Gry komputerowe

UBOAT, symulator okrętu podwodnego, także w wydaniu pudełkowym

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2019-04-05

UBOAT to symulator okrętu podwodnego z czasów II wojny światowej. Wedle twórców, inny niż wszystkie, jakie do tej pory wydano. Już 30 kwietnia premiera gry we wczesnym dostępie.

Jakiś czas temu wspominaliśmy o grze UBOAT. Jeśli wzbudziła Waszą uwagę to zapewne zainteresują Was, a najpewniej również ucieszą, najnowsze informacje na jej temat.

Cenega pochwaliła się, iż UBOAT trafił do jej planu wydawniczego. Już 30 kwietnia tytuł stworzony przez polskie Deep Water Studio pojawi się w sprzedaży w tzw. wczesnym dostępie. Co ważne, także w wersji pudełkowej i tylko to wydanie zostanie wzbogacone o wyjątkowe dodatki, zarówno fizyczne, jak i cyfrowe, przygotowane z myślą o wszystkich graczach, którzy zdecydują się na zakup gry na tym etapie jej powstawania.

Pudełko z wczesnym dostępem zawierać będzie:

  • grę we wczesnym dostępie
  • drukowaną, stylizowaną książeczkę z sylwetkami okrętów
  • dwustronny plakat z przekrojem okrętu
  • mini dokument wideo – „Uboat – rys historyczny”
  • cyfrowy soundtrack

UBOAT

Gdy gra zostanie ukończona, każdy kto kupił ją we wczesnym dostępie otrzyma automatyczną i bezpłatną aktualizację do wersji premierowej. Tytuł ukaże się z polskimi napisami oraz niemieckimi lub angielskimi dialogami do wyboru.

„UBOAT to symulator okrętu podwodnego z czasów II wojny światowej, ale inny niż wszystkie, jakie do tej pory widzieliście. To gra typu sandbox z mechaniką zarządzania załogą, a jej głównym tematem jest życie niemieckich żołnierzy. W UBOAT kontrolujesz załogę, aby kontrolować okręt. Dbasz o zdrowie fizyczne i psychiczne marynarzy, bo jeśli są głodni, zmęczeni, a ich morale jest niskie, nie ma szans na wygranie jakiejkolwiek potyczki.”


Źródło: Cenega

marketplace
avatar
Dodaj
  • avatar
    wyjątkowo cieniutka
  • avatar
    Wow - pudełkowa wersja beta... To teraz czekam na pudełkową wersję alfy Star Citizena (mają jeszcze kilka lat na jej wydanie :P ), a za rok, dwa pudełkową wersję pomysłu na grę...
  • avatar
    Cienka...Kiedyś to lepiej robiono...
  • avatar
    Liczyłem na drugiego Silent Huntera, a to trochę taki arcade pod maską "symulacji". Szkoda.