Karty graficzne

Pliki: Heaven Benchmark 2.0

z dnia 2010-03-26
Marcin Sieradzki | Redaktor serwisu benchmark.pl
8 komentarzy Dyskutuj z nami

W sieci dostępna jest kolejna wersja benchmarka, który umożliwia testowanie wydajności kart wspierających biblioteki DirectX 11.

    Pliki:
   

Wersja 2.0 zawiera nowe elementy, a także nowe sceny. Twórcy aplikacji poprawili i zoptymalizowali sam silnik, na którym oparty jest benchmark - Unigine stworzony przez firmę Unigine Corp.

Aplikacja oprócz testów dla kart obsługujących DirectX 11 pozwala na przeprowadzanie benchmarków na kartach obsługujących DirectX w wersji 9, 10, 10.1 oraz OpenGL (Linux).

Wśród głównych zmian znalazły się: 

  • większe obciążenie tesselacją
  • optymalizacja silnika Unigine
  • nowe obiekty (m.in. animowane flagi - obsługa fizyki)
  • więcej dynamicznych świateł
  • dodanie funkcji "umiarkowanego" i "ekstremalnego" trybu tesselacji - oprócz "normalnego"

Aby uruchomić benchmark musimy dysponować co najmniej kartą klasy Radeon HD 2000 lub GeForce z serii 7000. Szczegółowe dane dotyczące nowej edycji i dodatkowe informacje dot. konfiguracji możecie znaleźć na stronie producenta.


Pobierz:

Rozmiar pliku: 231-233 MB

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Źródło: unigine.com

 

marketplace

Komentarze

8
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Były też obietnice, że będzie obsługiwać tesselacje radeonów 2k, 3k i 4k pod OpenGL ale widać nikt nie będzie sie męczył, żeby działało też na starszym sprzęcie.

    Jest znaczna poprawa w szybkości. Na radku 4770 bez o/c mam średnio 30 fps przy standardowych ustawieniach w 1680x1050 (dx11).
    Zaloguj się
  • avatar
    Jak biorę teselację w formie ekstremalnej, to mi po chwili wyskakuje błąd DX 11 ;] Jest tego jakaś rankingowa strona ?
    Zaloguj się
  • avatar
    Gdy zobaczyłem ten latający statek od razu przypomniał mi się 3DMark2006 :>
    Zaloguj się
  • avatar
    Mi też :D.Qrde,mi sie wydaje że oni biorą garściami zastosowania w 3dmark.