Na topie

Visor z Quake III Arena powraca w Quake Champions

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Kategoria: Gry Gry komputerowe Tematyka: Quake strzelanina Zwiastuny gier Producenci: Id Software

Zobaczcie, jak w Quake Champions prezentuje się bezlitosny i pozbawiony uczuć zabójca imieniem VIsor, który żyje po to, by walczyć.

  • Visor z Quake III Arena powraca w Quake Champions
A A

Kolejny tydzień, kolejny czempion. Bethesda nie szczędzi szczegółów na temat następnego bohatera, który pojawia się w Quake Champions – najnowszej odsłonie serii dynamicznych strzelanin od id Software. Oto Visor.

Bezlitosny i pozbawiony uczuć zabójca, który żyje po to, by walczyć – w taki sposób Bethesda opisuje Visora. Jegomościa z pewnością kojarzyć będą osoby, które zjadły zęby na Quake III Arena, choć w stosunku do tamtej jego wersji, zyskał nieco umiejętności.

Jego umiejętnością aktywną jest przeszywający wzrok. Dzięki niemu potrafi przez krótki czas widzieć przez ściany, dzięki czemu zawsze wie, czy jego przeciwnik próbuje złapać go w zasadzkę. Z kolei umiejętność pasywna Visora to konik polny. Mówiąc najprościej: ten tutaj jest piekielnie wręcz szybki.

Na powyższym filmiku widzimy Visora w akcji, ale tak właściwie, to co to za jeden? Z odpowiedzią przychodzi Bethesda:

„Moskiewskie GRU stworzyło Visora w ramach prac nad żołnierzem doskonałym. Niezmordowanym. Pozbawionym uczuć. Niewrażliwym na ból i strach. Jest on naszpikowanym cybernetycznymi ulepszeniami klonem i więcej ma w sobie maszyny niż człowieka” – tłumaczy.

„Maska wypełniona dziwaczną, przegniłą krwią na stałe przymocowana jest do jego twarzy, co pozwala mu widzieć przez materię. To drapieżnik idealny, którego terenem łowieckim są areny Krainy Snu – bez wytchnienia tropi na nich pozostałych czempionów”.

Visor będzie jednym z czempionów dostępnych podczas beta testów, o których niedawno was informowaliśmy. Poznajcie też pozostałych bohaterów: Galenę, Clutcha, Slash, Anarkiego, Scalebearera i Nyx.

Źródło: Bethesda

Odsłon: 3226 Skomentuj newsa
Komentarze

15

Udostępnij
      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2017-05-11 15:41

        nie nie bedzie.

        to nie jest kwestia jej jakosci a raczej przyzwyczajenia.

        Skomentuj

          1. owatanka
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-05-11 17:56

            Oj sie gralo w Quake 1 i unreala 2 w kafejkach ale mi bardziej przypasil unreal 2k4 z tego wzgledu ze gra jest bardziej dynamiczna i rozbudowana mozna tam wykonywac comba roznymi bronmi postacie maja rozne umiejetnosci sa pojazdy ktore mozna naprawiac uzywajac drugiego ataku jednej z broni czy podwojny skok odbijanie sie podwojnym skokiem od scian gdzie bardziej zaawansowani gracze wskakiwali w rozne miejsca lub tez unikali ostrzalu troszke trudno tam ubic dobrego gracza. Jeszcze rok temu kiedy gralem ostatni raz bylo dostepnych prawie "69 tysiecy" roznych map oraz w unrealu 2k4 znajdowal sie tez unreal 2k3 nie wiem czy to wersja anniversery taka byla czy wszystkie napewno swietne bylo to ze wystarczylo wejsc na stronke z modami pobierales skina i juz latales calkiem darmowym Mr. Smithem razem z jego tekstami z filmu albo ta niebieska babka z metroida czy jedna z czarodziejek z ksiezyca albo marinem z warhammera 40k.

            Ale teraz wszystko platne w nowych grach.

            Skomentuj

          2. owatanka
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-05-11 17:59

            A nie napisalem Quake 3 to chyba najlepsza odslona z serii quake troche drazniace byly raile kiedy nie zabily a stracily gracza w przepasc i minus jeden frag :/

            Skomentuj

          3. rlistek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-05-12 02:49

            Ta, tylko jak pobierałeś sobie te czarodziejki z księżyca, to tylko ty widziałeś swoją postać w takiej formie. Dla każdego innego na serwerze, miałeś wygląd domyślny. Taka jest różnica między starymi modami, a dzisiejszymi skinami. Kupując skina i wchodząc do gry, każdy widzi cię w formie skina.

            Skomentuj

    1. rlistek
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2017-05-11 15:28

      Dwie kwestie.

      Nikt nigdy nie mowil, ze ta gra miala byc skierowana do fanow Q1 czy Q2. QC mial byc powrotem do korzeni sieciowych strzelanek, czyli do najlepszej, najpopularniejszej i odnoszacej najwieksze sukcesy czesci serii - Q3A.


      Druga kwestia, to twoja logika, a raczej jej brak. Bo jak inaczej mozna nazwac twierdzenie, ze "dzieciaki maja wiecej kasy niz dorosli"? Powaznie?! Zechcesz mi to wytlumaczyc? "Dorosli musza oszczedzac bo jest bieda", ale dzieci juz nie musza? A skad dzieci w ogole maja pieniadze? Czyzby dorosli sobie gier nie kupowali, "bo trzeba oszczedzac", ale dzieciakom juz sypia kasa na lewo i prawo na to "Call of Duty i GTA"?
      Wez sie zastanow moze co mowisz. Podzial o ktorym mowisz, jest zupelnie inny - podzial na ludzi biednych i nie. Ty nazywajac go podzialem na "doroslych i dzieciaki", probujesz tylko leczyc swoje kompleksy.

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-05-11 15:35

        "Modern games try not to throw players into the deep end anymore, but I guess Quake Champions hasn’t received that memo… Love it or hate it, this is the same Quake experience players had back in 1996 with Quake 1, 1997 with Quake 2 and 1999 with Quake 3 (we don’t talk about Quake 4). The skill ceiling has always been very high with this series, and that certainly hasn’t changed with this entry."

        aha

        Skomentuj

        1. rlistek
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-05-11 16:07

          To dalej opisuje glownie Q3A. Poza tym problem w tym, ze pozniej tacy kanapowcy co w dziecinstwie grali w singla Q1/Q2, albo na boty, mysla i zala sie, ze to miala byc gra dla nich, a nie jest.

          Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-05-11 15:40

      A najlepsze to jest tłumaczenie ze dali 120hz i uncaped framerate więc nie da się tej gry przeniesc na konsole bo to ma byc szybki esportowy killer.
      Taaa, sam lag jest tak duzy ze te 120hz to mozna sobie w buty wsadzic jak wywali Cie do gry z ludzmi powyzej 100ms.

      jakby wydali sterego q3 w ramach nowego silnika i dorzucili dobre dedyki bez zbednego grzmocenia się to gra miala by szanse.

      Skomentuj

    2. rlistek
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-05-11 16:02

      - Netcode strasze toporny, feeling daleki od q3a, tu sie zgodze, jednak..

      - Jak ktos cie robi z pingiem 200 to winic raczej nie powinienes jego pingu, a wlasne umiejetnosci.

      - Z tego co wiem, ta gra ma byc dostepna w wersji pudelkowej z wszystkimi championami. To, ze mozesz grac za darmo potraktuj jako demo. QC nie jest P2W - jest B2P. Widze, ze nie rozumiesz podstawowych zasad i czym w ogole jest p2w - zaburzeniem balansu przez mikroplatnosci, przykladowo przez dodawanie zawartosci wplywajacej na rozgrywke (nie kosmetyke) dostepna wylacznie w mikroplatnosciach i/lub zwiekszajace statystyki consumables, ktorych glownym zrodlem sa mikroplatnosci, za walute gry niedostepne, lub po smiesznych przelicznikach. Doskonalym przykladem takiej gry jest WoT.
      W QC nie masz natomiast ani jednego ani drugiego. Kupujesz wersje premierowa i masx wszystko co wplywa na balans oodblokowane. Reszta to kosmetyka. Czyste Buy2Play. Doedukuj sie i przestan rozsiewac klamliwe plotki.

      - Po raz kolejny, porownanie z Overwatchem z dupy. To, ze OW wymaga ciaglego dbania o balans to dlatego, ze ta gra nastawiona jest na wspolprace i synergie miedzy umiejetnoscismi bohaterow. W QC tego nie ma. Tu sie licza wylacznie indywidualne umiejetnosci mechaniczne. Jesli jakis champion bedzie OP spowoduje jedynie, ze kazdy bedzie nim gral. Takze roznice w balansie bohaterow wplywac beda wylacznie na ich popularnosc, podobnie jak to jest z np. bronmi w CSGO.

      - Serwery dedykowane w 2017 LuL, prosze cie. Matchaking wrzuca cie do gry gdzie masz ludzi o podobnych umiejetnosciach. Z publikami zawsze bylo tak, ze masz kilku "koksow" lechtajacych sobie ego karaniem noobkow. Wystarczylo wowczas, ze "koksy" zmienialy serwer i same stawaly sie noobkami. Gry prywatne musza byc, ale dedyki... nie badz smieszny.

      Skomentuj

      1. projectdarkstar
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-05-12 09:07

        Matchmaking... litości. To sobie możesz mieć do "quick play", ale ludzie chcą dedyki bo wtedy można stworzyć społeczność z moderowanymi serwerami z których troli i idiotów się po prostu wykopuje. Wtedy nie ma problemów z cheatami, kombinowaniem z pingiem itd itp.

        Co do pingu. Jeżeli wysoki ping kogoś innego nie jest dla ciebie problemem widać nie kojarzysz problemów wprowadzanych przez kompensację laga.

        Skomentuj

  1. q3aki
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-05-11 14:21

    ogolnie podoba mi sie, ze wiekszosc ludzi piszacych o tej grze, wie naprawde o co chodzilo w Q3A czy QW - widac, ze wiekszosc ma podobne zdanie, ze wiecej jest zarzutow niz glaskania po glowie. Ja rozegralem moze kilka meczy, stwierdzilem, taki doom z super mocami. choc w sumie to tam te sie zamienialem w demona...;)
    Anyway - gra nie jest nawet troche szybka jak Q3A, na fov 130 ktory tam jak dobrze pamietam jest wbity na start, to wszystko jest PIEKIELNIE SZYBKIE..
    Feeling poruszania jest slaby, a dzwiekowo no coz.. chyba faktycznie cos z Q3A zaczerpnieto, ale zaraz zaraz to przeciez bylo dobrych pare lat temu.
    Szczerze wolalbym zaplacic za pudelkowa wersje ze wszsytkimi bohaterami jak ma to miejsce w OW niz wypozyczac czy kupowac. Na obecna chwile, nie interesuje mnie juz zadna z powyzszysch opcji.

    Skomentuj

    1. rlistek
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-05-11 16:15

      No wlasnie taka pudeljowa wersja ma byc. Tak zapowiadali, juz dawno temu. Opcjonalne F2P wrzucili zapewne, zeby podbic liczbe graczy. Bo co jak co, ale sqma marka Quake na dzien dzisiejszy sukcesu nie gwarantuje. Jest wielu fanow poprzednich czesci, ale nie sa to liczby na wspolczesne standardy AAA.

      Skomentuj

  2. goorol
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-05-11 14:58

    Siema wszystkim.

    Widząc posty pod kolejnymi newsami stwierdzam, że jest tutaj sporo osób które kiedyś grywały w Quakeworld. Scena Q1 nie umarła w Polsce i chętnie przywitamy starych graczy przy okazji weekendowego spotkania.

    Tej jesieni party się w centralnej Polsce. Kilka impreze już za nami.

    Jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam na:

    http://forum.quakeworld.pl/index.php

    oraz

    https://www.facebook.com/groups/777519512386186/

    Więcej szczegółów pod koniec sierpnia, impreza w październiku.

    Pozdrawiam

    Skomentuj

  3. SirMichael
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-05-12 09:19

    ależ on jest brzydki.

    Skomentuj

  4. bhaal1982
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-05-12 10:50

    Wszystko spoko zarabiam mogę coś tam kupić jak będzie pełna gra - tylko dlaczego w BECIE nie ma wszystkich bohaterów dostępnych od strzała ? można "wykupić" na jedną dobę czy ileś tam godziń bez sensu :>

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Psst... Chciałbyś przetestować naszą nową stronę? :)