Gry komputerowe

Nvidia na konferencji GDC 2017 - co szykuje producent?

opublikowano przez Paweł Maziarz w dniu 2017-02-15

Nvidia wspiera branżę gier komputerowych, inwestując w nią poprzez dostarczanie narzędzi i zaplecza inżynierskiego oraz zapewniając pomoc techniczną.

Za niecałe dwa tygodnie startuje konferencja Game Developers Conference 2017, a więc jedna z najważniejszych imprez dla twórców i entuzjastów gier. Na konferencji pojawi się też firma Nvidia, która zapewnia deweloperom odpowiednie narzędzia do tworzenia jeszcze lepszych gier.

Nvidia wystawia się na stoisku numer 824 oraz przygotowała 16 różnorodnych sesji, które koncentrują się na zastosowaniu sztucznej inteligencji i głębokiego uczenia się (deep learning) w tworzeniu gier, grafiki, treści VR oraz w obliczeniach. Obydwa zagadnienia rewolucjonizują współczesną informatykę i dlatego producent wprowadza je do procesu tworzenia gier.

Podczas konferencji GDC 2017 odbędą się dwie sesje odnośnie głębokiego uczenia się:

  • środa (1 marca), 9:30-10:30 - Introduction to Deep Learning
  • środa (1 marca), 11:00-12:00 - Zoom, Enhance, Synthesize! Magic Image Upscaling and Material Synthesis using Deep Learning

 
Nvidia wspiera branżę gier komputerowych, inwestując w nią poprzez dostarczanie twórcom narzędzi, technik, zaplecza inżynierskiego oraz zapewniając pomoc techniczną. W związku z tym odbędzie się też cały cykl sesji sesji tematycznych.

Sesje związane z grafiką komputerową:

  • poniedziałek (27 lutego), 10:00-17:00 - Advanced Graphics Tech Day
  • środa (1 marca), 15:30-16:30 - Watch Dogs 2 - PC Version Success Story with Nvidia
  • środa (1 marca), 17:00-18:00 - DirectX 12 Case Studies
  • czwartek (2 marca), 14:00-14:30 - Adding photo mode to your game with Nvidia Ansel
  • czwartek (2 marca), 15:00-15:30 - Nvidia Aftermath: A new way of debugging crashes on the GPU
  • czwartek (2 marca), 16:00-17:00 - Nvidia GameWorks Animation Technologies in Unreal Engine 4
  • czwartek (2 marca), 17:30-18:30 - Real-Time Rendering Advances from Nvidia Research
  • piątek (3 marca), 10:00-11:00 - Nvidia Vulkan Update / Vulkan GPU Work Creation
  • piątek (3 marca), 11:30-12:00 - How to Stream Your Game to Millions with GeForce NOW
  • piątek (3 marca), 13:30-14:30 - The Witness on Android - Post Mortem

Sesje związane z obliczeniami:

  • czwartek (2 marca), 10:00-11:00 - D3D Async Compute for Physics: Bullets, Bandages, and Blood
  • czwartek (2 marca), 11:30-12:30 - Game Physics on the GPU with Nvidia PhysX 3.4

Sesje związane z VR:

  • środa (1 marca), 12:30-3:30 - Photogrammetry for Games; Art, Technology and Pipeline Integration for Amazing Worlds
  • piątek (3 marca), 12:15-13:15 - Accelerating your VR Games with VRWorks
  • piątek (3 marca), 15:00-16:00 - VR Best Practices: Putting the fun in VR Funhouse

Oprócz narzędzi programistycznych i innych zasobów firma Nvidia utworzyła specjalny zespół ponad 300 inżynierów specjalizujących się w grafice komputerowej, którzy tworzą i wdrażają rozwiązania wyznaczające nowe kierunki w rozwoju gier.

Dzięki ścisłej współpracy z twórcami gier wyjątkowe efekty wizualne są implementowane w najnowszych tytułach, a deweloperzy otrzymują odpowiednie biblioteki, narzędzia programistyczne, wyniki prac badawczych, czy próbki kodu źródłowego. Efektem kooperacji są m.in. multiplatformowe zestawy programistyczne SDK, biblioteki i narzędzia, które ułatwiają przenoszenie doświadczeń z komputerów PC na inne platformy do gier.

Źródło: Nvidia

marketplace

Komentarze

27
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    JAK TO CO SZYKUJE ?!

    N V I D I A _ G E F O R C E _ G T X _ 1 0 8 0 _ T I
    Zaloguj się
  • avatar
    "Magic Image Upscaling"
    Hnnnng... czyżby koniec śmieszków z wielu filmów?
  • avatar
    Czekam na serię 1100 geforców, kolejny spadek cen i w końcu pamięć HBM w kartach z 60 na końcu w nazwie. Ileż można forsować tak stary standard jak GDDR5 w kartach z GTX w nazwie.
    Zaloguj się
  • avatar
    Pewnie pokażą Pascal Refresh! Odpowiedź na Vega!
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    Wysilcie się trochę i podajcie jakieś sensowne argumenty! Dacie radę! Wierzę w was!
    Bo tak jakby mówienie, że jestem młody, że się nie znam nic nie wnosi do tematu. Pokażcie swoją wiedzę, dyskutujmy na normalnym poziomie, a nie dzieci, które tylko mówią: A BO TY JESTEŚ GUPI I JUSZ
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    Rozmowy o async compute kiedy karty NVIDII nie obsługują tego standardu sprzętowo. Hmm ciekawe, pewnie następna generacja już będzie miała wsparcie sprzętowe :p