Na topie

Windows 10 bardzo szybko przekonuje do siebie graczy

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Systemy operacyjne

Spodziewano się, że gracze dość szybko będą przesiadać się na nową platformę i tak właśnie się dzieje.

Windows 10

AA

Informowaliśmy wczoraj, iż Windows 10 przekroczył już barierę ponad 110 milionów aktywacji. Wygląda na to, że spora w tym zasługa graczy.

Skąd takie wnioski? Z najnowszych statystyk platformy Steam. Gracze z niej korzystający preferują w głównej mierze systemy z rodziny Windows, które w sumie mogą pochwalić się obecnie wynikiem aż 95,71%. Najciekawsze jest jednak to, jak wyglądają udziały poszczególnych wersji systemu firmy Microsoft.

Okazuje się, że na Windows 10 przesiadło się już niemal 25% graczy sympatyzujących ze Steam (z tych korzystających z Windows). W porównaniu do zeszłego miesiąca oznacza to bardzo duży wzrost.

Windows 10 statystyki

Wprawdzie do Windows 7 jeszcze trochę brakuje, ale jeśli podobne tempo zostanie utrzymane to szybko może dość do zmiany lidera. Zwłaszcza, że wzrost popularności Windows 10 odbył się głównie kosztem Windows 8 i Windows 7 właśnie. Zaskakujące? Nie bardzo. Pamiętać trzeba o darmowej aktualizacji, która oferowana jest właścicielom „siódemki” i „ósemki”.

Źródło: store.steampowered

Odsłon: 17612 Skomentuj newsa
Komentarze

60

Udostępnij
  1. Yamaraj6
    Oceń komentarz:

    11    

    Opublikowano: 2015-10-08 20:45

    Ein Volk, Ein Reich, Ein Windows!

    Skomentuj

    1. Zurawina18
      Oceń komentarz:

      -22    

      Opublikowano: 2015-10-08 21:52

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      A czemu tu się dziwić?

      1. DirectX 12 jest tak z 50-100% szybszy niż DirectX 11
      2. System jest za darmo dla każdego to miał 7, 8, 8.1
      3. W zapowiedziach na najbliższe miesiące jest kilka gier na wyłączność dla DX12 (Rise of Tomb Raider, Gears of War, Fable, Mass Effect Andromeda itp.)
      4. System działa szybciej niż wcześniejsze wersje Windows
      5. To ostatni system Windows jaki się pojawi

      Tych 5 punktów wystarczyło. Bo jak dostaje się za darmo system który działa szybciej i ma DirectX 12 to chyba nikt się nie dziwi że 100 milionów osób go zainstalowało

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        19    

        Opublikowano: 2015-10-08 22:35

        Pokaz mi jakis realny test ktory mowi ze DX12 jest szybszy od DX11 o 50-100%

        Skomentuj Historia edycji

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-10-09 11:14

            taa i pewnie dlatego wydali takie oswiadczenie :

            "“We actually just chatted with Nvidia about Async Compute, indeed the driver hasn’t fully implemented it yet, but it appeared like it was. We are working closely with them as they fully implement Async Compute.”"

            Problem nie jest w obsludze AC tylko w tym jak obie karty moga sobie z tym poradzic.
            Okazuje sie ze w chwili obecnej ze wzgledu na konstrukcje AMD jest w stanie przyjąć 10x wiecej danych na klate niz NV, ale z drugiej strony nie oznacza to 10x wiekszej wydajnosci.
            W chwili obecnej to wyglada jak porownanie BMW i AUDI - oba auta oceniamy na podstawie reflektora i tego jak dobrze oswietla droge.

            Ale PR przez AMD zostal juz zrobiony i widze ze powtarzany dalej jest przez lemingi.

            Moze Ty mi pokaz gdzie jest te 100% wzrostu wydajnosci w Ashes

            Skomentuj

          2. Zero-Cool
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-10-09 21:42

            Ja bym powiedział że nienawiść do Nvidi przez ich sztuczki marketingowe zrobiły swoje i są osoby liczące że nowe API magicznie sprawi że Radeony (bo na testach z FX'ami jakoś szału nie ma) nagle podwoją swoją wydajność w grach.
            Więc nie niszcz ludzkich marzeń i nie próbuj wytłumaczyć że to jest w zasadzie niemożliwe.

            Poza tym, od czasów DX9 teoretycznie każdy nowy DX ma powodować wzrost wydajności w grach i "blach blach blach" AA które rżnie karty jak tylko może, a w praktyce wychodzi tyle że gry mają coraz większe wymagania, zmiany estetyczne widać dopiero przy odpalaniu niewiadomojakich ustawień które współpracują tylko z niewiadomojakimi kartami graficznymi, bo nawet Nvidia nie potrafi zrobić wystarczająco wydajnej karty do gier na których znajduje się jej logo (tak mam na myśli Batmana).

            Dodam jeszcze że taki Evolve (logo Nvidi znajdziemy u niego) który niby ma mniejsze wymagania (chociaż ja zawsze twierdze że to żaden wyznacznik rzeczewistych wymagań gry) jak nowy Battlefront grzał mi karte graficzną że robiło się ciepło w pokoju po 1h grania, natomiast Battlefront bez problemu po 4h na Hoth wiał chłodem. No tylko że w zasadzie Evolve ma małe mapy z bardzo wieloma obiektami a aktualna mapa StarWars to duża mapa ale względnie pusta.

            Eh sie rozpisałem meritum mojej wypowiedzi jest takie, tak jak i5-25oo to apogeum CPU i pewnie wystarczy do końca świata do gry w FHD to z GPU zrobili taki mankament że jest DX który niewiele daje a dużo ogranicza.

            Skomentuj

        1. Zurawina18
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2015-10-09 07:52

          Ashes of the Singularity - przyrost ilości klatek o 100% na kartach AMD. A autorzy zapowiedzieli że to jeszcze nie koniec optymalizacji i niedługo asynchroniczne obliczenia trafią też na karty Nvidii.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-10-09 11:02

            Ok pokaz mi ten test gdzie jest przyrost 100%.
            Wklej link bo ja nie znalazłem

            Skomentuj

          1. mutissj
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-10-11 01:30

            DX10 ... nie 11, dodali obsługe od serii 8xxx

            Skomentuj

      2. Helldriver
        Oceń komentarz:

        6    

        Opublikowano: 2015-10-08 23:06

        Raczej o 5-10%

        Skomentuj

        1. Zurawina18
          Oceń komentarz:

          -4    

          Opublikowano: 2015-10-09 07:38

          Chyba coś ci się pomyliło. Zwykły Project Cars przyspieszył o 40% a to nawet nie była gra projektowana pod DirectX 12 ale zwykły patch. W grach projektowanych specjalnie pod DirectX 12 wzrost wydajności powinien być w okolicy 60-70%

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2015-10-09 11:15

            Stary (a wlasciwie to "dziecko" ) ja bardzo szybko udowodnie Ci ze nie potrafisz poslugiwac się procentami, tylko wklej mi te testy na ktorych opierasz swoje wypowiedzi :)

            Skomentuj

      3. neXt___
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2015-10-08 23:16

        Gdzieś tam ktoś pisał, że w jakimś przypadku z 13 FPS-ów podskoczyło do 120, więc wzrost nawet o 920% omg!!!!!!!11111

        Jeśli DX12 da chociaż 30% wzrostu wydajności, to już będzie rewolucja. W RTS-ach chyba można liczyć na ciut większy wzrost. Jednak w interesie korporacji jest to, aby wzrost wydajności przy DX12 nie był zbyt wysoki, bo to z pewnością negatywnie odbiłoby się na sprzedaży najwydajniejszych modeli.

        Skomentuj

        1. Zurawina18
          Oceń komentarz:

          -5    

          Opublikowano: 2015-10-09 07:36

          Myślę że DirectX 12 da mniej więcej 60-70% więcej klatek niż mamy dziś w DirectX 11. Tak wychodzi z analizy Mantle które jest podobne do DirectX 12.

          Skomentuj

          1. hasati
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2015-10-09 10:18

            No mantle rzeczywiście dał 60-70% hahahaha

            Skomentuj

      4. bullseye
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2015-10-09 00:29

        4. Owszem, działa szybciej niż XP, Vista czy millenium ale za to już zdecydowanie wolniej niż 8.1 czy 8.
        Jest to opinia nie tylko w moim odczuciu

        3. Co za szczęście że nie lubię grać w odgrzewane kotlety w wyższej cenie, z wyższymi wymaganiami i coraz łatwiejszą obsługą i krótszą fabułą.

        Co do zastosowania w grach, zainstalowałem 10 Enterprise jako aktualizacja mojej 8.1, wniosek:
        1. SupremeCommander dział wolniej, i drugi monitor nie uruchamia się podczas gry gdzie na 8.1 nie było problemu
        2. Rozpakowywanie plików wyraźnie dłuższe
        3. Zamiast 10-12s odpalania system wstawał z 30s (argument może słaby bo 30s to wciąż szybko ale w porównaniu ładnie obrazuje).
        4. Masa śmieci do szpiegowania która spowalnia system
        5. System wykonując operacje potrafi się zapętlić i zmulić do tego stopnia że reset pomaga, czyli błedy w kodzie

        Skomentuj

        1. Zurawina18
          Oceń komentarz:

          -11    

          Opublikowano: 2015-10-09 07:46

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          MS zrobił tylko dwa dobre systemy: Windows 7 oraz Windows 10. Te pośrodku z numerem 8 w nazwie to była pomyłka gorsza niż Vista.

          Jak ktoś chce grać w nowe gry takie jak Rise of Tomb Raider, Gears of War, Fable Legends, Mass Effect Andromeda to instaluje Windows 10 bo te gry będą miały jedynie wersję DirectX 12. Żadna z nich nie uruchomi się na starszych wersjach Windows bo gry te nie mają obsługi DirectX 11. Za rok większość gier będzie wydawana bez obsługi DirectX 11

          Skomentuj

          1. oxygen3
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2015-10-09 09:43

            Vista i 8 to nie pomyłki tylko systemy próbne (testowe) dzięki nim dopracowano i wypuszczono 7 i 10.

            Skomentuj

          2. Marcin.Skier
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-10-10 14:21

            Skąd wy bierzecie takie fakty?? Myślisz, że zrezygnują ze wsparcia starszych DX?? Są robione jeszcze gry ze wsparciem DX9, a ty mówisz, że z 11 zrezygnują. Kto by zrezygnował z sektora z którego korzysta 70% użytkowników.

            Skomentuj

  2. mutissj
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2015-10-08 20:49

    nie

    Skomentuj

  3. icek84
    Oceń komentarz:

    -8    

    Opublikowano: 2015-10-08 21:01

    sam byłem zdziwiony ale po przejściu na w10 szybciej ładują się gry, szczególnie online

    Skomentuj

    1. freezoid
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2015-10-09 19:10

      Jak był bajzel w systemie przed przejściem to nic dziwnego

      Skomentuj

      1. icek84
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-10-10 20:00

        przy przejściu nie czyści się systemu, a bajzel to może masz w głowie

        Skomentuj Historia edycji

  4. Wasek
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2015-10-08 21:07

    Większość pewnie przekonało DirectX 12.

    Skomentuj

    1. wasptak
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2015-10-09 07:17

      Które obecnie nic nie daje bo nie ma tytułów na tą platformę :) Gimbaza logic zadziałała ot co.

      Skomentuj

      1. adamgr
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-10-09 07:37

        No tak, lepiej poczekac rok i potem zaplacic 4 stowki :)
        Gratuluje logiki.
        Gracze i tak zmienia na W10 tak jak kiedys XP na 7.
        DirectX w nowych grach to wymusi.

        Skomentuj

        1. wasptak
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2015-10-09 08:30

          W życiu nie musialem kupować OS'a... I nie, nie mam piarata - zalety mojej pracy.

          Win 10 to kiła totalna - może za 2-3 service paki coś z tego systemu będzie...

          Skomentuj

          1. adamgr
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-10-09 12:09

            No to tylko ty masz za darmo a kazdy innym bedzie musial za przesiadke po roku placic wiec logicznie jest przesiasc sie do konca lipca 2016.
            W firmie siedze na 7 ale w domu bede chcial grac w nowosci pisane pod DX12 i w10 wrzuce zapewne niedlugo poki nie trzeba placic.

            Powered by
            Gimbaza Logic

            Skomentuj

  5. stupidisco111
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2015-10-08 21:08

    Dla mnie bardziej interesujace bedzie zobaczyc statystyki po zakonczeniu darmowego okresu probnego . Zobaczymy wtedy ile osob zdecyduje sie pozostać z nowym systemem.
    W obecnym okresie wszelkie statysyki bedą niezbyt miarodajne, bo wszystko wypacza darmowa aktualizacja.
    Przekonamy się jak się sprawa rozwinie później, ile osob faktycznie pozostanie z nowym WIndowsem.

    Skomentuj

    1. baru94
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2015-10-08 21:30

      Jakiego okresu próbnego? Kto dokonał aktualizacji ma już system za darmo na stałe. To nie jest trial.

      Skomentuj

      1. SoulRak3r
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-10-09 10:06

        Jak uważasz. Ja traktuje to jako trial - bo za darmo. Płytka z Win7 leży w szufladzie i czeka. Kolega u góry dobrze pisze. Moim zdaniem wiele osób przechodzi żeby zobaczyć i na własnym komputerze przetestować. Win10 nie jest zły więc raczej wróżę mu sukces ale liczba przesiadek jest teraz znacznie szybsza niż będzie w przyszłości. A tak swoją drogą ten system nie zostaje na komputerze "na stałe". Dokonując bezpłatnego upgradu nie nabywasz klucza Win10 a z własnego doświadczenia wiem że raz na jakiś czas system wypada przeinstalować i komputer odświeżyć więc kosztów ostatecznie nie unikniesz, no chyba że znaną drogą jeśli takowa będzie.

        Skomentuj

        1. randallandhopkirk
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-10-09 23:03

          Bzdura - Win 10 możesz też zainstalować na czysto, ja tak zrobiłem. Na jednej partycji mam Win 7 a na drugiej Win 10. Muszę powiedzieć że żaden z wcześniejszych systemów nie był tak dobry w tak krótkim czasie po premierze, jedynym zauważonym przeze mnie mankamentem jest aktualny brak sterowników do niektórych urządzeń, działa mi nawet większość gier które podobno miały nie działać na Win 10.

          Skomentuj

    2. adamgr
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-10-08 21:44

      Nowe gry beda pod DX 12 czyli W10.
      W firmach XP czy 7 bedzie sie trzymal dobrze, moze nawet w kompach zwyklych userow nie grajacych w gry.
      Gracze "windowsowi" przejda praktycznie w calosci na Win10.
      Kwestia tylko czy robic to w pierwszym roku za darmo czy potem placic.

      Skomentuj

    3. Zurawina18
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-10-08 21:53

      Co rozumiesz przez "okres próbny". Windows 10 jest za darmo. Instalujesz i masz go za darmo na zawsze.

      Skomentuj

      1. cosby
        Oceń komentarz:

        8    

        Opublikowano: 2015-10-08 22:05

        Darmowy to on będzie do czasu. Przyjdą płatne uaktualnienia czyli odpowiedniki kolejnych wersji okienek... Microsoft już się postara o to byś musiał przejść na kolejnego serwis paka i byś za to zapłacił.

        Skomentuj Historia edycji

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -4    

          Opublikowano: 2015-10-08 22:45

          Bedzie jak bedzie, nie ma znaczenia. Do tej pory musiales nonstop kupowac nowego windowsa i z kazdym jakies jaja byly. Teraz beda tylko uaktualnienia i tyle

          Skomentuj

          1. BariGT
            Oceń komentarz:

            6    

            Opublikowano: 2015-10-08 23:55

            Bzdura. Mam win7 - najlepsza winda w historii.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-10-09 00:21

            A Ty przeczytales w ogole co napisalem ??
            Co ma do tego Twoja opinia o najlepszym windowsie w historii jak ja napisalem o czyms zupelnie innym ?

            Skomentuj

          3. podnietek
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2015-10-09 00:49

            Nie wymagaj za dużo, np czytania ze zrozumieniem.

            Skomentuj

          4. adamgr
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-10-09 07:41

            A skad wiesz ze 7 jest najlepsza w historii skoro przed 7 najlepszy w historii byl XP ?? Zmienilse system z najlepszego w tamtym czasie na Siodemke ?
            Idac twoim tokiem rozumowania nikt nie instalowalby 7 bo XP byl wtedy najlepszy.
            Podobnie moze byc z 10, tego jeszcse nie wiemy.

            Skomentuj

        2. Zurawina18
          Oceń komentarz:

          -7    

          Opublikowano: 2015-10-09 07:40

          Coś ci się pomyliło. Windows 10 jest za darmo. Wszystkie kolejne aktualizacje i przyszłe wersje także będą darmowe

          Skomentuj

          1. cosby
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-10-09 23:20

            ehhh... Jakie za darmo. Kupiłeś wcześniej 7 lub 8 i to był warunek uzyskania tej 10-tki. Ale przyjmując nawet twoje rozumowanie to pewne jest że to darmo nie będzie wieczne i prędzej czy później micro$oft sobie to jeszcze odbije. Zrobi to właśnie w płatnych aktualizacjach. Teraz jednak byłby głupi gdyby to ogłosił - wszak do lipca macie ludziska system za free - bierzcie i instalujcie !!!

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-10-10 00:25

            jesli zaplaciles za win 7 kiedys to zaplaciles za windowsa i koniec. Zaplaciles za produkt. Nie bylo wtedy nawet wzmiany o tym ze keidys da sie go upgradowac wyzej.
            Pozniej byl win8 - byla mozliwosc upgradu wyzej za grosze jelsi posiadasz win7.
            Teraz masz mozliwosc zrobienia upgradu za DARMO zamiast kupowac kolejnego windowsa.
            A wiec win10 masz za darmo, bo jak sie uprzesz to poprzedniego win7 tez mozesz zainstalowac na tej samej maszynie i uzytkowac

            Skomentuj

  6. kristof080
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-10-08 21:54

    I jak zawsze co nie ktorzy probuja znalezc wytłumaczenie. Musicie sie z tym pogodzic, za rok gry beda glownie pisane pod dx12, deweloperzy nie beda sie sluchac kilku % graczy, ktorzy nie lubia win 10. To dopiero poczatek.

    Skomentuj

    1. hasati
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2015-10-09 10:19

      Kilka % to narazie WIN10 ma :)

      Skomentuj

      1. adamgr
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2015-10-09 12:11

        Chcesz czy nie za miesiac bedzie na 1 miejscu w tym zestawieniu na Steamie.

        Skomentuj

  7. Faflucy
    Oceń komentarz:

    10    

    Opublikowano: 2015-10-08 23:23

    Jak to mówią, za darmo to i ocet słodki.

    Skomentuj

  8. DyndaS
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2015-10-08 23:25

    "Windows 10 bardzo szybko przekonuje do siebie graczy"

    Kup albo nie będziesz miał DX12...

    Skomentuj

    1. adamgr
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2015-10-09 07:58

      I wlasnie dlatego W10 dobije szybko do 90% na tej Steam'owej statystyce.
      I kazdy moze marudzic ze 7 lepsze ble ble, ale i tak bedzie musial z powodu DX 12 zainstalowac 10-tke albo bye bye nowe gierki.
      Jedyna roznica jest taka ze ci najbardziej zatwardziali beda musieli za przesiadke za rok lub dwa zaplacic.

      Skomentuj

      1. wasptak
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2015-10-09 08:32

        Synku ty też zapłacisz, nie bój się - wujek Bill już tego dopilnuje.

        Skomentuj

        1. adamgr
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-10-09 12:15

          W zyciu nic nie jest za darmo ale pracuje i mnie stac.
          Tak czy siak napewno jest 4 stowki (dla Home) taniej przez pierwszy rok.

          Skomentuj

  9. Fiona
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2015-10-09 08:51

    Nie ma darmowych obiadów !!!
    Nie ma darmowych systemów !!!

    Jeżeli ktoś w to wierzy to niestety jest idiotą....

    Przykro mi....

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2015-10-09 11:17

      Darmowe obiady wydają niedaleko mojego adresu zamieszkania.

      Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-10-10 00:27

          Tak,
          przychodza rolnicy i daja za darmo te wazywa z ktorych robione sa zupy dla bezdomnych.
          Pani na kuchni ktora pracuje tez jest wolontariuszką.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2015-10-11 15:17

            pewnie tak, bo nie placa za niego.

            nie bardzo rozumiem dlaczego starasz sie udowodnic ze nie moze byc cos za darmo ?
            Jesli komus cos dajesz a on nie placi, to dostal to za darmo, a Ty roztrzasac potrzebujesz temat "no jakto, przeciez ktos gdzies tam keidys musial za to zaplacic"
            bzdura.

            Skomentuj

      1. Fiona
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2015-10-09 20:34

        @kitamo te obiady nie są darmowe - owszem dla ludzi którzy je jedzą tak, ale ktoś za nie płaci, np Twoi rodzice....

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2015-10-10 00:26

          serio ? a ja myslalem ze one spadaja z nieba.
          To przeciez logiczne ze dla kogos jak sa za darmo to ktos inny musial wylozyc kase.
          W przypadku win10 masz go za darmo bo MS wylozyl kase w projekt i nie wymaga bys za niego zaplacil jesli chcesz zrobic upgrade.

          Skomentuj

  10. bobik karate master
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-10-09 09:32

    Dodać DX12 do Windowsa 7 i wznowić sprzedaż tego systemu. Ciekawe jakie wtedy miałby statystyki Windows 10...

    Skomentuj

    1. adamgr
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-10-09 12:17

      Tak samo bylo przy wejsciu 7.
      Jakby dodali DX 10 do XP to 7 miala by duzo ciezej.
      MS dobrze o tym wie.

      Skomentuj

  11. SirMichael
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2015-10-09 12:25

    Jak ustabilizują win10, nie będzie co chwila błedów i sterowniki będą działać bez problemu to wtedy zainstaluję. Na chwilę obecną win10 jest nie do użytku.

    Skomentuj

  12. BriHecato
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-10-09 20:16

    Widzę że ktoś bezkrytycznie dla prawdopodobnych przyszłych korzyści leci na win10. nikt nie powiedział że dx12 nie będzie dla win7

    Ja poczekałbym na to aż pojawi się jakieś narzędzie jak kiedyś było "Xp AntiSpy"

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!