Karty graficzne

Zintegrowane grafiki kontra beta Tom Clancy's: The Division

opublikowano przez Marcin Jaskólski w dniu 2016-01-29

Sprawdzamy jak ta interesująca propozycja Ubisoftu sprawdzi się na zintegrowanych grafikach AMD i Intela.

Tom Clancy's: The Division zapowiada się całkiem interesująco, nawet dla osób, które nie są specjalnie zainteresowane grami sieciowymi. Przez weekend trwa zamknięta beta gry i skorzystaliśmy z okazji, by sprawdzić czy posiadacze zintegrowanych grafik mogą marzyć o płynnej rozgrywce.

Sprawdziliśmy działanie gry zarówno na zintegrowanej grafice Intel Skylake (Intel HD 530), jak i AMD (Radeon R7).

Porównanie wyników obu układów nie ma większego sensu z powodu różnic konstrukcyjnych oraz cenowych. Drogi procesor Intela to bardzo mocne rdzenie CPU i przeciętny układ graficzny, a tani APU AMD to przeciętne rdzenie CPU i bardzo mocny (jak na zintegrowane grafiki) układ graficzny.

W rozdzielczości Full HD nie ma lekko - przy ustawieniach niskich można liczyć na ponad 20 klatek na sekundę. W rozdzielczości 1366 x 768 jest to już ponad 30 klatek na sekundę. Testowaliśmy na APU A10-7870K z pamięciami DDR3 2400 MHz.

Testy na zintegrowanej grafice Intel HD 530 są już tylko formalnością. Kilkanaście klatek na sekundę w rozdzielczości 1366 x 768 i ustawieniach niskich, to maks jaki udało nam się wycisnąć. Testowaliśmy na procesorze Core i7 6700K z pamięciami DDR4 2666 MHz.

Przypominamy, że jest to dopiero beta, tym niemniej już teraz można sobie wyrobić pogląd, jakiego sprzętu będzie wymagała gra - a do rozdzielczości FHD na pewno czegoś wydajniejszego niż zintegrowane grafiki.

Źródło: informacje własna

marketplace

Komentarze

22
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Nie dacie rady testować IRISA ?
  • avatar
    Mnie się gra podoba:) Grałem:) Fajna mechanika, przejrzysty interfejs... Jednak fabularnie mi się za bardzo nie podoba... Znów mamy niemego bohatera, który robi wszystko... Gra stylizowana na mmo... Zapewne przez tryb PVP. Takie coś do mnie nie przemawia.

    Świat trochę pozwiedzałem, zrobiłem dostępną linie fabularną oraz przeszukałem parę miejsc.

    Jednak mimo wszystko czegoś brakuje, nie czuć tego CZEGOŚ co dawałoby kopa i prawdziwej świeżości...
  • avatar
    U mnie na FullHD z systemem jak z profilu z wszystkim na maxa mam miedzy 40 à 70 fps. Ubisoft jak zawsze potrafi wszystko spieprzyć...
  • avatar
    Za dużo potestować nie mogłem, bo beta to marny ochłap, przynajmniej taką mam nadzieje. Ale gra się bardzo fajnie. Grafika wiadomo, nie zadowala, ale też nie wali tak po oczach jak na filmikach z xboxa one. Ogółem ja już odpuszczam, i nie mogę doczekać się 9 marca (bo 8 to wiadomo, za dużo nie pogram:( )
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    U mnie na FullHD z systemem jak z profilu z wszystkim na maxa mam miedzy 40 à 70 fps. Ubisoft jak zawsze potrafi wszystko spieprzyć...
  • avatar
    Teraz widzicie prowozrę pc na PS4 też na zintegrowanej karcie będzie hulać jak ta lala.

    I po co było się śmiać z konsoli przed i po premierze.
    Zaloguj się
    -20
  • avatar
    Ankieta nie uwzględniła serwera, który leży i kwiczy ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    Sam chwilowo testuje na Intel HD4600 i w rozdzielczości 1024x768 i najniższych ustawieniach mam max 20 FPSów, średnio 12-15 :D
  • avatar
    maasakra 15-20 fps ale ogolnie grafika tej gry nie jest powalająca to znaczy nie ma szału a a wymagania z kosmosu
  • avatar
    Sterowanie to marny port z konsoli, tak samo było na EA Battlefront... Grafika i FPS niezły ale grywalność i ilość błędów poraża.
  • avatar
    Sterowanie to marny port z konsoli, tak samo było na EA Battlefront... Grafika i FPS niezły ale grywalność i ilość błędów poraża.
  • avatar
    a czemu w tych testach brak Broadwella?
    mocna grafa Iris Pro Graphics 6200 (jak na integrę) i 4 mocne rdzenie,
    możecie i5-5675C dorzucić do tego zestawienia i testować?
  • avatar
    A te apu od amd było z dual channel (ram)
  • avatar
    Wszystko pięknie, gra naprawdę dobra ale Nivida będzie musiała dopracować konfiguracje SLI, a żeby było zabawniej to ja dostałem dostęp do gry w poniedziałek rano na 1 dzień ;)