Watch_Dogs na zintegrowanej grafice Intela Karty graficzne

Watch_Dogs na zintegrowanej grafice Intela

opublikowano przez Marcin Jaskólski w dniu 2014-07-25

Czy Watch_Dogs - jedna z najbardziej wymagających gier na rynku - jest grywalna na zintegrowanej grafice Core i5 4670K?

marketplace
Ocena benchmark.pl
Plusy

uniwersalny procesor do większośći zastosowań, świetny stosunek wydajności do energooszczędności, jeszcze szybszy sprzętowy konwerter wideo (QuickSync), nowa zintegrowana grafika HD 4600 o dobrej wydajności, proces technologiczny 22-nm, nowe instrukcje multimedialne, wyższa wydajność od poprzedniej generacji przy tych samych taktowaniach, odblokowany mnożnik i możliwość podkręcania za pomocą BCLK

Minusy

nowa podstawka wymusza zmianę płyty głównej, maksymalne TDP wyższe od poprzedniej generacji, relatywnie wysoka cena

Watch_Dogs jest obecnie z pewnością jedną z najbardziej wymagających gier na rynku. Nowy sandbox Ubisoftu lubi zarówno mocne procesory, jak i potężne karty graficzne. Aby wykorzystać tekstury w rozdzielczości Ultra potrzebna jest karta graficzna z 3 GB pamięci. Pomimo, że gra w najwyższych ustawieniach wygląda całkiem nieźle, to jednak nie usprawiedliwia to potężnych wymagań sprzętowych. Optymalizacja z pewnością nie jest mocną stroną silnika Watch_Dogs. Co jednak gdy zdecydujemy się na wykorzystanie minimalnych ustawień graficznych w grze? Czy uda nam się zagrać, dajmy na to, na układzie graficznym zintegrowanym z procesorami Intel Haswell?

Nie da się ukryć, że wybierając minimalne ustawienia graficzne w grze sporo tracimy. Jeśli jednak nie posiadamy zewnętrznej karty graficznej, czy w ogóle uda nam się zagrać w Watch_Dogs? Sprawdziliśmy to na przykładzie Intel Core i5 4670K i jego zintegrowanej grafiki HD 4600.