Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon najprawdopodobniej obsłuży DirectX 12

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2015-03-25

Z pewnością są to wieści brzmiące miło i oficjalne potwierdzenie przyjęte zostanie zapewne z entuzjazmem.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra

Informowaliśmy was ostatnio, iż pierwsze gry korzystające z DirectX 12 pojawią się jeszcze w tym roku. Kto wie czy jedną z nich nie będzie rodzimy Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Być może niektórych doniesienia te dziwią, ponieważ już jakiś czas temu zapowiedziano, że w dniu premiery nie będzie można się tego spodziewać. Nic się w tej kwestii nie zmienia, ale być może obsługa DirectX 12 pojawi się jakiś czas po debiucie gry.

Zasugerował to Balázs Török, a więc główny programista silnika gry. Wielce prawdopodobne jest, że przygotowany zostanie stosowny patch, dzięki któremu Wiedźmin 3: Dziki Gon obsłuży DirectX 12. Warto jednak pamiętać, że w przypadku PC skorzystanie z takiej opcji możliwe będzie na systemie Windows 10.

Z pewnością są to wieści brzmiące miło i oficjalne potwierdzenie przyjęte zostanie zapewne z entuzjazmem. Niejako na deser mamy natomiast dwa nowe screeny z gry prezentujące dwójkę grywalnych bohaterów.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra bohater

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra bohaterka

Przypominamy, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutować ma w sklepach 19 maja. Gra pojawi się na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Źródło: nextpowerup, techgadgetnews, dsogaming

marketplace

Komentarze

32
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Nie dziwi mnie to, dawać już premierę :)
    Zaloguj się
    18
  • avatar
    Trzeba w końcu przetestować jak działa DX12 w praktyce, na papierze wypada świetnie :D
  • avatar
    Byłaby to miła niespodzianka.
  • avatar
    Oczywiście najładniejszego screen szota niemożna powiększyć :D
    Zaloguj się
  • avatar
    Ciekawe, ciekawe. Zwłaszcza, że ostatnio były doniesienia o porzuceniu tego pomysłu.
    Zaloguj się
  • avatar
    Tylko żeby nie przesunęli premiery Wieśka na date premiery windowsa tłumacząc że gra jest tylko na dx 12 :D
  • avatar
    A niech przesuwają kto bogatemu zabroni ;]
    Najwyżej Wiedźmin zaliczy Dziki Zgon ^^
  • avatar
    DX12 to taka sama ślepa uliczka jak CUDA. Lepiej stawiać na Vulkan i OpenCL niż na te ograniczone api DX12 (tylko Win10) i CUDA (tylko Nvidia)
    Zaloguj się
  • avatar
    Przyrost wydajności będzie ogromny! Szczególnie, że engine pisany na DX10/11 (to w istocie niemalże to samo)...
  • avatar
    Nic im to już nie pomoże. Na konsole wyszła już gra roku, a jutro wychodzi gra roku na PC.
    Zaloguj się
    -6
  • avatar
    A ja mam teraz dylemat brać na ps4 czy pc ...
  • avatar
    Dajcie spokój. To tylko kolejny news marketingowy mający ukazać grę i developera w jak najlepszym świetle.

    Po wydaniu Wiedźmina firma na poważnie zajmie się Cyberem a nieliczni będą stukać patche i DLCki do Wieśka.
  • avatar
    dawno nic nie bylo o wiedzminie to trzeba pospekulowac ze bedzie DX12

    Za 2 dni wyjdzie opcja pod opengl pewnie i linuxa ;)

    oczywiscie w formie newsa
  • avatar
    W jakimś wywiadzie czytałem, że na razie nie jest planowane wsparcie w Wiedźminie 3. Może kiedyś.