• benchmark.pl
  • Gry
  • Call of Duty World at War. Grafika, efekty, optymalne karty graficzne
Gry

Call of Duty World at War. Grafika, efekty, optymalne karty graficzne

opublikowano przez w dniu 2008-11-22

Gra zdecydowanie dobra, oferująca wartką akcję, choć przez bardzo krótki czas. Doskonałym uzupełnieniem jest multiplayer, oraz tryb współpracy. Świetna oprawa dźwiękowa, dobra jakość wizualna zapewnią

Call of Duty – pierwsza część gry, stworzona przez Activision, dostępna na PC, odświeżyła gatunek wojennych shooterów. Gra była równie dobra, co świetny Medal of Honor: Allied Assault, przez niektórych uważany nawet za najlepszą strzelankę drugo wojenną. Następnie nadszedł czas na Call of Duty 2 – tym razem dostępną również na konsole. Kampania rosyjska, amerykańska i brytyjska zrealizowana z niesamowitym rozmachem, bardzo efektowna, na długo zostanie w pamięci graczy – również bardzo dobre multi, aczkolwiek niektórym graczom nie przypadło ono do gustu.

Call of Duty 3 – wyłącznie na konsole, tym razem stworzony przez studio Treyarch. Wielu fanów serii CoD narzekało, że gra nie jest tym, co znają z poprzednich części – że czegoś jej brak. Nie trzeba było jednak wiele czasu, by Activision ponownie wszystkich zwalił z nóg kolejną częścią – Call of Duty 4: Modern Warfare, opowiada o starciach w dzisiejszych czasach, wybieramy się na Bliski Wschód. Niemalże perfekcyjna gra, świetna, wartka akcja, dobra grafika i piekielnie dobre multi, do dziś dzień wykorzystywane w esporcie.

Teraz mamy do czynienia z piątą odsłoną tej wspaniałej serii, nazwaną World at War, stworzoną przez studio Treyarch we współpracy z Activision. Zobaczmy, jak ta mieszanka sprawdziła się w boju.

 

Menu główne gry – podobne do tego znanego nam z CoD4

Po włączeniu gry i obejrzeniu intro ukazuje nam się menu główne. Jest bardzo podobne do menu z Call of Duty 4, jednak w tle zamiast statycznego obrazka jest animacja, a do samego spisu w menu doszła ciekawa opcja – Cooperative, o której za chwilę. Po wybraniu opcji Solo przechodzimy do wyboru poziomu trudności i zaczynamy grę.

Znakomicie wykonane ekrany ładowania – za chwilę odwiedzimy redakcję Benchmarka;)