Na topie

Zadania poboczne ważną częścią Cyberpunk 2077

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Miles Tost, projektant poziomów Cyberpunk 2077, bardzo jasno dał do zrozumienia, iż zadania poboczne mogą odciskać piętno na głównym wątku.

  • Zadania poboczne ważną częścią Cyberpunk 2077
A A

Po kilku gorących tygodniach, podczas których nowe informacje na temat Cyberpunk 2077 pojawiały się niemal każdego dnia, sytuacja nieco się uspokoiła. Co jakiś czas wypływają jednak nowe informacje na temat rozgrywki, o tych ostatnich bez wątpienia warto wspomnieć.

Jakiś czas temu twórcy zasugerowali, iż ukończenie Cyberpunk 2077 zajmie ponad 100 godzin. Brany jest tu pod uwagę główny wątek fabularny oraz zadania poboczne. Okazuje się, że te ostatnie będą bardzo istotne. Miles Tost, projektant poziomów Cyberpunk 2077, bardzo jasno dał do zrozumienia, iż zadania poboczne mogą odciskać piętno na głównym wątku. Co ważne, gracze otrzymać mają kilka dróg do osiągania poszczególnych celów.

„Zadania poboczne to dla nas doskonała okazja do opowiedzenia historii naszego świata. Mimo wszystko, mimo że nie są częścią głównego wątku wciąż są połączone ze światem i mogą rozwinąć pewne jego części, takie jak postacie. Wszystko jest powiązane. Oznacza to również, że nasze poboczne zadania mogą wpłynąć na główną historię.”

Data premiery Cyberpunk 2077 wciąż nie jest znana. Wiadomo za to, że platformy docelowe gry to PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Źródło: wccftech

Odsłon: 3753 Skomentuj newsa
Komentarze

20

Udostępnij
  1. Lara-Croft
    Oceń komentarz:

    -8    

    Opublikowano: 2018-10-30 14:15

    Kupi sie rok po premierze jak wyjdzie kilka GB patchy.

    Skomentuj

    1. Alovsskyy
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2018-10-30 14:33

      Gra jest ponad 5 lat w produkcji, wątpię aby CDPR pozwoliło sobie wypuścić niedopracowany produkt, zwłaszcza, że przy Wiedźminie pokazali na co ich stać, a i tak nie obyło się bez drobnych błędów - rzecz ludzka.

      Skomentuj

      1. Lara-Croft
        Oceń komentarz:

        -11    

        Opublikowano: 2018-10-30 14:37

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Przy Wiedźminie pokazali, że stać ich na wydanie downgradu wszechczasów i patchowania przez rok od premiery. Pomimo tylu przesunięć daty wydania.

        Skomentuj

        1. Yaceek
          Oceń komentarz:

          7    

          Opublikowano: 2018-10-30 16:40

          To chcesz gry bez downgrejdu, ale w tym samym czasie bronisz konsol? No zdecyduj się!

          Skomentuj

          1. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -11    

            Opublikowano: 2018-10-30 17:05

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Niczego nie musze bronić. Konsole bronią gry które na nie wychodzą, a które są dla was taką solą w oku. Ostatnio ograne: Spider-Man, Red Dead Redemption 2 wyglądają tak jak na piereszych zwiastunach, które to dla wielu tu "ekspertów" były prerendowane.

            Skomentuj

          2. patol1984
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-10-30 17:42

            @Lara-Croft
            Solą w oku to jest cinematic experience na tych konsolach, jakbym dłużej pograł to pewne, że musiałbym iść do okulisty, agonia dla oczu. Tylko bardzo dobry(5k+zł) TV ratuje konsole interpolacją, ale mało który tv potrafi zrobić to naprawdę dobrze i bez artefaktów, aby nie masakrowało oczu.

            Skomentuj Historia edycji

          3. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -9    

            Opublikowano: 2018-10-30 18:14

            Bo na PC wszyscy jedziecie 120 fps i 4K :D Weź nie pajacuj. Statystyki Steam'a wyraźnie pokazują, że większość blacharzy płynna grafe to na youtube ogląda

            Skomentuj

          4. Nullmaruzero
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-10-31 02:22

            Tak, bo każdy kto ma steam'a, nawet na ziemniaku gra w najnowsze AAA. GTA 5 do dzisiaj paczują :>

            Skomentuj

          5. bleblebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-10-31 05:35

            Lara-Croft

            Twój PlayZłom nie da rady nawet 30 fps utrzymać.

            God of Whore

            Dropy nawet do 20 fps na PlayZłomie 4

            https://youtu.be/xepW3bAyeeI

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          6. patol1984
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-10-31 08:05

            @Lara-Croft
            Na PC płynnie pograsz nawet na złomie, dlaczego? Bo możesz ustawić sobie grę jak chcesz, na konsoli masz do wyboru cinematic experience albo wyłączyć telewizor.

            Skomentuj Historia edycji

        2. kitamo
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2018-10-30 17:40

          akurat downgrade to był bo zmienili renderer. Sami to przyznali.
          Jakby zostawili stary to możliwe ze gra w ogole by nie działała tak dobrze jak po premierze.
          Za dużo pokazali na E3 i sami to przyznali.

          Skomentuj

          1. RockyBalboa
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-10-30 18:21

            kitamo a na komputerach w Nasa u was działał by bez downgrade?

            Skomentuj

          2. bleblebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-31 05:46

            kitamo

            To dlaczego w pliku konfiguracyjnym można polepszyć grafikę ?

            Skomentuj

          3. raffal81
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-31 10:50

            Polepszyć ? ale jak ? więcej poligonów ??? nowe postacie, nowe efekty ???

            Raczej bardziej kosmetyka.

            Skomentuj

        3. bleblebleble
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2018-10-31 05:33

          Lara-Croft

          Tak, grafika Wiedźmina 3: Dziki Gon celowo została pogorszona. Był jednak ważny powód.

          W rozmowie z serwisem Eurogamer Marcin Iwiński, współzałożyciel firmy CD Projekt przyznał, że downgrade wizualny w grze miał faktycznie miejsce. Jak łatwo było się domyślić, winę za to ponoszą konsole do gier, które mają za mało mocy obliczeniowej, by dać sobie radę z pierwotną wersję oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
          http://www.spidersweb.pl/2015/05/wiedzmin-3-gorsza-grafika.html


          Wiedźmin 3 z gorszą grafiką przez konsole. CD Projekt przeprasza...
          http://www.pcworld.pl/news/Wiedzmin-3-z-gorsza-grafika-przez-konsole-CD-Projekt-przeprasza,402061.html

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-31 19:12

            I znowu zaorałeś tych bamberów :D

            Skomentuj

        4. BrumBrumBrum
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-11-02 16:44

          akurat wiedźmin3 jest jednym z lepszych tytułów. wszyscy się nabrali na zapewnienia producentów konsol, tj. sony i microsoft, a potem szybko robili downgrade aby się wywiązać z umów, aby produkt wyglądał tak samo na konsolach i lepszych pecetach. producenci też nie byli przygotowani na selektywny downgrade, aby downgrade dostosować niezależnie do każdej platformy, i to w sposób niemal automatyczny.

          po tej lekcji może być tylko lepiej, zwłaszcza że docelowa generacja konsol jest dostępna od dłuższego czasu, i jest już po optymalizacjach.

          Skomentuj

    2. BrumBrumBrum
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-11-02 16:40

      i tu masz rację :) wszystkie poprzednie części były po wydaniu grubo patchowane, ale to jest niestety norma przy współczesnych bardzo złożonych produkcjach. na kompach producenta testy przechodzą, potem produkt trafia do ludu i wychodzą problemy. na szczęście redzi nie robią takich wtop że w ogóle nie da się gry przejść bez fixów, tak jak to robią inni producenci.

      po roku od premiery, jak się najbardziej głodni nachapią, i wyjdą dodatkowe DLC a one zazwyczaj wychodzą, to albo podstawka stanieje, albo w zestawie z DLC produkcja będzie miała cenę podstawki w dniu premiery.

      komu się spieszy, niech kupuje od razu. komu się bardzo spieszy, niech kupuje w preorderze, dla fanów redzi tutaj nie zawodzą tak jak wielu innych producentów. ja jestem z tych co poczekają aż potestują inni :)

      btw. jak się tylko wspomni że lepiej z roczek poczekać, zaraz wyłażą z nor brajankowie synkowie karyn, i zaczynają minusuwać :)

      Skomentuj

  2. topiq
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-10-30 14:28

    To nie firma E(arly)A(ccess). CDPR robi raczej grywalne gry od premiery. Ale jak przegną z ceną to też poczekam na ewentualne DLC. Chyba, że rozwiążą to jak w Wiedźminie 3. Czas pokaże.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2018-10-30 17:39

      Akurat to wiedzmina wydali z opóźnieniem i z bugami i to licznymi które uniemożliwiały wręcz kontynuowanie gry.
      Troche patchowania było, ale była to ogromna gra dla nich w tamtych czasach wiec nie ma się tez co dziwic.
      Nie należy tylko mowic ze jak cos jest od CDPR to znaczy ze jest perfekcyjne, bo nie jest.

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!