Gry komputerowe

Twórcy League of Legend wreszcie rozwiążą problem z płynnością rozgrywki?

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2015-01-26

Własne dedykowane sieci zlikwidować mają powszechny na Starym Kontynencie problem lagów.

League of Legends

Studio Riot Games, przy współpracy z europejskimi operatorami internetowymi, pracuje nad projektem własnej dedykowanej sieci, która miałaby poprawić szybkość i stabilność połączenia. To z kolei miałoby się przełożyć na płynniejszą rozgrywkę w League of Legends na terenie Starego Kontynentu.

Firma już teraz uruchomiła nowe centrum danych w Amsterdamie, a także znacząco usprawniła to znajdujące się we Frankfurcie. Pochwaliła się, że ma już ponad 500 bezpośrednich połączeń z dostawcami usług internetowych w całej Europie. Te z kolei mają zagwarantować stabilne łącza i wyeliminować problem „lagów”.

„Naszym celem jest rozszerzenie obecności Riot w regionach dotkniętych tego typu ograniczeniami w celu poprawy jakości rozrywki dostarczanej graczom i zminimalizowania trudności związanych z połączeniem” – czytamy w zapowiedzi.

Firma Riot Games chce utworzyć dedykowane, bezpośrednie sieci dla osób grających w League of Legends. Wielu europejskich usługodawców wyraziło już ponoć chęć współpracy, lecz nie mamy informacji czy któryś z polskich jest wśród nich. Wiemy natomiast, że twórcy tej jednej z najpopularniejszych gier MOBA chcą rozpocząć wdrażanie „tak szybko, jak to możliwe”.

Źródło: Polygon

marketplace

Komentarze

18
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    https://www.youtube.com/watch?v=J5Ck06vhTJ8&feature=youtu.be
    Zaloguj się
  • avatar
    Ta gra przez pierwsze dwa sezony chodziła bardzo dobrze tj. dużo FPS i mały ping aktualny sezon to porażka. Ciągłe spadki FPS, lagi, i najgorsze jest to, że jeśli raz gra rozłączy to nie połączy ponownie tylko trzeba całego klienta uruchamiać ponownie i na nowo się logować. Nowy client chodzi jak gówienko i odpala się dużo dłużej nie mówiąc już o tym, że sam client zżera więcej ramu jak uruchomiona gra ._.
    Zaloguj się
  • avatar
    szkoda że mechanika nadal lata świetlne za dota
  • avatar
    I lepiej niech coś zdziałają, albo więcej złotówek ode mnie za skiny nie zobaczą. Ostatni kupiłem w minione wakacje i obecnie wcale nie czuję chęci wspierania twórców - dość dostali.
  • avatar
    Nie wiem co wy macie na tych kompach, ja mam ze 160 fps na 3 letnim kompie i 23 pingu. Tylko Howling Abyss 60 fps, ale to mapa aram.
    Zaloguj się
  • avatar
    ciekawe, odkąd zacząłem grać ping mi wzrósł o 30%, a ostatnio bywają poważne skoki do 3000%...
  • avatar
    Ta gra przez pierwsze dwa sezony chodziła bardzo dobrze tj. dużo FPS i mały ping aktualny sezon to porażka. Ciągłe spadki FPS, lagi, i najgorsze jest to, że jeśli raz gra rozłączy to nie połączy ponownie tylko trzeba całego klienta uruchamiać ponownie i na nowo się logować. Nowy client chodzi jak gówienko i odpala się dużo dłużej nie mówiąc już o tym, że sam client zżera więcej ramu jak uruchomiona gra ._.
  • avatar
    Ogarneli by optymalizacje samego clienta i synchronizację. Ahh te widmo skillshoty :D
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Na moim GTX 780 mam spadki do 53 fps przy takiej oprawie w grze plz.... RITO
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Ok.
  • avatar
    asdf
  • avatar
    Darmowa gra bez minipłatności aby mieć możliwość normalnego grania, a zarabia najwięcej i chyba najlepiej dba o graczy