Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon rozwiąże problem ekranów ładowania

przeczytasz w 1 min.

CDP RED przygotowuje ogromy, otwarty świat, ale chce aby rozgrywka była niezwykle płynna.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra

Przy okazji Bloodborne powrócił ostatnio temat ekranów ładowania, jakie spotykamy w grach. W produkcji studia From Software były one (do momentu wydania aktualizacji) naprawdę uciążliwe. W przypadku gry Wiedźmin 3: Dziki Gon powtórka nam jednak nie grozi.

CD Projekt RED przygotowuje ogromy, otwarty świat, o czym zresztą słyszeliśmy już nie raz. Jednocześnie producent chce, aby rozgrywka była niezwykle płynna i dlatego też zdecydowano się rozwiązać problem ekranów ładowania. Po prostu ich tutaj nie będzie - poza nielicznymi wyjątkami.

"Nie, nie ma ekranów ładowania. Pojawią się tylko wtedy gdy gra będzie się rozpoczynać, gdy bohater umiera lub podczas szybkiej podróży. W tym ostatnim przypadku czas ładowania zależy od tego jak daleko jest do celu. Jeśli podróżować będzie się blisko to spodziewać można się bardzo krótkiego czasu ładowania." - Jonas Mattsson

Rozwiązanie, które z pewnością może się podobać. A skoro już o grze mowa to w poniższej galerii zobaczyć możecie kilka nowych obrazków, na których Geralt występuje w towarzystwie i pięknych kobiet, i mało przyjemnych stworów.

Przypominamy, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutować ma w sklepach 19 maja.

Źródło: gamewatcher, dsogaming

Komentarze

82
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    23
    No i gitara, kolejne dobre wieści.
    • avatar
      Konto usunięte
      13
      Proste rozwiązanie: nie korzystać z szybkiej podróży i nie umierać.
      • avatar
        Roller Mobster
        9
        Niebywałe... Tyle tylko, że takie rozwiązania są w grach od lat.
        • avatar
          stupidisco111
          3
          Sam Wiedzmin i jego III odslona nigdy nie wywolywaly u mnie nadmiernego zachwytu. Jednakze osatnio zaczalem sobie ogladac gameplaye a szczegolnie ostatnie materiały z 'preview build' i jedno muszę powiedzieć
          Soundtrack brzmi genialnie.
          Dokładnie ten fragment:
          https://youtu.be/lJpWBMH9EtQ?t=13m25s
          Co prawda jest skuecznie zagłuszony przez paplaninę, ale chciałbym odnaleźć ten kawałek i przesłuchać w całości. Strasznie mi się podoba wokal ,genialnie wpasowany w klimat.
          Tak na marginesie, polecam obejrzeć cały materiał tym ,którzy jeszcze go nie widzieli.
          A co do samej gry - mam slabosc do tytułów. przywiązujacych duża wage do smaczków i szczegółów. Widzę ich coraz więcej i to mnie cieszy. Brakuje dopracowanych tytułów na rynku a ja życzę tej pozycji jak najlepiej.
          • avatar
            Yogii26
            2
            Przy okazji testów, które przeprowadził magazyn PSX Extreme wynika że w wersji, którą testowali ładowanie było uciążliwe jedynie po śmierci bohatera (ładowanie trwało nawet 40 sekund). Problem występował tylko na wersji PS4 (tak samo jak w Bloodborne) więc zapewne zostanie lub został rozwiązany.
            • avatar
              alano
              2
              No to sobie sam odpowiedziales proc za 1500 to moze od razu
              XEON E5-2697V2
              karta za 2500
              O ile w przypadku karty to jeszcze cos zyskujesz to i7 do gier sie nie nadaje bo kosztuje 500 wiecej od i5 a korzysc z tego zadna ale fajnie bo mozesz nagiac zeby wyszlo na twoje

              Idz na bloga wlada i z wulfenopodobnymi fanbojami sobie gadaj

              Bonus: Wulfen o ps4

              http://forum.benchmark.pl/topic/64450-temat-og%C3%B3lny-playstation-4/page-15
              • avatar
                Lara-Croft
                1
                Brawo. Tyle tylko, że takie rozwiązania są w grach od lat, więc czym tu sie chwalić?
                • avatar
                  zakius
                  1
                  Ale z drugiej strony to wymaga ciągłego mielenia aby trzymać najbardziej potrzebne tereny i jednocześnie mieścić się w,dostępnej pamięci
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    1
                    Ewentualnym rozwiązaniem problemu jest SSD
                    • avatar
                      maciek1235
                      1
                      Ekrany mi nie przeszkadzają dopóki nie zaczynają trwać za długo. Nie musi ich nie być w ogóle, wystarczy, że będą krótkie.
                      • avatar
                        alano
                        1
                        "Roller Mobster
                        6 2015-05-02 00:37
                        Co najlepiej dowodzi nieudolności programistów - patrz na Gta V na PS3/x360."

                        8gb ddr 5 w akcji hahaha

                        https://www.youtube.com/watch?v=HdXuStljWJ0

                        http://www.eurogamer.pl/articles/2014-01-02-planetside-2-na-ps4-jest-jak-wersja-pc-na-najwyzszych-ustawieniach-graficznych

                        https://www.youtube.com/watch?v=0fYensfhf94
                        8gb ddr 5 w akcji hahaha

                        Max: 69 fps
                        Min: 48 fps
                        Average: 58 fps

                        System Specs:
                        Graphics: GTX 750 ti
                        Processor: Intel Core i3 550 3.20GHz
                        RAM: 6GB

                        https://www.youtube.com/watch?v=MSQcyvuul5I
                        • avatar
                          prime27pl
                          0
                          Super wiadomość .Miejsce już przygotowane na wstępne pobieranie :D
                          • avatar
                            alano
                            0
                            Na razie wiele sie nie dzieje a kupowac na zapas to bez sensu
                            przemek masz podobne podejscie co wulfen i ten idiota z bloga wiec ja nie pasuje do was
                            • avatar
                              hideo
                              -1
                              żadna nowosć, wiele gier już nie ma loadingów w czasie gry jedynie na początku a potem robią preload w czasie grania
                              • avatar
                                TurboHydra
                                -2
                                Legacy of Kain: Soul Reaver też ich nie miał.
                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  -3
                                  Otwieram lodówkę, a tam NOCNE WILKI i WIEDŹMIN...
                                  • avatar
                                    Konto usunięte
                                    -6
                                    A miało być tak pięknie! 8 GB Ramu w konsolach miało rozwiązać problem z ekranami ładowania w grach, a tu nadal one są i trwają około minuty!
                                    • avatar
                                      Green Lantern
                                      0
                                      Brawo. To nic, że takie rozwiązania mamy w grach od lat.
                                      • avatar
                                        lysycoprobo
                                        0
                                        Gram już od dawna w Wiedzmina Dzikiego Kota
                                        przeszedłem całą grę i faktycznie nie ma już tego problemu
                                        pozdro dla wszystkich :*
                                        • avatar
                                          Konto usunięte
                                          0
                                          na ps4 ruscy recenzenci notowali 20s+ ładowania przy śmierci czy szybkiej podróży, więc coś za coś....
                                          • avatar
                                            Konto usunięte
                                            0
                                            Nie widze problemu, ssd sobie z tym poradzi ;)
                                            • avatar
                                              ifeelveryblah
                                              0
                                              Świat w najnowszym Wiedźminie ma 150 km kwadratowych. W Xenoblade Chronicles X na Wii U ma 400 km kwadratowych. Mały ten świat ;)
                                              • avatar
                                                Konto usunięte
                                                0
                                                Właśnie popatrzyłem na ten las i góry i mam nieodparte wrażenie że Crysis to to nie będzie, za to ilość drzew przypomina produkcje z 2000r. Teraz rozumiem czemu nie ma ekranów ładowania, po prostu jest tam pusto.
                                                • avatar
                                                  UKBIB2012
                                                  0
                                                  o tym haha