Na topie

Wymagania sprzętowe Shadow of the Tomb Raider (+ reklama telewizyjna)

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Jakiego komputera potrzeba będzie do Shadow of the Tomb Raider? Opublikowane zostały konfiguracje sprzętowe, które pozwalać mają na zabawę na niższych i wyższych ustawieniach graficznych. Oto wymagania.

  • Wymagania sprzętowe Shadow of the Tomb Raider (+ reklama telewizyjna)
A A

Wreszcie wrzesień. Być może nie usłyszymy takiego zwrotu od uczniów, ale od graczy już tak. Zwłaszcza od tych, którzy czekają na Shadow of the Tomb Raider. Pora poznać wymagania sprzętowe tego tytułu.

Tym bardziej, że twórcy kładą dość spory nacisk na oprawę graficzną. Shadow of the Tomb Raider wyglądać ma bardzo dobrze zwłaszcza na PC, na niedawnych targach Gamescom 2018 przypominano o wsparciu technologii NVIDIA RTX. Teraz opublikowane zostały konfiguracje sprzętowe, które pozwalać mają na zabawę na niższych i wyższych ustawieniach graficznych. Niestety nie ujawniono szczegółów w postaci rozdzielczości, liczby klatek na sekundę, itp. Wygląda jednak na to, że technologię NVIDIA RTX w nich pominięto.

Shadow of the Tomb Raider wymagania sprzętowe

Minimalna konfiguracja sprzętowa:

  • OS: Windows 7 64-bit
  • procesor: Intel Core i3-3220 lub odpowiednik AMD
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: Nvidia GTX 660/GTX 1050 / AMD Radeon HD 7770
  • 40 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Zalecana konfiguracja sprzętowa:

  • OS: Windows 10 64-bit
  • procesor: Intel Core i7 4770K 3.40 GHz / AMD Ryzen 5 1600 3.20 GHz
  • 16 GB RAM
  • karta graficzna: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480, 8GB
  • 40 GB wolnego miejsca na dysku twardym

I jak, potrzebne będą korekty w sprzęcie? Shadow of the Tomb Raider zadebiutuje 14 września, sięgający po przedpremierowe zamówienia będą mogli zacząć zabawę 2 dni wcześniej. Prócz wersji na PC dostępne będą również te na konsole PlayStation 4 i Xbox One.

Shadow of the Tomb Raider reklama telewizyjna

Będąc przy grze warto wspomnieć o ostatnich materiałach wideo. Twórcy opublikowali reklamę telewizyjną, a także kolejny krótki zwiastun z serii przybliżającej najważniejsze elementy rozgrywki. W tym przypadku można rzucić okiem na umiejętności akrobatyczne bohaterki oraz na niebezpieczne pułapki.


Źródło: steam, Tomb Raider

Odsłon: 6472 Skomentuj newsa
Komentarze

134

Udostępnij
  1. DrMjut
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-09-01 10:10

    Czyli nie zalecają RTX

    Skomentuj

    1. xbk123
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2018-09-01 11:01

      Ich zalecane to jest pewnie sprzęt do kombinacji high/ultra 1080p, ale bez wodotrysków Nvidii. Zalecane dla mas powiedziałbym.

      Skomentuj

    2. LuckyNumber888
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-09-01 11:42

      Efektów RTX i tak gra nie będzie miała na premierę. Z tego co czytałem trzeba wpierw czekać na jakiś update windowsa, który umożliwi obsługę tych efektów, a później same karty RTX oraz patche. Efekty RTX w tomb raiderze będą użyte do cieni i na pewno zrobi to wyraźna różnicę. Oby tylko zoptymalizowali te efekty RTX na czas, bo w 30fps i 1080p nie będzie wielkiej motywacji grać tak :P

      Skomentuj

      1. Wulfen4
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2018-09-01 15:51

        "Efekty RTX w tomb raiderze będą użyte do cieni i na pewno zrobi to wyraźna różnicę."

        Z tego co pokazali na prezentacji raytracing użyty do cieni daję dokładnie to samo co Percentage-Closer Soft Shadows

        Skomentuj

        1. LuckyNumber888
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-01 16:57

          Na prezentacji bez RTX te cienie nie były tak realistycznie przedstawione, bo i tak były zbyt ostre jak na scenę w nocy pomimo zmiękczenia, a nie mówiąc już o tym, że nie wszystkie źródła światła były dynamiczne, np. chłopiec ze świecą nie rzucał wcale cieni, a z RTX cienie były wszędzie w dodatku super realistycznie przedstawione. Pamiętam jaki szok wywołało demko epic z samarytaninem jak pochwalił się wieloma dynamicznymi źródłami świata po to tylko, aby w późniejszych demkach i swoich grach ograniczać te rzeczy, bo ostatecznie sprzęt nie dał rady. Z raytracingiem w tomb raiderze każde źródło światła będzie zachowywać się tak jak powinno.

          Skomentuj

    3. HardCorak
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-09-01 12:12

      jak mogli by zalecać RTX jeśli na premierę gry nikt tej karty nie będzie miał?

      HD 7770 stawiają na równi z GTX1050? no nieźle tam w głowach mają...

      Skomentuj Historia edycji

      1. LuckyNumber888
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-01 12:13

        Swoją drogą jest do dobry zabieg. Gdyby karty RTX już były i tomb raider wyszedłby z efektami RTX już na premierę to ludzie na 100% pisaliby w minusach wymagania :D. A tak na premierę gra będzie pewnie chwalona za optymalizację :).

        Skomentuj

        1. PS4Ekskluzyw
          Oceń komentarz:

          -13    

          Opublikowano: 2018-09-01 12:47

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          pc i optymalizacja :))) :D

          Skomentuj

          1. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-09-01 14:48

            Nawet na startym kompie rise of the tomb raider chodził mi lepiej i szybciej względem tego co na konsoli, więc grę dobrze zoptymalizowali i z nowym tomb raiderem będzie pewnie podobnie.

            Skomentuj

      2. pablo11
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-09-02 11:53

        GTX1030 jest dużo słabszą kartą, która nadaje się co najwyżej do wyswietlania pulpitu, stąd wzieło się to 1050, mogli dać jakąś z poprzedniej generacji. 7770 wcale taki słaby nie jest. Byłbym skłonny uwierzyć, że gdyby nie używali jakichś nowych bibliotek, to 7770 mógłby lepiej dzialać w RTX od GTX1050. A jakieś stare radeony np. R9 290X być sporo wydajniejsze od 1080Ti. To wcale nie żarty,seria 10XX Nvidii została wykastrowana z jednostek obliczeniowych nie używanych wcześniej w grach. I np. Vega 64 jest 2-3x wydajniejsza w Raytracingu od 1080Ti. Ciekawy jestem testów. Czy RTX od Nvidii pozwoli na uruchomienie gry na AMD. Bo tam gdzie u Nvidii będzie sporo klatek na 2080Ti można sie pokusić o próbę grania na małej ilości klatek na AMD, ale to jeszcze się zobaczy. Bo rozwiązania Nvidii z założenia są zamknięte.

        Skomentuj

        1. pablo11
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-09-02 11:55

          Ta 2-3x wyższa wydajność występowała w testach jakiegoś programu do standardowego renderingu, nie tego używanego w grach.

          Skomentuj

          1. pablo11
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-02 12:02

            PS: To samo dotyczy serii GTX 9XX, mogłoby się okazać, że GTX980 lepiej sobie radzi w RTX od 1080Ti o ile celowo czegoś nie zepsują albo nie wprowadzą obsługi RTX wyłącznie na karty GTX10X0 i RTX20X0, ale poczekajmy na testy.

            Skomentuj

  2. raffal81
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-09-01 10:23

    Ktoś niedawno mówił ze gry na konsole są takie drogie, a tu 250zł ?? na PC ? no cóż, upada kolejny argument. Oczywiście wcale nie chce wszczynać tutaj żadnych wojenek, tak tylko wspomniałem ;)

    Skomentuj

    1. xbk123
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-09-01 10:54

      To stwierdzenie faktów, a nie powód do burd. Trzeba też pamiętać, że gry na pc nie odsprzedasz.

      Skomentuj

      1. n4zgul
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-01 11:42

        Jak nie odsprzedam gry na PC :D chyba masz błędne informacje :)

        Skomentuj

        1. xbk123
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-01 11:49

          Być może, podaj przykłady. Wszystkie gry jakie kupiłem wymagały aktywacji na Steam lub Origin.

          Skomentuj

      2. raffal81
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-01 23:40

        Nie mówiąc już że można gry dzielić na 2 użytkowników, mowa o cyfrowej dystrybucji, co w sumie mi odpowiada, bo wychodzi po połowie na głowę ;P

        Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-09-01 11:33

      Mowiłem niedawno że czasy gdzie dobre gry na PC kosztowały na premierze po 100-120zł bezpowrotnie minęły.

      Ceny niedługo będą mocno wyrównane i trzeba do tego przywyknąć.

      Skomentuj

      1. Chiny_X
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-09-01 19:47

        Czyli z polskiego na nasze:
        Będziemy pykani w pupkę i mamy przywyknąć.
        Chyba ty.

        Skomentuj

        1. xbk123
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-09-01 23:05

          A co zrobisz? Zryw społeczny z hasłem "żądamy tańszych gier"? One chyba są tanie dla ludzi z największych/głównych rynków.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 02:09

            nie no co Ty, zaraz usłyszymy że gry są źle wycenione wiec trzeba pobierac nielegalnie z netu.
            Wszystkiemu winny developer, wydawca i denuvo a crackerzy to bojownicy o wolność i równe traktowanie na całym świecie.

            Deweloperzy to przecież złodzieje którzy chcą strzyc wszystkich za swoją wątpliwą pracę i wszystkich pukają w pupę.


            To nic że jak byłem ostatnio na wystawie sztuki to obraz który totalnie nie miał dla mnie sensu bo wyglądał jakby ktoś wsadził sobie w tyłek pędzel i mazał po płótnie był wyceniony na blisko 40 tysięcy.
            Takiego autora nie wolno nazwać złodziejem. On nie strzyże nikogo a cena za "dzieło" jest uzasadniona bo to sztuka przez duże S.

            Oczywiście producentów gier coś takiego nie dotyczy.


            Skomentuj

      2. randallandhopkirk
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-02 00:14

        Na premierę Doom 3 płaciłem 189 PLN a za TCOR EFBB 169 PLN, a ile to lat temu już było jak te gry się pojawiły ? Nawiasem mówiąc HL 2 oraz dodatki do HL 2 czy Crysis (chyba 199PLN wersja w 'konserwie') też były kosmicznie drogie i płaciłem krocie na premierę.

        Skomentuj

        1. Tomasz Słowik
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-02 01:44

          Tylko dlatego, że nie miały polskiego dystrybutora albo ten dystrybutor leciał sobie w kulki (patrz ceny gier z logo Gwiezdne Wojny na pudełku). Jeśli gra była wydawana przez Cenegę lub CD Projekt, to rzadko przekraczały 120 zł. To były czasy...

          Skomentuj

          1. X.X.X
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-02 11:03

            w 2011 roku bf 3 kupowałem w media markcie za 99zł na premiere

            Skomentuj

          2. randallandhopkirk
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 13:39

            W tamtym czasie tylko Codemasters chyba nie miało dystrybucji i nawet kilkanaście lat temu już wołali u nas w sklepach ceny ponad 200PLN. Inna sprawa że te gry które wymieniłem (jak i wiele innych) kupiłem w naszych sklepach w wersjach oryginalnych wydanych na rynek UK czy US, wydania już stricte na nasz rynek zazwyczaj ukazywały się 2-3 miesiące później i były już tańsze. W sumie i tak się bardziej opłacało, bo sprowadzenie z zagranicy czy kupno na Steam czy Origin i tak było droższe. Nawiasem mówiąc to odkąd tylko pamiętam to np. na Origin gry miały kosmiczne ceny, jedynie promocje zachęcały do zakupu ale to bardziej teraz, gdy przeceny są dość konkretne, bo lata temu to obniżki na Origin były wręcz symboliczne.

            Skomentuj

          3. Hans Olo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-03 01:38

            Głównym psują na rynku był LEM. Ich wydania były słabiutkie, a ceny kosmiczne mimo silnej konkurencji cenowej CDP i Cenegi.

            Skomentuj

    3. LuckyNumber888
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-09-01 11:43

      Na pewno olbrzymią zaletą gier na konsole jest fakt, że używane dyski możesz kupić już za 60 zł, więc jak ktoś chce poczekać na kupno gry po premierze to zagra dużo taniej.

      Skomentuj

      1. randallandhopkirk
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-02 00:16

        Ale gry na PC po jakimś czasie też kupisz tanio, jest wiele gier które można już w krótkim czasie po premierze kupić za grosze.

        Skomentuj

    4. HardCorak
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-09-01 12:13

      @raffal81 za cenę podziękuj denuvo

      Skomentuj

      1. Yaceek
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-09-01 21:56

        Aha. Czyli mówisz, że Denuvo wpłynęło na polskie wyrównanie cen gier konsolowych z wersjami z PC? A jak ci powiem, że obie wersje kosztują 60$ już od bardzo dawna to też powiesz, że to przez denuvo?

        Skomentuj

        1. Tomasz Słowik
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2018-09-02 01:48

          Owszem. Ponieważ gry konsolowe były droższe ze względu na marżę producentów konsol (sam sprzęt często sprzedawany był później kosztów produkcji) i dodatkowe koszty produkcji, których na pc nie ma (chociażby certyfikacja i compliance w dziale QA, co również).

          Gry na PC nie miały takich problemów, a jeśli ich ceny były za wysokie, to ludzie zawsze mogli sięgnąć po pirackie kopie. Niestety, gdy pojawiło się Denuvo, to wydawcy przestali się patyczkować, bo skoro na PC da się dać ceny z konsol, to czemu nie? Frajerzy i tak kupią, bo piracić nie mogą.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-09-02 02:41

            Denuvo ma z tym zero wspólnego ze tyle gra kosztuje.
            Ludzie piracą i tanie gry więc nie ma się co dziwić.
            Wiedzmin 3 był bez zabezpieczen a do tego był o połowę tańszy a jest w top 10 najbardziej piraconych gier wszechczasów. Więcej w necie było nielegalnych kopii niż zakupionych (wystarczy sprawdzić w google ile było pobrań).
            Druga sprawa - denuvo jest łamane i tak - poprzednie tomb ridery są dostępne w sieci.

            Tak więc taki argument jest inwalidą :)

            Ceny są wysokie bo wydawcy tacy jak UBI czy EA po prostu przyzwyczaili ludzi do tego że ceny mają być wysokie.
            Zarówno na konsolach krzyczą sobie za swoje gry dużo jak i na PC.
            A dlaczego na PC tak drogo ubi sprzedaje gry? a bo chcą wyrównać je z platformą uplay.

            A dlaczego tomb raider na PC drogi? a bo MS chce wyrównać w MS store do ceny na XB.

            A patrzyłeś ile kosztuje Battlefield V?
            249zł na PC podstawka a 299zł specjalna.

            Za pol roku zrobią przecenę i tak.


            Skomentuj

          2. Tomasz Słowik
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-09-02 10:04

            Akurat podnoszenie się cen gier na PC jest zbieżne z pojawieniem się Denuvo. A wydawcy wychodzą z założenia, że gra spiracona, to jedna oryginalna kopia mniej (co jest błędnym założeniem, ale trzymają się takiej logiki). Sam to udowodniłeś wspominając o Wiedźminie, który sprzedał się świetnie pomimo piractwa. Ale już Ubi czy EA by robiło wielką tragedię z liczby pirackich kopii.

            Steam i ogólnie cyfrowa dystrybucja to również forma DRM i zgadzam się, że ich popularyzacja też jest źródłem wyższych cen. Oczywiście, na życzenie głupich ludzi, bo to wygodniejsze przecież...

            Skomentuj

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 10:33

            Wiedzmin sprzedał się dobrze, a nie świetnie .
            Swietnie to by się sprzedał jakby ilość spiraconych kopii była mniejsza niż ilość sprzedanych bo to oznacza ze zainteresowanych osob było 2x więcej niż tych co kupiło.

            My u nas w kraju myslimy o CDRP inaczej niż na zachodzie - w niektórych budzi się czastka patriotyzmu i z dumą napiszą że "kupiłem bo wspieram, bo super produkt, bo nie ma DRM" a prawda jest taka że bez znaczenia czy jest DRM czy nie ma reakcja by była taka sama.

            Denuvo mamy od 2014 roku panie kolego i nie było wzrostu ceny gier na PC w początkowej fazie jak było nie do złamania a wg Ciebie jest teraz gdzie kwestia złamania denuvo to czasem kilka dni.

            Wzrost cen po prostu sam nastąpił i jak widzisz głownie przodują tu 3 wydawcy.

            Prosty przykład - The Division nie ma denuvo a mimo to cena jest niska choć gra jest nie do scrackowania.
            Była też niska na premierze bo sam kupiłem za 159zł z season passem gdzie podstawke można było kupic za 109zł. A jest to gra od UBI przypominam.
            Division 2 natomiast na PC kupisz za ponad 2 stówki w preorderze.

            Dolar nas nie rozpieszcza i jest to główny powód drożenia sprzętu jak i gier w naszym kraju w stosunku do tego co było kilka lat temu dlatego nagle to tak odczuliśmy.

            Zobacz czeny w USA - tam tez jest denuvo od 2014 roku i jakos ceny idą powoli do góry.

            Skomentuj Historia edycji

          4. Hans Olo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-03 01:42

            Mylisz się. Ilość piratów zawsze jest większa niż sprzedanych i wartości te są silnie skorelowane. Popularność gry w sklepach prawie idealnie przekłada się na popularność w zatoce. To samo tyczy się chociażby filmów i seriali.

            Skomentuj

          5. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-03 11:18

            Nie do końca jestem przekonany, że piractwo wpływa na sprzedaż, udowodniło mi to generacja x360 i ps3, gdzie gry na xboxa pomimo szybkiego spiracenia sprzętu sprzedawały się podobnie lub lepiej jak na ps3. Gdyby piractwo tak psuło sprzedaż gier to na ps3 gry powinny się sprzedawać kilkukrotnie lepiej, a tak nie było. Po prostu osoba sięgająca po pirata robi to z prostego względu, że na oryginał i tak ją nie stać.

            Skomentuj

          6. Tomasz Słowik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-03 11:53

            Edycja standardowa - gra The Division, z dostępem do bety (w przypadku preordera), cena: 179,99 zł (PC) oraz 269,99 zł (PS4, Xbox One)

            To że Tobie udało się kupić tak tanio, to kwestia szukania / szczęścia. Po 180 zł to chodziły gry na X360 i PS3, gdy na PC 120 zł to było sporo. Potem pojawila się nowa generacja z grami po 300 zł (tyle kosztowały gierki na początku generacji), a ceny na PC zaczęły rosnąć i chwilę później pojawiło się Denuvo, więc mogły rosnąć jeszcze bardziej. Teraz masz pułap 250 zł!

            Logiki w pierwszym akapicie kompletnie nie rozumiem. Napisz to innmi słowami.

            The Divison nie potrzebuje Denuvo, bo jest stricte multiplayer (podobnie do For Honor, na które wydałem 200 zł, albo The Crew). Bawiąc się na pirackim serwerze tracisz sedno rozgrywki. I nie, na premierę nie było tanie, co udowodniłem Ci powyższą wklejką. Dla jasności, "tanio" to dla mnie gra na PC do 120 zł.

            A dolar po ponad 3 zł to nie jest nic nowego. Problemem jest zablokowanie przez Steam opcji dostosowywania cen gier do rynków, co dawno temu nie miało miejsca (za czasów, gdy pudełko nie bylo jedynie opakowanym kodem Steam).

            Za czasów X360 i PS3 jedyne gry na PC, które potrafiły osiągnąć 170 zł to tytuły Star Wars wydawane przez LEM. więcej takich kwiatków nie pamiętam (nie mówię, że ich nie było).

            Podsumowując - Denuvo (lub inna forma zabezpieczeń - np. gra usługa), kurs walut, dystrybucja cyfrowa oraz wzrost cen gier na konsolach są przyczynami obecnej sytuacji. Dlatego z pociągu "kupuję gry" wysiadłem dawno temu i bawię się z tytułami free2play oraz Elite Dangerous.

            Skomentuj

  3. LuckyNumber888
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-09-01 11:39

    Super zapowiada się nowy tomb raider. Poprzednią część ograłem z kilka razy w dodatku na różnych sprzętach (PC 4K 60fps, xbox one X, x360) i po nowej również spodziewam się podobnej grywalności. Na niektórych ujęciach dżungla wygląda nawet lepiej jak w Uncharted, a jak dojdą do tego efekty RTX to będzie najładniejsza gra na rynku. BTW- uncharted 4 super wygląda, ale niestety w mojej opinii gra nie jest w połowie tak grywalna jak tomb raider, zepsuli totalnie mechanikę strzelania.

    Skomentuj

    1. PS4Ekskluzyw
      Oceń komentarz:

      -10    

      Opublikowano: 2018-09-01 12:29

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Nie wygląda lepiej od Uncharted 4 na bank co najwyżej zbliżył się oprawą.
      Dolicz do tego animację oświetlenie i wymodelowane postacie ech....
      I jeszcze dbałość o szczegóły i detale :)

      Nie ma co się spuszczać to jest jeszcze stara generacja a za niedługo nowa w postaci PS5 i z tego tomb raider zostanie sucha nitka jak tylko GG pokaże startowy tytuł Horizon ZD 2 na silniku Decima :)

      Na tym silniku jeszcze wyjdzie Death Stranding na PS4 tylko popatrz na oprawę a to jeszcze stara generacja ech....

      https://www.gamersyde.com/hqstream_death_stranding_e3_trailer-42329_en.html

      Teraz pomyśl co pokażą na PS5 :)

      Skomentuj

      1. LuckyNumber888
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-01 14:44

        Wciąż uważam, że uncharted 4 na konsoli jest mega osiągnięciem i nie raz miałem szczękę w podłodze, ale niektóre miejscówki jak widziałem w tym nowym tomb raiderze wyglądają nawet lepiej jak w uncharted 4, a same cienie z RTX sprawią, że gra nie będzie miała w tym względzie konkurencji (cienie w uncharted 4 zdecydowanie zdradzają słabą moc konsoli i nawet w analizie DF było to podkreślone). Dojdą jeszcze do tego standardowe ultra wypasione tekstury jak w rise of the tomb raider i juz bez dwóch zdań będzie to najładniejsza gra. Nie powinno to jednak zaskakiwać bo mowa tu będzie o grze która wyszła długo po uncharted 4 oraz która śmiga na PC wartości kilku ps4p.

        Skomentuj Historia edycji

        1. PS4Ekskluzyw
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-01 19:55

          To masz powód do dumy po 5 latach coś na pc wygląda nieco lepiej fajnie :)

          Skomentuj

          1. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 20:12

            God of War ograłeś to sobie zobacz jak nie grałeś i ten tomb raider niczym nie zaskakuje ech.... Cały czas mówię o 5 letniej PS4. Masz nawet filmik w 720p. Zobacz to sobie na TV w HDR prosto z konsoli i będziesz w szoku jak tak stary sprzęt może wyświetlać tak piękną oprawę :)

            https://www.youtube.com/watch?v=hDsj6Y2bfKg&t

            PS5 zamiecie tym wszystkim że hej :) A to już nie długo.

            Skomentuj

  4. PS4Ekskluzyw
    Oceń komentarz:

    -7    

    Opublikowano: 2018-09-01 12:52

    Lucky jeszcze to i teraz porównaj sobie oprawę na pc co przedstawia na reaktorach pc w cenie 10 konsol ech....

    Gameplay tak od 3:30 min

    https://www.gamersyde.com/hqstream_the_last_of_us_part_ii_e3_2018_trailer-42327_en.html

    I to jeszcze
    https://www.gamersyde.com/hqstream_ghost_of_tsushima_e3_2018_trailer-42330_en.html

    PS4 tę generację rozniosła w pył ech.... pc z takimi bebechami to powinien taką oprawę pokazać już 10 lat temu :)

    Skomentuj Historia edycji

    1. Chiny_X
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-09-01 20:17

      Ale jest zmowa i nie można robić na PC ładniejszych gier bo konsolowców by pupka piekła.

      Skomentuj

  5. AsusROG
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-01 13:02

    Bez zachłyśnięcia :v

    Skomentuj

  6. PS4Ekskluzyw
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2018-09-01 13:12

    Do mnie to "bez zachłyśnięcia" rzeczywiście bez zachłyśnięcia na konsoli PS4 1.84TF.

    A co masz takiego co zrobiło WOW na pc z kartami 10/14TF żenada :)

    Ta konsola ma 5 lat czaisz bazę :)))

    Skomentuj

    1. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-09-01 13:15

      Ta konsola to był szmelc już w dniu premiery.
      Tak samo pewnie będzie z PS5, które dopiero zacznie ogarniać 4K w 30fpsach, a w tym czasie ludzie już będą klepać 8K na PC.

      Skomentuj Historia edycji

      1. PS4Ekskluzyw
        Oceń komentarz:

        -6    

        Opublikowano: 2018-09-01 13:24

        Dziecko ogarnij się kiedy wychodziła PS4 to technologicznie rozwalała wszystkie pctowe graty :)

        Poczytaj jakie rozwiązanie technologiczne miała PS4 w 2013 roku :)

        Wywiad z architektem PS4

        https://www.gamasutra.com/view/feature/191007/inside_the_playstation_4_with_mark_.php?print=1

        "Najpierw dodaliśmy do GPU kolejną magistralę, która pozwala jej odczytywać bezpośrednio z pamięci systemowej lub zapisywać bezpośrednio do pamięci systemowej, omijając własne pamięci podręczne L1 i L2, w wyniku czego, jeśli dane przekazywane są między procesorem a GPU jest małe, nie ma już problemów z synchronizacją między nimi, a przez małe, mam na myśli małe w kategoriach następnych. Możemy przekazać prawie 20 gigabajtów na sekundę w dół tego autobusu. Nie jest to bardzo małe w dzisiejszych kategoriach - - Jest większy niż PCIe na większości komputerów!

        "Następnie, aby wesprzeć przypadek, w którym chcesz używać pamięci podręcznej L2 GPU jednocześnie do przetwarzania grafiki i asynchronicznego obliczania, dodaliśmy nieco w tagach linii pamięci podręcznej, nazywamy to bitem" lotnym ". wybiórczo zaznacz wszystkie dostępy za pomocą compute jako "volatile", a gdy czas na obliczenie do odczytu z pamięci systemowej, może unieważnić, wybiórczo, linie używane w L2. Gdy przychodzi czas na zapisanie wyników, może napisać z powrotem wybiórczo linie, których używa. Ta innowacja umożliwia obliczenie wykorzystania pamięci podręcznej L2 GPU i wykonanie wymaganych operacji bez znaczącego wpływu na operacje graficzne wykonywane w tym samym czasie - innymi słowy, radykalnie zmniejsza obciążenie systemu obliczeniowego i grafika razem na GPU. "

        "Po trzecie, powiedział Cerny: "Oryginalna architektura AMD GCN pozwalała na jedno źródło poleceń graficznych i dwa źródła poleceń obliczeniowych.W przypadku PS4, pracowaliśmy z AMD nad zwiększeniem limitu do 64 źródeł poleceń obliczeniowych - chodzi o to, jeśli masz jakieś asynchroniczne obliczenia, które chcesz wykonać, umieścisz komendy w jednej z tych 64 kolejek, a następnie istnieje wiele poziomów arbitrażu w sprzęcie, aby określić, które przebiegi, jak działa i kiedy działa, wraz z grafiką, która jest w systemie."

        I co powiesz gimbusie jeden :))) Ogarnij się ;D

        Skomentuj

        1. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2018-09-01 13:37

          Chyba tylko ty jeden łyknąłeś jak pelikan tą marketingową papke. I jeszcze tą o szukaniu zaginionego rdzenia :D

          Skomentuj

          1. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2018-09-01 13:55

            O czym bredzisz dziecko ja o czym innym ty o czym innym :) Brak argumentów i przerasta cię ta wiedza :)

            Jeszcze na to nie wpadłeś jak ułomną platformą jest pc sama siebie ogranicza itp. Ile mocy idzie w gwizdek sprzęt nie jest wykorzystywany do tego dolicz ułomny DX i setki konfiguracji ech... Jak dojrzejesz to zrozumiesz :)

            Trzeba być niezle ułomnym i nie widzieć tego co można zrobić na sprzęcie 1.84TF. Możesz z łaski swoje pokazać kartę grafiki 1.84TF i odpalić na tym nowe gry na poziomie graficznym U4 The Order Horizon ZD God of War itd.... :) dajesz...

            Skomentuj

          2. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-09-01 14:00

            "Możesz z łaski swoje pokazać kartę grafiki 1.84TF i odpalić na tym nowe gry na poziomie graficznym U4 The Order Horizon ZD God of War itd.... :) dajesz..."

            Jasne. Według Digital Foundry tą kartą graficzną jest GTX750Ti. Wszystkie te twoje śmieszne exy działałyby na niej w tej samej śmiesznej jakości. Mało to testów na niej zrobili udowadniając że to odpowiednik tego szmelca PS4 ?

            Skomentuj

          3. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2018-09-01 14:07

            To teraz porównaj to do exów PS4 śmieszny jesteś i jaka na tym oprawa itp. Pokaż gry na tym GTX750Ti z czym do ludzi :)))

            Odpalisz na tym nowego tomb raider hue hue

            Skomentuj

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2018-09-01 14:15

            "Odpalisz na tym nowego tomb raider hue hue"

            Pewnie się okaże że na syfistych ustawieniach graficznych odpowiadających ustawieniom grafiki jaka będzie na PS4, to pewnie że się odpali.
            Ty za to nigdy nie zobaczysz nowego Tomb Raidera na maksymalnych ustawieniach z RTX.
            No może za 6-7 lat na PS6 zobaczysz jakiś remaster tej gry z jakąś protezą RTXa która ta konsola wtedy pociągnie.

            PS
            I już tak nie klep sobie na przypał plusa po napisaniu każdego swojego komentarza, bo zalatuje żenadą.
            Plusować swoje komentarze...to trzeba być niezłym eunuchem.

            Skomentuj Historia edycji

          5. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -6    

            Opublikowano: 2018-09-01 14:22

            Inne techniki już były ray tracingu na PS4 bałwanie :)

            Cascaded Voxel Cone Ray Tracing w The Tomorrow Children

            https://www.dualshockers.com/ps4-exclusive-the-tomorrow-children-uses-new-ray-tracing-tech-with-real-reflections-more-info-shared/

            Ty takich rzeczy nie widziałeś na pc i co gimbusie :)

            Skomentuj

          6. HardCorak
            Oceń komentarz:

            6    

            Opublikowano: 2018-09-01 16:06

            @PS4Ekskluzyw Prosimy o zapoznanie się ze znaczeniem słowa komputer

            Skomentuj Historia edycji

        2. AsusROG
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-01 16:37

          haha co? w 2013 miałem Titana, więc nie wiem czy tak PS4 w dniu premiery rozwalała pctowe graty :v

          Skomentuj

        3. LuckyNumber888
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-01 17:00

          Dużo teorii, a praktycznie wyglądało to tak, że na GTX 680 które miałem od 2012 było 2x więcej fps lub można odpalić 2x taką rozdzielczość względem ustawień PS4. PS4 i zwłaszcza xbox one niestety bardzo zawiodły podzespołami w momencie premiery i dopiero PS4P pozwoliło również na podwojenie ustawień.

          Skomentuj Historia edycji

          1. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2018-09-01 17:35

            Czy do ciebie dotrze że rozdzielczość to nie grafika :)

            Skomentuj

          2. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-09-01 17:44

            A czy do ciebie dotrze, że marketingowy bełkot, a realia to dwie różne rzeczy? PS4P i mityczne 8tflops, którego nie widać nigdzie powinno ci coś mówić. Rise of the tomb raider chodził wyraźnie szybciej na GTX 680 jak na PS4 mitycznej mocy w konsoli sony po prostu nie ma. Owszem, na PS4 wychodzą super wyglądające gry, ale to jest zasługa samych developerów i gdyby tylko te gry wychodziły na PC to wyglądałyby i chodziły jeszcze dużo lepiej.

            Skomentuj Historia edycji

          3. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -7    

            Opublikowano: 2018-09-01 17:59

            Jak babcia miała wąsy była by dziadkiem :) Może teraz wyglądałyby lepiej a nie 3/5 lat temu bo na to by nie pozwoliłyby rozwiązania technologiczne :) PC musi iść tylko w moc taka jest jego natura.

            Takie gry powinny być na karcie 1TF a nie teraz co pokazują gdzie się zbliżają oprawą do starej PS4 w grach na wyłączność ech..
            Nadal powtarzam postaw mi pcta z 2013 roku i pokaż te gry to będzie jeszcze więcej śmiechu ech....
            5 lat tej generacji i masz powód do dumy na pc :)))

            Grałeś w Horizon ZD open world aż z nie dowierzaniem patrzyłem jak ta gra wygląda na konsoli z 2013 roku a co dopiero pomyśleć jak wypuszczą pierwszy pokaz drugiej części na PS5.

            A na pc znikomy na siłę władowany ray tracing gdzie więcej szkód robi w oprawie niż trzeba ech......

            Skomentuj Historia edycji

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-09-01 19:05

            "Jak babcia miała wąsy była by dziadkiem :) Może teraz wyglądałyby lepiej a nie 3/5 lat temu bo na to by nie pozwoliłyby rozwiązania technologiczne :)"

            Co za brednie. W momencie premiery PS4, już sam GTX760 rozkładał na łopatki tego twojego PS4Złoma.
            A GTX 680 o którym wspomina Lucky, to już w ogóle rozwala wydajnościowo PS4. Więc co ty tu znowu majaczysz.

            Skomentuj Historia edycji

          5. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 19:59

            W czym rozwalał na papierze to się zgodzę ale nie w grach :)))

            Miałeś w 2013 taką oprawę jak The Order czy U4 kiedy konsola wyszła.

            I gdzie te przełożenie na cyferki gamoniu :)

            Skomentuj

          6. raffal81
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 23:48

            Szkoda że PC rozwala PS4 od prawie 5 lat, tylko że nadal gier na nim brak :D:D:D

            Skomentuj

    2. AsusROG
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-09-01 16:34

      Kuźwa człowieku napisałem to do podanych wymagań. A Twoja konsola mnie najmniej obchodzi.

      Skomentuj

  7. AsusROG
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-09-01 16:39

    Wystarczy zobaczyć jak wyglądał spider-man na E3 a jak w dniu premiery. :v

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-09-01 16:57

      A jak wyglądał w dniu premiery?

      Skomentuj

      1. AsusROG
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-01 17:11

        https://www.reddit.com/r/gaming/comments/9binvp/spiderman_graphics_comparison/

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-09-01 17:20

          chodzi Ci o kałuże że są inaczej rozłożone?
          Czy o to że mniej się błyszczą itp.?
          Wystarczy spojrzeć na cienie postaci i już będziesz wiedział że jest inne oświetlenie sceny.
          Z resztą oficjalna wypowiedz na twiterze developerów jasno i wyraźnie mowi że nie ma żadnego downgrade'u graficznego.
          I komu ja mam uwierzyć bardziej : randomowi z reddita czy developerowi gdzie za kilka dni będzie mogł to każdy zweryfikować?
          Z resztą widać na tym porównaniu przy lewej ręce spidy'a że odbicia są takie same :) bo w tym miejscu jest widoczne odbicie takie jak na pierwszym screenie wiec raczej wierzę developerowi.

          Skomentuj Historia edycji

          1. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 17:31

            Kitamo nie patrz na ten fejk ja pie..... Tak własnie wygląda reakcja i ustawianie filmów aby tylko do dogryźć grom na wyłączność na PS4. W gardle wszystkim stoi że na tak starej konsoli mogą wychodzić piękny gry w open world :))

            Ale co się dziwić bladną goście z grzałkami po 3 koła w budzie pc ech....

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-01 18:01

            ocenie jak będę miał własną kopię co było zmienione i czy jest to downgrade czy nie.

            Skomentuj

          3. AsusROG
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 18:06

            dzieciaku sam bredzisz i Cię rozczaruje bo posiadam PS4 Pro .Bładzą z grzałkami za 3 koła? haha nie rozśmieszaj mnie

            Skomentuj Historia edycji

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-01 18:33

            "Czy o to że mniej się błyszczą itp.?"

            https://i.redd.it/1mck85goq7j11.jpg

            O to że nie ma kałuż i kostium spidermana nagle stracił cieniowanie i wygląda przez to biednie.

            Skomentuj

          5. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 18:43

            Pomijając ze na pierwszym screenie jest podkręcony mocno kontrast i rozni się kolorystycznie tak jeśli chodzi o te cieniowanie to widać ze na pierwszym screenie swiatlo jest frontalnie bo budynek za oknem jest w cieniu a także widać po postaciach jak rzucają cien i jest on bardziej ostry, tak na drugim oświetlenie jest łagodniejsze i możliwe ze bardziej rozproszone.

            nie wiadomo czy podczas rozgrywki zmienia się w grze położenie słońca i czy są jakies inne efekty tego typu (słońce w pełni, słońce za chmurami itp.) wiec nie ma co gdybac. Możliwe że oświetlenie w finalnej grze będzie inne bo w tej misji zrobili finalnie inne warunki oświetleniowe.
            Jeśli developer pisze ze nic nie downgradowali to wierze mu, a jak mnie rozczaruje to następnym razem już nie uwierzę.

            Z tego co ogolnie widziałem filmik z porównaniem całego trailera to retail wygląda na upgrade a nie downgrade.

            Skomentuj

          6. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 18:48

            "Z tego co ogolnie widziałem filmik z porównaniem całego trailera to retail wygląda na upgrade a nie downgrade."

            Kolejny eunuch wmawiający sobie uprgade zamiast downgradu który widac na screenie. To może kup sobie okulary lepsze co?

            https://i.redd.it/1mck85goq7j11.jpg

            To gdzie tu widzisz upgrade? buahahahahahahahahaha
            Bo ja widze wywalone kałuże na których wcześniej odbijało sie otoczenie, strój spidermana wykastrowany z cieni, ale "znafca" kitamo twierdzi że jest upgrade....

            Skomentuj

          7. raffal81
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 23:52

            Ale cię tyłek piecze za każdym razem jak jest temat PS4, jak Ty to człowieku wytrzymujesz to ja nie wiem.

            Skomentuj

          8. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-02 11:30

            Spider man na ps4 i tak wyglada super nawet jeśli downgrade faktycznie był. Na pewno wygląda lepiej jak CGI spidermana w afrykańskich filmach ;).
            https://youtu.be/BhG9I2KdOOY
            W 2m10s możesz sobie zobaczyć spidermana CGI, który wygląda dużo słabiej w porównaniu do tego na PS4 ;).

            Skomentuj Historia edycji

          9. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 13:56

            No to ci się udało :)))

            Skomentuj

      2. PS4Ekskluzyw
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-09-01 17:38

        Jak jeszcze premiery nie było buahahaaa

        Skomentuj

  8. AsusROG
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-09-01 16:39

    Wystarczy zobaczyć jak wyglądał spider-man na E3 a jak w dniu premiery. :v

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-09-01 20:51

      ja to się nie dziwie ze developerzy nie chcą pokazywać gier wcześniej i że materiały są tak skromne skoro z powodu zmiany designu jakiegoś fragmentu gry robi się wielkie halo i wmawia wszystkim że gra zostaje pogorszona.

      Skomentuj

  9. AsusROG
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-01 17:11

    https://www.spidersweb.pl/2018/09/downgrade-spider-mana-kaluze.html

    Skomentuj

    1. PS4Ekskluzyw
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-09-01 17:24

      Skończ bełkotać bo to lata od dawna i jest fajkiem jaki downgrade. Puknijcie się w łeb :)

      Teraz już wiem jaki jest ból dup... przy newsach o PS4 i grach na wyłączność he. Nie mogą sobie z tym poradzić dzieci pctowe że na ta kstarej konsoli wychodzą tak ładne gry graficznie a oni muszą się zadowolić pctem z grzałką w cenie 3 konsol aby dorównać ech....

      Jeszcze wam w pup... za świdruję jak tylko wyjdzie pod koniec generacji The Last of us 2 Ghost of Tsushima i Death Stranding.

      Ja wiem jak trzęsiecie nóżkami bo nowa generacja tak blisko i zrobi jeszcze większy młyn z prowizory pc :)

      Skomentuj

      1. HardCorak
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2018-09-01 17:38

        Przecież to ty bełkoczesz jak dziecko bo mamusia kupiła tylko słabą konsolkę która wyświetla tylko 30fps

        Skomentuj

        1. PS4Ekskluzyw
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2018-09-01 17:45

          Chodz zobacz jak ładnie śmigają gry z PS4 na moim ZD9.
          30kl/s na pc a konsoli to inna bajka. Ja rozumiem bo widziałem 30kl/s na pc to kup... nie grywalna.

          Skończcie bełkotać bo 30 kl/s na konsoli jest grywalne i w pup... ma te wasze fps'y.

          Nie macie argumentów to będziecie klepać te fps'y i 120 i 1000 fpsów a gdzie w tym wszystkim grafika animacja itp.

          Filmy też ci przeszkadzają w 24 kl/s nie daj Boże żeby robili w 60kl/s czy nawet 48kl/s bo to opera mydlana.

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-09-01 18:26

            "Chodz zobacz jak ładnie śmigają gry z PS4 na moim ZD9. "

            Buahahahaha to dawaj zdjecie swojej PS4 z tym ZD9...no dajesz. Czekam.

            Skomentuj

          2. AsusROG
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 18:35

            Ze niby ma zwykłe PS4 i Tv za 13 tyś z HDR I 4K ? do tego konosola tak mocna była w tamtych latach że nawet na Wieśku 3 musieli zrobić downgrade grafiki :v

            Skomentuj

          3. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-01 18:46

            No ma dwie i specjalnie trzymam tą pierwszą aby pokazywać takim gimbusom jak prezentuję się konsola z 2013 roku.

            PRO nie jest żadną nową generacją a wystarczy spojrzeć na takiego God of War niczym się nie różnic graficznie.

            https://www.youtube.com/watch?v=6VB3aIdXu_U

            God of War prezentuję się wyśmienicie na jednej i drugiej konsoli i wymiata w oprawie wszystkie gry z pc :))

            Tutaj masz specjalnie zrzut video z konsoli w 720p bo zwykła PS4 zrzuty video robi tylko w 720p a PRO w 1080p przez share.

            https://www.youtube.com/watch?v=hDsj6Y2bfKg&t

            Taką oprawę to powinny pcty pokazywać 10 lat temu to co mają pod maską he

            Skomentuj

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-09-01 18:50

            No wrzucisz to zdjecie swojej PS4 na tle ZD9? Bo jak nie to trzeba będzie uznać cie za śmierdzącego kłamliwego trola.

            Skomentuj Historia edycji

          5. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 19:06

            Pokazywałem jak byłem mały teraz się wstydzę :))))

            Skomentuj

          6. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-09-01 19:17

            Tak jak myślałem. Śmierdzący kłamliwy troll. ZD9 to ty widziałeś na youtubie co najwyżej. Jak ty sie kompromitujesz to bania mała.

            Skomentuj Historia edycji

          7. HardCorak
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-01 19:34

            @PS4Ekskluzyw Może i 30 fps między pc a ps4 jest różnica ale 30fps a 60fps to już niebo a ziemia nawet jakby do sp4 dali super techniki i inne ficzery.

            Ty jak zawsze nie wiesz o czym bełkoczesz poczytaj sobie dlaczego filmy się lepiej ogląda w 24fps a gry w 60fps i wyżej...

            Skomentuj

          8. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 19:50

            Do dynamicznych gier masz te 60 i jest oki nawet na PS4 są takie gry jak Gran Turismo Sport czy Wipeout :)

            4K w 60kl/s masz w takim Wipeout na PRO za 1600 zeta. A ty ile musisz wybulić na kompa że w takiej grze mieć 60kl/s w 4K :)

            Skomentuj Historia edycji

          9. AsusROG
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-09-01 20:08

            poczytaj sobie co to jest natywne 4K a potem się jaraj bo zaczynasz się gubić w tym co piszesz juz.

            Skomentuj

          10. AsusROG
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-09-01 20:08

            poczytaj sobie co to jest natywne 4K a potem się jaraj bo zaczynasz się gubić w tym co piszesz juz.

            Skomentuj

          11. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-09-01 20:29

            https://www.neosite.pl/news/56978/wipeout-omega-collection-dziala-w-natywnym-4k-i-60-fps-porownanie-wersji-psv-ps3-ps4.html

            Natywne :) Ile będziesz błądził jak dziecko w mgle :)

            Skomentuj

          12. AsusROG
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-01 22:05

            Do ciebie chyba nie dociera co to jest natywne 4K https://www.youtube.com/watch?v=zo4uJNYGzpQ Na PC w rodziałce 2560x1440 wciąga to Twoje 4K (Natywne) mimo tego że sam też posiadam Pro,więc idź dalej bujać w obłokach.

            Skomentuj Historia edycji

          13. raffal81
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-09-01 23:57

            PS4PRO ma natywną rozdzielczość 4K, więc przestań ASUS głupoty pisać bo się tego czytać nie chce. Są gry które działają w tej rozdzielczości.

            Skomentuj

          14. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-02 00:05

            Natywne 4K/60fps na PS4Pro w gierce bądącej portem z PS3 i PS Vity...nie no...szacun :D

            Skomentuj

          15. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 13:57

            Jakim portem debilu tam wszystko zostało poprawione nowa oprawa remake bałwanie.

            Skomentuj

          16. AsusROG
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 00:21

            ja pier....

            Skomentuj Historia edycji

  10. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-09-01 18:31

    https://i.redd.it/1mck85goq7j11.jpg

    Wcześniej jak ogladałem jakieś screeny z tej gry to nawet mi do głowy nie przyszło że przy tak cienkiej grafice można zrobić jeszcze downgrade.
    A tu prosze, można buahahahaaa
    Widać na tych porównaniach że oprócz braku kałuż (bo pewnie PS4Złom już by ich nie pociagnął), brakuje jeszcze odbić na kostiumie Spidermana i nagle wygląda on sporo gorzej. No ale to tylko PS4Złom, więc nie ma co się dziwić.

    Skomentuj

    1. PS4Ekskluzyw
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-09-01 18:38

      Wyjdzie gra się zobaczy nie musisz z preparowanych zdjęć rzucać. Dotarło gimbusie....

      Na tym porównaniu widać jak drugie zdjęcie z dołu jest kompresowane pewnie z youtube dodane ech... Jak ja kocham tych gimbusów robią za wszelką cenę aby przedstawić gry na wyłączność w najgorszym świetle :)))

      Skomentuj

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-09-01 18:44

        "Na tym porównaniu widać jak drugie zdjęcie z dołu jest kompresowane pewnie z youtube dodane ech..."

        I pewnie przez kompresje wyparowały kałuże i wszystkie cienie na stroju spidermana buahahahahahahahahahahahah

        Skomentuj

        1. PS4Ekskluzyw
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-01 19:08

          Piszę o ostrości obrazu ciołku od razu widać że jest to oszustwo.

          Dlaczego na tym drugim zdjęciu widać nie ostry obraz kompresja ech...

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-09-01 19:16

            Ale co tu ma ostrośc do rzeczy jak tu wyparowały kluczowe elementy i to zapewne takie mające wpływ na wydajnosć. Ale downgradu nie było....buahahahahahahahaahah

            Skomentuj

          2. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-09-01 19:46

            Nie tłumacz się :) Dlaczego obraz tak sprany na tym drugim zdjęciu.
            Ano żeby specjalnie pokazać w jak najgorszym świetle porównanie.

            Wyjdzie gra to zobaczysz sam czy tam nie ma kałuż i takich odbić. Nawet nie wiecie do czego się przyrąbać. Takie głupoty jakbyście porównywali nową generację a to jest 5 letnia ech... Takie odbicia to miałeś na PS3 w Uncharted ala ray tracing.

            Skomentuj

  11. TicTac
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2018-09-01 18:44

    PC idą w odstawkę, a przyczynią się do tego sami gracze bo:
    1. ceny gier na PC są jak na konsole lub droższe i na dodatek konsolowe wersje można odsprzedać/wymienić.
    2. jak tylko zrobią porządnie obsługę klawiatury i myszki na konsoli to już nawet FPS-owi gracze się przeniosą.
    3. Konsole są tańsze o co najmniej 1/3 od komputerów
    4. Chyba już nikt nie robi jakiś specjalnych optymalizacji pod PC "bo przecież uciągną".
    5. Jeśli ktoś tylko gra i "przegląda internet" to do gier kupi konsole a do reszty laptopa którego może zabrać wszędzie.

    Skomentuj Historia edycji

    1. AsusROG
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-09-01 18:48

      w odstawkę? Następny mądry ekspert

      Skomentuj

    2. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-09-01 18:52

      Następny pomyleniec zaatakował ze swoimi złotymi myślami.

      Skomentuj

    3. PS4Ekskluzyw
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-09-01 19:10

      Wszystko w temacie rynek pc szmaci się coraz lepiej :)

      Skomentuj

      1. AsusROG
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-01 20:09

        Idz dzieciaku się do roku szkolnego szykuj lepiej zamiast tu siedzieć i wypisywać bzdury.

        Skomentuj

    4. kitamo
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-09-01 20:14

      w odstawkę to nigdy nie pojdą - już o to zadbają odpowiednio intel,amd,nvidia. Rynek konsumencki tez jest im potrzebny.
      Ceny sprzętu poszły w górę owszem ale rynek PC nie zginie - bardziej teraz fokusuje się na copetitive bo jest to modny trend i nie ma się czemu dziwic.

      popularność konsol jest bardzo duza i rosnie nawet u nas w PL - widze to na co dzień po sprzedaży konsol które idzie do góry.
      Ceny gier są pomijalne - jak na PC gry kosztowaly po 100zł a na konsolach 229-249zł to te na konsole sprzedawały się tak samo jak sprzedają się teraz czyli nie ma jakiegoś dramatycznego wzrostu a przecież gry na PC powyżej 150-180zł mamy nie od wczoraj.

      Rynek PC wśród gier się uszczuplił w ostatnich 20latach ale nie umrze, po prostu będzie dzielił się razem z konsolami.
      Platofrma dzisiaj i tak ma mniejsze znaczenie, większe ma to w co się gra.

      Skomentuj

      1. PS4Ekskluzyw
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-09-01 20:39

        Ale kto pisał że umrze ech.. Będzie w swoim świecie ale co się dzieje to widać do dzisiaj jak się szmaci na potęgę.

        Karty po 14TF i nie widać tej potęgi w grach w mechanice animacji i oprawie ech....

        Dobrze znamy te tech dema na pc i co z tego wynika ech....

        Kiedy był pokazany Infiltrator Demo

        https://www.youtube.com/watch?v=3EJC1edU3Y4&t

        Na Pewno PS5 pokażę taką oprawę w grach na wyłączność :)

        Skomentuj

        1. AsusROG
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-01 21:58

          nawet niektóre gpu tego nie ogarną a ty już wiesz że PS5 to uciągnie? zejdź na ziemie. To może ps5 z tym też da rade co https://www.youtube.com/watch?v=TtIN4_RZwZE

          Skomentuj Historia edycji

        2. kitamo
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2018-09-01 23:02

          PS5 będzie miało tak obstawiam nie więcej niż 8Tflop więc to dalej za mało by cos takiego ruszyc w FHD nawet ;) ale ..
          o tylko demo bez zadnej optymalizacji, odpowiednimi trikami mozna zrobic podobną oprawę przy znacznie mniejszych wymaganiach. Sa developerzy którzy potrafią zrobic kombinację takich trików i na ogół wlasnie w exach bo mają więcej czasu i robią na jedną platformę. Jak jest multiplatofrma to na ogol ledwo co z czasem sie wyrabiają, zespoly sa podzielone no i kasa w cale nie jest większa.

          Skomentuj

          1. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 13:59

            Jak Xbox X ma teraz 6 TF to PS5 będzie miało 8 TF bez jaj :)

            Skomentuj

        3. LuckyNumber888
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-09-02 11:24

          Co do infiltratora to właśnie było to demko stworzone do pokazania mocy GTX 680. Czytałem dyskusję na forum epic i w tym demku epic mocno ograniczyło używanie dynamicznych źródeł światła aby to chociaż chodziło w 30fps. Pokazuje to jak trudno jest stworzyć gry z dynamicznymi źródłami światła i to tym bardziej raytracing jest w stanie zrewolucjonizować grafikę w grach już niedługo, bo każde źródło światła będzie zachowywać się tak jak powinno i developerzy nie będą się martwić czy mogą dać dodatkowe dynamiczne źródło światla czy nie.

          Skomentuj

  12. raffal81
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-01 23:59

    A ja myślę że mając dzisiaj w XONE X 6TF, to w PS5 może się pojawić coś koło 10TF, fajnie by było ;) podejrzewam że wyjdzie za jakieś 1.5 roku, to trochę czasu jest.

    Aczkolwiek nawet jak będzie 8TF, to i tak 2x tyle co ma PS4 PRO, a to już będzie ciekawe, do tego przecież nowy procesor, nowa pamięć, wszystko nowsze i szybsze, może być ciekawie.

    Skomentuj

    1. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-09-02 00:07

      "Aczkolwiek nawet jak będzie 8TF, to i tak 2x tyle co ma PS4 PRO, a to już będzie ciekawe"

      Bedzie wtedy tak ciekawie , że te gry w które ty będziesz grał na PS5 w 4K, to na PC ludzie będą ogrywać w 8K :DDDDD

      Skomentuj Historia edycji

      1. raffal81
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-02 10:28

        Człowieku, ja wiem że ty specjalnie trolujesz bo nie można być aż takim hejterem. Mówisz o 8K ??? jak dzisiaj w 4K grać się nie daje na PC, no chyba że masz taki za 10-15 tys.

        Następna sprawa to gry, ja mam też fajny komputer gdzie mi wszystko śmiga, ale co z tego jak nie mam w co grać, większość sensownych interesujących mnie gier wychodzi na PS4, dla innych posiadaczy konsol to samo.

        Ty się podniecasz DEMAMI TECHNOLOGICZNYMI oglądasz i sie tym jarasz, ja wole pograć w gry, dla Ciebie liczy się tylko grafika i podniecasz trawą, ja gram po prostu w dobre gry.

        Ty będziesz siedział i 100 raz włączał demo z trawą na PC, a ja będę się cieszył ogrywając fajne gry.

        Tak właśnie, więc albo jesteś po prostu cofnięty w rozwoju i Ci współczuję, albo jesteś takim trollem level expert, a w domu siedzisz na PS4 i ogrywasz gry ;]

        Naprawdę śmieszne to co pisałeś może było kilka lat temu, ale teraz to już żałosne, do tego logujesz się na inne konta, odpowiadasz sam samemu, bawisz się w minusowanie ludzi, gdzie tak naprawdę dla mnie te minusy czy plusy kompletnie nie mają znaczenia i dla wielu ludzi też.

        Ogarnij się i jak chcesz dyskutować to na jakimś poziomie, bo przez takich jak Ty burdel jest nieziemski na tym portalu że się odechciewa cokolwiek pisać.

        Skomentuj

        1. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-09-02 15:35

          "Człowieku, ja wiem że ty specjalnie trolujesz bo nie można być aż takim hejterem. Mówisz o 8K ??? jak dzisiaj w 4K grać się nie daje na PC, no chyba że masz taki za 10-15 tys."

          Można już pograć w 8K na gtx 1080 Ti. I nie potrzeba do tego komputera za 15tys.

          FH 3
          https://www.youtube.com/watch?v=QyEjZdQouok

          GTA 5
          https://www.youtube.com/watch?v=NURz7cm2BC4

          No i jak to skomentujesz?

          Skomentuj

          1. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 16:12

            8K i graficzna kup..... :)))

            Skomentuj

          2. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 16:20

            No właśnie, w 30fps 8K jest do osiągnięcia w wielu grach na 1080ti, a co dopiero będzie na 20tflops GPU od AMD czy NV w 7nm. 4K jest jednak tak wysoką rozdzielczością, że aby zobaczyć wszystkie detale trzeba siedzieć doslownie przed telewizorem, więc sam sens 8K w grach będzie tym bardziej znikomy, no chyba, że na monitorze z bliska będzie to się lepiej sprawdzać. Na pewno jednak znacznie większą różnice i wrażenie na graczu zrobi 4x więcej efektów w grze i dużo lepsze modele postaci czy lepsze oświetlenie i na te rzeczy lepiej przeznaczać zasoby sprzętowe

            Skomentuj Historia edycji

          3. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-09-02 16:52

            "4K jest jednak tak wysoką rozdzielczością, że aby zobaczyć wszystkie detale trzeba siedzieć doslownie przed telewizorem, więc sam sens 8K w grach będzie tym bardziej znikomy,"

            I ja tak uważam, ale z telewizorami 8K stanie sie to co obecnie dzieje sie z telewizorami 4K, czyli są tak popularne że po prostu stanowią większość dzisiaj sprzedawanych tv. Więc 8K jak zwykle wystartuje najpierw w grach na PC, a dopiero po latach zobaczymy to na konsolach (może PS6).
            Ale fakt jest taki, że na PC dziś 8K można bez bólu odpalić niemal we wszystkich grach i to w jakości detali i płynności co najmniej konsolowej. I wystarczy do tego GTX 1080 Ti.
            RTX 2080 ti bedzie jeszcze mocniejszy i jeszcze lepiej bedzie sobie radził w 8K. A co dopiero będzie za dwa lata przy 3080ti? W czasie gdy na PS5 fanbojki będą dopiero odkrywać uroki natywnego 4K, to na PC od dawna już będzie można grać w 8K.

            Skomentuj Historia edycji

          4. raffal81
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-04 08:02

            Taaa gta 4 gra z przed 10 lat dobre mi żarty.

            TY naprawdę myślisz że ludzie tutaj to sami idioci, co mnie interesują gry z przed 10 lat, włącz FAR CRY 5 w tym twoim 8K to pogadamy, za pewne minimum 1080Ti w SLI, za pewne i tak będzie za mało.

            Daj więc Trollu spokój i się nie ośmieszaj.

            https://www.youtube.com/watch?v=Cxx1eBas7rI

            WITCHER 3, 1080ti SLI, ledwo trzyma 30FPS.


            https://youtu.be/le6PdRaVghs?t=103

            GTA 5 1080TI SLI ma problem z 30 FPS



            Ach Piotrek ty to naprawdę masz przeciąg między uszami.

            Skomentuj Historia edycji

          5. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-04 23:51

            "Daj więc Trollu spokój i się nie ośmieszaj.
            https://www.youtube.com/watch?v=Cxx1eBas7rI
            WITCHER 3, 1080ti SLI, ledwo trzyma 30FPS.
            https://youtu.be/le6PdRaVghs?t=103
            GTA 5 1080TI SLI ma problem z 30 FPS"

            Przecież napisałem wyżej że w konsolowej jakości detali można grać na GTX 1080Ti w około 30fpsach.
            Od kiedy to na konsolach masz W3 w detalach ultra tak jak na tym filmiku, który zamieściłeś? To dawaj jakiś filmik w detalach konsolowych z W3 w 8K i zobaczymy jak działa na pojedynczym GTX1080Ti.
            A filmik z GTA 5...no przecież masz 30fpsów wiec sam sie zaorałeś. No ale takie bezmózgie eunuchy tak mają.

            Skomentuj

      2. LuckyNumber888
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-02 10:43

        Jeśli gry na ps5 będą pisane natywnie pod 4K to obawiam się, że prawie cała moc 8tflops poszłaby w sam wzrost rozdzielczości i przez to rdzeń grafiki (efekty, cienie, rozwiązania renderingu) zostałyby takie same jak obecnie. To byłoby bez sensu. Dlatego ja pisałem już od dawna, że ewentualne ps5 powinno mieć sporo ponad 10 tflops aby chociaż był sens wydawania nowej generacji.

        Patrząc na zapowiedzi Navi w 7nm mówi się.m że topowe navi będzie mogło mieć 20 tflops, a do konsoli może trafić konstrukcja z niższej półki generacji Navi, czyli gdzieś 12 tflops i nawet taka liczba pada w przeciekach odnośnie ps5. Nvidia też może wykonać kartę z 20 tflops w 7nm, bo podwojenie procesu stwarza okazję do podwojenia tranzystorów. Przykładowo GTX 980 28nm i blisko 5 tflops, GTX 2080 i 10 tflops więc nawet na tym przykładzie widać, że 20 tflops można spokojnie oczekiwać w 7nm, a przynajmniej po topowej konstrukcji typu 3080ti czy nastepnym titanie. Przy 20 tflops rozdzielczość 4K będzie śmigać idealnie nawet w najbardziej wymagających obecnie grach :).

        Patrząc jednak jak się rozwija obecnie raytracing na PC to myslę, że już następna generacja konsol może to obsługiwać. Microsoft stworzył oprogramowanie i obecnie Nv ze swoim RTX jest na PC tu jedynie promotorem oprogramowania microsoftu, a skoro MS w to tak zainwestował to może dlatego właśnie, że dłubią nad czymś podobnym do RTX w przyszłym xboxie. Myslę, że po wtopie xboxa one i sukcesie xbox x MS mógł zrozumieć, że ludzie wcale nie chcą taniej konsoli, a szybkiej konsoli, która umożliwi zaprezentowanie widocznych różnic w jakości grafiki podobnie jak pierwsze dwa xboxy, a raytracing jest na pewno taką technologią. Niech MS stworzy konsolę z 15 tflops i czymś podobnym do RTX i tu już nowa generacja będzie miała sens.

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-02 11:23

          Jest jeszcze jedna bardzo ważna rzecz, CENA, dadzą tyle TF ile zmieści się w danym przedziale cenowym.

          Skomentuj

          1. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 12:20

            Co do samych cec podzespołów to na konsolach cena za podzespoły jest i tak mniejsza wzgledem cen jakie widujesz na PC bo producent konsoli kupuje tylko chip, bez PCB i ceny pośredników, które wliczają się w wysoki koszt GPU na PC. Oba pierwsze xboxy przykładowo miały GPU na poziomie topowym więc jakoś się dało zmieścić w cenie konsoli. Ps4 i xbox one były jednak tańsze jak poprzednie konsole i te oszczędności widać było po szybkości podzespołów, bo 100$ w perspektywie kupna konsoli to mało, ale już olbrzymio wpływa na wydajność całej konsoli. Ile kosztowało całe GPU i CPU ps4, 100$? Pewnie coś koło tego i za dodatkowe 100$ miałbyś dużo szybszą wówczas konsole.

            Myślę, że większym problemem jak cena za GPU jest dla producenta konsoli kwestia poboru prądu, oraz ciepła. Te 12 tflops powinno być jednak do osiągnięcia w ps5, a po xboxie spodziewam się jeszcze więcej.

            https://wccftech.com/amd-confirms-new-7nm-radeon-graphics-cards-launching-in-2018/
            Według informacji topowe GPU AMD w 7nm będzie mieć 20tflops, ale tyle to wiadomo, że nie dadzą :P. Chciaż można sobie wyobrazić ale czad byłby gdyby nowa konsola miała 20tflops, wtedy rozdzielczość 4K i i 60fps byłoby do osiągnięcia i dodaykowo przy olbrzymiej poprawie samego efektów w grach.

            Skomentuj Historia edycji

          2. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 14:05

            A nawet jak będzie te 8TF na PS5 to będzie kosmos to co można było wycisnąć na 1.84TF z PS4.

            I tak pogoni pcty z kartami po 20TF :)

            Ja obstawiam że będzie powyżej 10TF nie mniej :) Jak Xbox X ma teraz 6TF.

            Skomentuj

          3. chrisplbw
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-09-02 16:49

            Tyle można wycisnąć
            http://images.pushsquare.com/6fbc5a3e8ccd4/spider-man-ps4-playstation-4-puddle-comparison.900x.jpg

            Skomentuj

          4. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-02 18:51

            Jeszcze wierzysz w ten fejk :D
            Popatrz sobie jak gra się prezentuję i jak ma się do tego twojego obrazka ech...

            https://www.youtube.com/watch?v=UjiaoIac_tI

            Ale piękna oprawa w open world i to konsoli za parę stów. Nie wstyd wam z grzałkami za 5 koła :)))

            Teraz widzisz co się da wyciskać z 5 letniej generacji.

            Skomentuj

          5. AsusROG
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-09-02 19:35

            przestań dzięciole już się powtarzać z tymi grzałkami bo kuźwa nudny się robisz.

            Skomentuj

          6. szymcio30
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-09 08:08

            Wszystkie gry powstają na PC, ale Sony pompuje duże pieniądze aby niektóre z nich były tylko na ich konsole. Niech Pan sobie gra w tych 30fps i cieszy oczy, bo każdy ma swój gust. Inni wybiorą wydajny komputer, który nie tylko posłuży im do gier, ale też na siebie zarobi.

            Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!