero interpunkcji, czasami brak przerw między słowami, coś ala nowykomputer, albo niebieskikwiatek...

    Oprócz tego OK, ale nic ciekawego w tym odcinku nie było...
  • avatar
    I tak wszystko czytałem
    Zaloguj się
  • avatar
    Też wszystko czytałem ,ale lubie to obejżeć wraz z obrazkami :)
  • avatar
    Dokładnie :)
  • avatar
    Dla mnie fajna sprawa do oglądania na smarthfonie :)
    Nie chce mi się wszystkiego czytać, a tu wiem że co tydzień dostanę krótką dawkę ciekawych newsów.
  • avatar
    ... i duży plus za szybsze czytanie wiadomości ;)
  • avatar
    czytając w necie informacje, większość tak i tak jeszcze ogląda wiadomości w tv. tak samo jest na benchmarku, to co czytamy tu, jest z max z kilkoma fotami, a na benchmark.tv dodatkowo zbliżenia, filmiki, jakieś dodatkowe informacje, wybrane to co najważniejsze, dobrze przekazane i zmontowane... ale ubierzcie pod ta marynarkę prezenterowi jakąś koszule
  • avatar
    jeszcze "troche" odcinkow minie, zanim te filmiki przyjma profesjonalna forme i bedzie sie je ogladac z przyjemnoscia, czekajac na nastepny odcinek ;)
  • avatar
    "Laska" - no nareszcie fajny prezenter. Gościu rządzisz.
  • avatar
    Temu Panu twarz się świeci - niby nic, ale może zatrudnijcie jakąś Kobietę do charakteryzacji, żeby wyglądało to bardziej profesjonalnie. Głos też przydałby się głębszy, o prędkości mowy nie wspominając.
  • avatar
    Trochę chce mi się śmiać jak patrzę na jego gestykulowanie:). Ogólnie nie można narzekać. Moim zdaniem zabrakło podziękowania za uwagę i zaproszenia na kolejny odcinek przy końcu filmiku.
  • avatar
    Bez kitu, koleś ma podobny głos do "Laski" z "Chłopaki Nie Płaczą" ;D...
  • avatar
    Laska, jasny gwint. Ale to serio on.
  • avatar
    Laska! Rola nowego polskiego ambasadora u dzikich plemion się nie powiodła? :) Trochę smutne :D