Gry komputerowe

Chmurowe granie od Techlandu - tajemnicza platforma BoxOff Play

przeczytasz w 1 min.

Techland zapowiada „®ewolucję w świecie gier”.

BoxOff Play

Firmy Techland i OXYCOM połączyły siły i stworzyły coś, co jeśli zostanie dobrze poprowadzone ma spore szanse na sukces. Mowa o BoxOff Play – pierwszej na polskim rynku platformie z nielimitowanym dostępem do gier komputerowych. 

Platforma BoxOff Play wykorzystuje chmurową technologię Cloudpaging. Oznacza to, że nie ma potrzeby pobierania całej gry, aby móc rozpocząć zabawę. – „Dostarczane w ten sposób gry pozwalają na ich szybkie uruchomienie – już od 20% pełnego rozmiaru instalacji” – tłumaczy Ireneusz Wróblewski, Prezes Zarządu OXYCOM.

Zasada działania jest bardzo zbliżona do innych usług streamingowych. Użytkownik wykupuje abonament i tym samym otrzymuje okresowy dostęp do paczki gier zoptymalizowanej pod kątem preferencji (nie wiadomo jeszcze jak dokładnie dobierane będą tytuły). Dzięki temu mamy płacić mniej (choć wciąż nie wiadomo ile), bo tylko za to, czego naprawdę chcemy.

W dniu premiery usługi BoxOff Play w katalogu znaleźć ma się ponad 100 różnych gier. – „Docelowo chcemy zapewnić użytkownikom nielimitowany dostęp do szerokiego portfolio tytułów, tak gier AAA jak i gier Indie” – mówi Tomasz Gawlikowski, Kierownik Marketingu Wydawnictwa Techland. – „BoxOff Play to nasza propozycja rozwiązania odwiecznego problemu graczy: jak grać w kilka gier, kiedy często trudno jest pozwolić sobie na kupno jednej” – dodaje.

Dziś ruszyły zamknięte beta-testy platformy BoxOff Play. Aby sprawdzić na czym polega „®ewolucja w świecie gier” należy udać się na stronę usługi – BoxOff Play.

Po zakończeniu beta-testów usługi BoxOff Play poznać mamy nowe szczegóły. Cóż – czekamy.

Źródło: Techland, OXYCOM

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Niestety funkcja jest słaba. Po prostu słaba. Z poprzednich opisów miałem nadzieję na coś pokroju Onlive. Jest to jednak próba podrobienia Steama czy tym podobych. Gry musimy pobrać, serwery powolne [sieć 20mbit a chciało małą gierkę testową ściągać ponad 6h] a także słaby wybór gier. Niestety - zawiodłem się na tym.
    • avatar
      wdowa94
      1
      Zapewne chodzi o to, żeby można było grać w konsolowe gry na Smartfonach