• benchmark.pl
  • Gry
  • Need for Speed: Rivals zaoferuje świat gry większy niż w Most Wanted - dokładna data premiery
Gry

Need for Speed: Rivals zaoferuje świat gry większy niż w Most Wanted - dokładna data premiery

opublikowano przez Damian Szymański w dniu 2013-10-09

Gra Need for Speed: Rivals zaoferuje znacznie większy świat gry niż miało to miejsce w Most Wanted. Poznaliśmy także oficjalną datę premiery gry.

need for speed rivals dokładna data premiery świat gry większy niż w most wanted

Seria wyścigów samochodowych Need for Speed, mimo iż wciąż dysponuje pokaźną grupą wiernych fanów, to niestety już jakiś czas temu utraciła swój blask, który z uporem maniaka próbują przywrócić twórcy. Tym razem tego wyczynu będzie próbowała gra Need for Speed: Rivals, o której niedawno dowiedzieliśmy się kilku ciekawych informacji oraz przy okazji poznaliśmy jej oficjalną datę premiery.

Tym razem za produkcję nowej części znanej serii wyścigów samochodowych odpowiada studio Ghost Games, które będzie starało się zdobyć przychylność graczy. Czy ta sztuka będzie miała szansę powodzenia? Tego jeszcze nie wiadomo, jednak nowa odsłona będzie kusiła kilkoma nowościaami m.in. nowym trybem jazy All Drive, dzięki któremu gracze bez przeszkód będą mogli przeskoczyć z rozgrywki w trybie dla pojedynczego gracza do zmagań sieciowych i to bez utraty postępów w grze.

Jak się okazuje, nowa odsłona serii zaoferuje większy świat gry, od tego, co widzieliśmy w odsłonie Most Wanted. Zdaniem twórców świat gry będzie wynosił ponad 100 mil, a to zapewni miejsce do prowadzenia spektakularnych wyścigów nawet z prędkością przekraczającą 200 mil na godzinę. Podobnie jak w poprzednich odsłonach cyklu nie zabraknie pułapek czy też skrótów, których na próżno wyglądać na mapie.

need for speed rivals wyścigi

Zdaniem twórców, gracze w grze będą mieli sporo do roboty. Grając jako funkcjonariusz policji, gracze otrzymają większą swobodę, a także kilka różnych typów zadań, natomiast ścigając się jako kierowca, gracz będzie musiał wykonywać liczne zadania z głównego wątku fabularnego, a także w wolnych chwilach wiele innych pobocznych misji.

need for speed rivals auto venom

Twórcy ostatnio oblikowali także oficjalną datę premiery gry, dla każdej z dostępnych platform. Jak się okazuje, data premiery będzie nieco inna, niż wcześniej podawano. Otóż w Europie gra Need for Speed: Rivals trafi do sprzedaży już 22 listopada w wersji na PC, PlayStation 3, Xbox 360  oraz Xbox One. Nieco później, bo 29 listopada pojawi się także w wersji przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4.

Źródło: Gematsu, Needforspeed

marketplace

Komentarze

25
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kotlecik
  • avatar
    Co jak co, ale Most Wanted do dużych światów wg mnie nie należał- Ile razy jeździłem po identycznych trasach w ciągu całej gry!
    Zaloguj się
    15
  • avatar
    No nawet jeśli świat będzie ogromny niech z tymi 30kl/s se go wsadzą w d***
  • avatar
    Moim zdaniem powinni wrócić do typowych wyścigów ulicznych i do jazdy na torach zamkniętych jak w Underground bo na dobrą sprawę od Undercovera to są udoskonalone wersje Hot Pursuita, a przydałaby się część w której można by powymieniać widoczne elementy karoserii żeby dawały jakiś efekt. No niby taki detal graficzny ale cieszy oko, ale gdyby wystąpiły możliwości tuningu takie jak z U2 to gra byłaby moim zdaniem świetna.
    Tak czy siak mamy jak na razie inaczej przyprawionego kotleta niż ostatnim razem. Na dobrej grafice podejrzewam że się skończy :D
  • avatar
    NFS razem z CoDem musieli kiedyś uścisnąć sobie dłonie :D
  • avatar
    obawiam się o serię jeśli zajmuje się nią jakaś niedoświadczona grupa, Criterion to mistrze a tu jakieś nowe Ghost to może wyjść różnie i znów NFS może wpaść w dół ale poczekamy zobaczymy
  • avatar
    Need for Speed zamiast iść w kierunku poprawy fizyki to idzie w kierunku pięknej grafiki i "olbrzymich" map (tras).
    No ale oczywiście chodzi o to żeby zapieprzać 180 Km/h i wpadać w zakręt 90 stopni na nitro bo inaczej nikt takiej gry nie kupi ;)
  • avatar
    Żeby tuning był, tylko o to proszę! Zazwyczaj zajawka na NFS'a była taka, że jeździsz aby odpicować autko...
  • avatar
    Odgrzewany klops
  • avatar
    "Seria wyścigów samochodowych Need for Speed, mimo iż wciąż dysponuje pokaźną grupą wiernych fanów, to niestety już jakiś czas temu utraciła swój blask, który z uporem maniaka próbują przywrócić twórcy" - To jest portal informacyjny czy blog? To oficjalna informacja, że jedna z najlepszych serii "utraciła blask"?

    Nic nigdy nie utraciło żadnego blasku. Seria po fenomenalnym Hot Pursuit od Criterionu, powróciła na właściwy tor i do swoich korzeni. Każda część sprzedaje się w kilkunastu milionach egzemplarzy, nowe odsłony (Hot Pursuit, Most Wanted) zbierają świetne oceny, a także liczne odznaczenia wyścigowej gry roku, od liczących się serwisów branżowych. Rivals tworzy nowe studio, wraz z załogą Criterionu oraz pracownikami innych znanych studiów (Bizarre Creations, Ubisoft, Rockstar). Szykuje się hit na miarę Hot Pursuit, a tutaj jakieś smuty w newsie na powitalnie.
    Zaloguj się
    -8
  • avatar
    Nowy NFS w zestawieniu z The Crew slabo wyglada, i to bardzo. ;)
  • avatar
    Jak słyszę że seria NFS to tuning to mi ręce opadają, owszem w starszych wersjach był tuning, ale nie wiejski i naprawdę wymagało to trochę wysiłku żęby mieć kasę na tuning i na naprawę samochodu
  • avatar
    Wg mnie każdy ma swój gust i tyle. Jedni wolą ogórki inni... Dla mnie najlepsze NFSy to NFS 2 SE, NFS3 i NFS4, porsche odpuściłem bo nie mogłem znieść jako dzieciak tego, że musiałem się tłuc starym trupem zanim będę miał coś szybszego. To się nie będę o nim wypowiadał... i potem NFS U1 U2 to tak mniej bo SUVów w tej grze nie rozumiem i NFS MW.

    Ja bym się zastanowił nad rozdzieleniem NFS na 2:
    1 - Wyścigi uliczne,
    2 - Wyścigi najlepszych fur na świecie...

    Albo można by było upchnąć to w jednej produkcji, tylko z sensownym podziałem bo do tej pory się to nie udawało. Średnio wierze w to, że nawet stuningowanym po granice wytrzymałości Focusem da rade ścigać się z McLarenem P1. Może takie fury zostawić tylko do wyścigów z Bossami poszczególnych dystryktów jeśli jak w MW z każdym z nich stoczymy pojedynek w formie np. 3 wyścigów da to hmmm 7x3x4=84 wyścigi z samymi Bossami. :D

    No ale pewnie wielu fanów się ze mną zgodzi, że najlepszym z rozwiązań jest połączenie w końcu:

    Bayview,
    Palmont City i
    Rockport a dla hardcorowców w DLC jeszcze
    Olympic City,
    Tricity,
    Seacreast County i
    Fairhaven City

    w jedną całość. Boże ile kilometrów :D i zespolenie fabuły.
    Oczywiście w grafice z 2013 roku. Z ze zmiennymi warunkami pogodowymi i porami dnia. Gdzieś można by upchnąć dookoła miasta klasyki w stylu trasy Last Resort :)
    Skoro COD moze mieć 50GB to czemu nie NFS. Zwłaszcza że owe DLC mogą być wydawane potem co pół roku, a jeśli z dalszą rozbudową historii i nowymi furkami to i co roku Nie usunął bym z dysku jak Orange Boxa.
    Model jazdy no nie wiem komu co pasuje ale pewnie coś z NFSU. Byle nie z undercovera:/
    Tuning mógłby zostać zaczerpnięty z Most Wanted (2005) (nie był mocno ograniczony i wg mnie w sam raz, zwłaszcza że np W NFS U większość części wizualnych była po prostu brzydka).

    Do tego jeszcze tak jak w NFS 3 możliwość wcielenia się w glinę i łapanie przestępców, stawianie spikes trap itp.. Miodek :] Jeśli dodać 20-30 aut na miasto (7 wymieniłem więc jest mega bogato) to fani nosili by EA na rękach.

    Potem np żebyśmy mogli kupić sobie nowy dom (to ile domów mamy determinowałoby nam ile samochodów możemy mieć, jeszcze jakby gdzieś w połowie ktoś
  • avatar
    ucieło:/

    Potem np żebyśmy mogli kupić sobie nowy dom (to ile domów mamy determinowałoby nam ile samochodów możemy mieć, jeszcze jakby gdzieś w połowie ktoś nam by zakosił kilka bryk i trzeba by skurczybyka znaleźć... zaczynając prawie od podstaw było by ciekawie)

    No i niestety troszkę amatorom zajdę za skórę bo powinno się trochę podnieść fizykę z kolan, żeby nie dało się wejść w zakręt 180 stopni na ręcznym a w 90 stopni ze zdjęciem nogi z gazu przy 200km/h. Dużo nie trzeba ale przydałoby się zbliżyć chociaż do GRIDa.
  • avatar
    ponad sto mil? czy przy szybkości 100 mil na godzinę przejadę go w godzinę? I to ma być duży świat?
  • avatar
    pytania dla mnie są dwa:
    - czy będą sensowne modyfikacje aut - ulepszanie, tuning itp.
    - czy będzie ograniczenie do 30 kl/s

    jeśli usłyszę na pierwsze pytanie odpowiedź TAK, a na drugie NIE... to może będzie powód by kupić NFS po latach przerwy.
  • avatar
    "BEDE GRAŁ W GRE"
  • avatar
    Na pewno zagram
    :))