Na topie

Telewizory Samsung QLED - oto co zaoferują w 2019 roku [AKT.: przedsprzedaż]

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Telewizory

Kategoria: RTV Telewizory Tematyka: Na Topie QLED Producenci: Samsung

Poznaliśmy pierwsze informacje na temat tego, jakie będą i co będą miały do zaoferowania telewizory Samsung QLED na rok 2019.

  • Telewizory Samsung QLED - oto co zaoferują w 2019 roku [AKT.: przedsprzedaż]
A A

Aktualizacja, 18 marca 2019: Samsung oficjalnie potwierdził, że wystartowała przedsprzedaż telewizorów QLED na rok 2019. Potrwa do końca tego miesiąca, a osoby, które zdecydują się na złożenie zamówienia w tym czasie, mogą liczyć na bonusowy pakiet korzyści.

Akcja przedsprzedażowa obejmuje modele o przekątnych 65 i 75 cali z serii Q70 (z Quantum HDR 1000), Q80 i Q85 (z Quantum HDR 1500) oraz Q90 (z Quantum HDR 2000). 

Samsung Q85
Samsung Q85

Poza oficjalnymi sklepami producenta telewizory można znaleźć również w takich sieciach jak RTV Euro AGD, MediaMarkt czy Media Expert. W zależności od wyboru, pakietem korzyści mogą być bezpłatny transport i instalacja czy też wieszak do montażu naściennego. Szczegóły można znaleźć na oficjalnych stronach sklepów i promocyjnej stronie Samsunga.

 

News, 18 lutego 2019: Przeszło 20 różnych modeli złoży się na tegoroczną rodzinę QLED TV firmy Samsung, która swoją rynkową premierę będzie miała już wiosną. Wśród nich pojawią się telewizory 8K w rozmiarach 65-98 cali oraz odbiorniki 4K o przekątnych 43-82 cale. Co zaoferują?

Telewizory Samsung QLED 2019 – duże i większe

Jak nietrudno zauważyć, Samsung stawia w tym roku na wysoką rozdzielczość i duże przekątne. Nie robi tego bez powodu, bo też badania pokazują, że ludzie coraz chętniej decydują się na zakup większych ekranów – ich sprzedaż rośnie bardzo dynamicznie. Wraz z rosnącymi wyświetlaczami, rosną zaś wymagania związane z rozdzielczością…

„Rynek telewizorów stale się zmienia, dlatego jesteśmy szczególnie zadowoleni, że możemy rozwijać ofertę naszych telewizorów QLED 8K i 4K wychodząc naprzeciw potrzebom widzów. Duże ekrany i wprowadzane innowacje sprawiają, że tegoroczne produkty będą jeszcze lepiej dopasowane do oczekiwań odbiorców” – przekonuje Jongsuk Chu z Samsung Electronics.

Samsung Q90R
Samsung Q90

Innowacje w rodzinie QLED TV na rok 2019

Jakie to „innowacje”? Ano między innymi technologia Ultra Viewing Angle – zmieniona struktura panelu QLED sprawia, że światło równomiernie rozświetla ekran, na którym wyświetlane są (między innymi dzięki temu właśnie) obrazy o większej wyrazistości i głębszej czerni, a kąty widzenia są rozszerzone. Oczywiście to nie wszystko.

Najpierw był w telewizorze QLED 8K, ale w tym roku trafia też do modeli z panelami o rozdzielczości 4K. Mowa o procesorze Quantum, który wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zapewnić wysoką jakość skalowania materiałów, dzięki czemu niezależnie od źródła można cieszyć się ostrym i ładnie prezentującym się obrazem.

Samsung Q70R
Samsung Q70

Wypada również wspomnieć o pełnej zgodności z formatem HDR10+, (intuicyjnym i funkcjonalnym) systemie Smart TV, powracającym trybie Ambient (w którym telewizor dopasowuje się do wnętrza i zapewnia dostęp do przydatnych informacji, takich jak prognoza pogody) oraz standardzie HDMI 2.1 gwarantującym obsługę transmisji nawet do 8K/60fps.

Już teraz cała rodzina zapowiada się bardzo dobrze, a więcej informacji na temat telewizorów z serii Q950R, Q90, Q85, Q80, Q70 i Q60 poznamy, gdy ich rynkowy debiut będzie bliżej. 

Źródło: Samsung

Odsłon: 16938 Skomentuj newsa
Komentarze

39

Udostępnij
  1. Dragonik
    Oceń komentarz:

    9    

    Opublikowano: 2019-02-18 09:28

    Dobrze mi się wydaje czy ten cały QLED to zwykły LCD a nie OLED?

    Skomentuj

    1. Arael
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2019-02-18 09:52

      ...marketingowy zamysł jest taki, żeby prezentować go jako niezwykły (niekoniecznie z dodaniem "LCD", chociaż de facto niestety nim jest), co jak widać po Twoim pytaniu przynosi sukcesy, a i nie jesteś pierwszą osobą od jakiej słyszałem podobne wątpliwości :) Na tę chwilę po tanie i dobre OLED tylko do LG.

      Skomentuj

    2. raffal81
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2019-02-18 10:12

      No przecież QLED to nie OLED, więc nie rozumiem.

      Skomentuj

      1. czyzol2
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2019-02-18 11:19

        Jak nie rozumiesz ? Jak QLED to tak naprawdę technologia LCD wiec conajwyzej powinna sie nazwać quantum LCD a jest tak reklamowana jakby to była najnowsza technologia jaka sie ludziom nie snila ...

        Skomentuj

        1. owatanka
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2019-02-18 15:39

          Literka Q oznacza quantum "Quantum light emission diode" Qled co tu duzo tlumaczyc?

          Literka O oznacza organiczny "Organic light emission diode" Oled.

          Skomentuj

          1. gormar
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-19 20:24

            Zgadza się, ale problemem jest fakt, że w telewizorach QLED to jest jedynie podświetlanie matrycy LCD. Jak widać producenci za wszelką cenę chcą ukryć ten fakt :).

            Przez podobne manewry wcześniej już nie raz musiałem się kłócić, że nie ma powszechnie w sprzedaży telewizorów/monitorów zbudowanych jedynie z elementów LED. Wtedy jeszcze MicroLED to była odległa przyszłość. Ale obecnie Wall nie kupisz w sklepie nie dla idiotów ;/.

            Skomentuj

      2. czyzol2
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-02-18 11:19

        Jak nie rozumiesz ? Jak QLED to tak naprawdę technologia LCD wiec conajwyzej powinna sie nazwać quantum LCD a jest tak reklamowana jakby to była najnowsza technologia jaka sie ludziom nie snila ...

        Skomentuj

      3. czyzol2
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-02-18 11:19

        Jak nie rozumiesz ? Jak QLED to tak naprawdę technologia LCD wiec conajwyzej powinna sie nazwać quantum LCD a jest tak reklamowana jakby to była najnowsza technologia jaka sie ludziom nie snila ...

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2019-02-18 12:28

          Dobrze że 3 razy napisałeś bo bym nie zrozumiał.

          Piszę o tym że nazewnictwo nie ma nic wspólnego z OLED, więc w czym problem ? wystarczy że jakość obrazu, barw, czerni będzie lepsza od tradycyjnych LCD, wtedy może sobie nazywać jak chce, a to kto jak na to spojrzy to inna bajka, tak działa marketing ;]

          Skomentuj

          1. gormar
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-19 20:26

            Pomiędzy Q a O jest zdecydowanie niewielka różnica. Szczególnie dla osób, które nie znają języka angielskiego.

            Skomentuj

      4. BrumBrumBrum
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2019-02-19 15:22

        marketingowcy wcisną ci ZLED jako telewizor z matrycą typu LED, bo przecież tutaj ledy też świecą. akurat w tym wspaniałym modelu diody led są ułożone w literę Z, za ..... matrycą LCD.

        zarówno w we współczesnych LCD LED jak i OLED, to właśnie diody emitują światło. i to jest nieważne że w jednym typie ledy służą za podświetlenie, a w drugim bezpośrednio tworzą obraz. marketing zrobi wszystko abyś kupił, a LED jest chwytliwe.

        ja tam poczekam co oni zrobią z zapowiadanym microLED, bo zdaje się samsung w qledy zwątpił. nadal jest problem z ich trwałością.

        Skomentuj

        1. gormar
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2019-02-19 20:30

          Samsung w QLEDy zwątpił? Chyba miałeś napisać w OLEDy.

          Ale akurat te ostatnie za kilka lat mogą zostać przerobione na Quantum Dot OLED. Dzięki temu matryca będzie składała się jedynie z niebieskich najbardziej trwałych diód, a reszta kolorów będzie tworzona przez filtr barwny zbudowany z Quantum Dot.

          Skomentuj

      5. Adrian Waleczny
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-03-18 18:45

        Nie wymagajmy od ludzi zbyt wiele, czytać nie każdy umie.

        Skomentuj

    3. BrumBrumBrum
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2019-02-19 15:19

      Niestety tak. Też się zawiodłem tym qledem, gdzie led jak to w zwykłym lcd służy jedynie za podświetlenie.

      fakt taktem, ten qlcd daje obraz o trochę lepszej jakości, jestem tym pozytywnie zaskoczony. jednak to jest nadal lcd, który nadal ma problem z czernią.

      Skomentuj

  2. Kropeczka
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2019-02-18 10:00

    A czy to nie Samsung jak dwa lata temu przegrał wyścig zbrojeń z LG i Sony na swoich konferencjach głosił że OLED to byle co itd.

    No a teraz raczkiem raczkiem próbują nam wmówić iż LCD to qled ???

    Sorry, ale ja pass. Wolę tv LG, Sony....

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-02-18 10:13

      LCD to QLED, nie rozumiem o co Ci chodzi ?

      Skomentuj

      1. Arael
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2019-02-18 15:17

        A to "O" z kreseczką w nazwie to tylko tak wyszło, w ogóle nie było nagłego boom na OLED po spadku cen i w ogóle Samsung teraz nie musi kombinować – nazwa jak nazwa, nie powinna się kojarzyć z OLED, bo to na 100% stuprocentowy przypadek :)

        Skomentuj Historia edycji

        1. owatanka
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2019-02-18 15:42

          Qled daje lepsze kolory i zuzywa mniej energi elektrycznej oraz ma lepsza czern wiec jakis postep jest.

          Skomentuj

        2. Adrian Waleczny
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2019-02-18 16:51

          Ale w sensie, że ludzie nie umieją czytać? Jest OLED, i jest QLED, w czym problem, że nazywają się bardzo podobnie?
          No i co z tego?

          Skomentuj

          1. Arael
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-18 16:54

            ...a tymczasem cukier też pewnie kupujesz wanilinowy, co? ;)

            Skomentuj

          2. Adrian Waleczny
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-18 18:35

            Nie, zwykły, słodki, biały.

            Skomentuj

        3. gormar
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2019-02-19 20:33

          Powinni nazwać te matryce QDLED (a najlepiej QDLCD) i wtedy nie było by tak dużej zbieżności nazw.

          Skomentuj

    2. BrumBrumBrum
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-02-19 15:25

      ależ samsung nie zwątpił w oledy. tyle że samsung nie potrafi robić dużych trwałych matryc. samsungowe oledy są tylko dla słuchawek.
      poza tym na qledy jest już masa patentów, i aby przedrzeć się przez to bagno trzeba zmarnować masę forsy. więc samsung pcha się w microLED. co im z tego wyjdzie? no cóż, póki co pokazują (????) bardzo wczesne modele prototypów :D

      Skomentuj

  3. bodziokrak
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2019-02-18 13:53

    Mam wrażenie że ci którzy są przeciwni techmologii lcd i pod niebiosa wychwalają technoligę oled również ulegli papce marketingowej. Zależy do czego wykorzystuje się tv, w moim przypadku wolę lcd i zapłacić trochę mniej przy tej samej przekątnej ewentualnie zapłacić tyle samo za 10" więcej.

    Skomentuj

    1. Adrian Waleczny
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-02-18 16:53

      No i do kilkugodzinnego, codziennego grania na konsolach, i pececie, jakby ktoś chciał, raczej OLEDa się nie poleca.

      Skomentuj

      1. roman106
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2019-02-18 19:42

        OLED, matryca VA i IPS w ciągłym teście:
        https://www.rtings.com/tv/learn/permanent-image-retention-burn-in-lcd-oled

        Skomentuj

        1. luq529
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2019-03-18 15:51

          Oprócz wypalania, dodałbym zjawisko black crush, czyli braku najciemniejszych odcieni, oraz niesamowicie wolny czas reakcji własnie w przypadku ciemnych kolorów.

          Skomentuj

      2. gregory7
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-03-18 18:26

        Ja gram i polecam!

        Skomentuj

  4. jacy4
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2019-02-18 21:43

    W 2019 roku telewizory QLED zaoferują wysoką cenę. 8K tylko to potwierdza, musieli coś wymyśleć żeby nie obniżyć ceny.

    Skomentuj

    1. Adrian Waleczny
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2019-02-19 18:12

      Przecież nie wszystkie tegoroczne Samsungi będą miały 8K.
      Większość będzie w 4K, z tego, co czytałem.

      Skomentuj

  5. darioata
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2019-03-18 18:34

    Czas 4K w telewizorach sie konczy co oczywiscie cieszy bo zwlaszcza na duzych telewizorach 50 cali wzwyz piksele sa juz zbyt duze a to oznacza ze szczegolowosc obrazu jest juz nie do zaakceptowania.
    Dlatego tak wazne jest aby 8K weszlo do salonow jak najszybciej i wypchnelo 4K na smietnik historii!

    Skomentuj Historia edycji

    1. dziks
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-03-19 14:37

      ponoc najnowszy ajfon ma nagrywac w 8K. YT i fb juz sie przestawiaja na ta rozdzialke i samsung wychodzi na przeciw potrzebom. Na czyms przeciez trzeba ogladac filmiki o kotkach w 8K.

      Skomentuj

  6. HardCorak
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-03-18 18:47

    Nie rozumiem pakują do wszystkich swoich droższych smartfonów OLED'y a do TV te marne udoskonalone LCD...

    Skomentuj

    1. ammarmar
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-03-19 04:28

      Bo wcale nie są takie "marne". idź do salonu Samsunga i obejrzyj sobie, jaki obraz ma taki QLED.

      Sam bym chętnie przygarnął coś z serii Q9F, jednak życie jest sztuką kompromisu, więc musiałem się zadowolić modelem z serii NU8002.

      Skomentuj

  7. Adrian Waleczny
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-03-18 19:09

    A ja sobie ze spokojem poczekam, miałem kupować TV, ale priorytety się zmieniły, budowa domu czeka, ale, co się odwlecze, to nie uciecze. Jak będę kupował TV, to może będzie to już MicroLed, przytulę sobie taką 85, może większą.

    Skomentuj

    1. ammarmar
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-03-19 04:22

      Dobry plan. Wszystkie te bzdety o jakości podświetlenia, idealnej czerni itd przegrywają z kretesem gdy się postawi obok siebie TV 55 cali oraz 75 cali.

      Skomentuj

    2. dziks
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-03-19 14:40

      budowa domu moze byc wstrzymana przez dziure w budzecie po kupnie tv?? A czy ten dom to taki z klockow lego?

      Skomentuj

      1. Adrian Waleczny
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-03-19 17:37

        Nie rozumiem? Kupno TV po wybudowaniu domu, w czym problem?

        Skomentuj

  8. KORGAN
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2019-03-19 08:20

    Znowu żadnego do 43 cali...

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!