Telefony

60Beat GamePad: kontroler do tabletów i smartfonów Apple

Granie stanie się wygodniejsze

Zainteresowanie tabletami i smartfonami ciągle rośnie, a co za tym idzie, coraz popularniejsze stają się też gry na tego typu urządzenia.

Największym ich problemem jest jednak ciągle niezbyt wygodne sterowanie. Na przeciw tym wszystkim, którzy chcieliby wygodnie zagrać na swoim mobilnym gadżecie wyszła firma 60beat.

60Beat GamePad: kontroler do tabletów i smartfonów 

60Beat GamePad to kontroler przeznaczony dla iPada, iPhone'a oraz iPoda touch. Wyglądem i układem przycisków nie odbiega niczym od klasycznych padów konsolowych. Z urządzeniami łączy się jednak przez gniazdo słuchawkowe. Nie zapomniano jednocześnie o dźwięku i w pakiecie dołączony będzie rozdzielacz audio.

Oto co dokładnie oferuje 60Beat GamePad:

  • Dwie gałki analogowe
  • D-Pad
  • 10 przycisków akcji
  • Waga: 156 g
  • Nie wymaga baterii
  • Współpracuje ze wszystkimi kompatybilnymi grami

Najwięcej kontrowersji wywołuje liczba gier obsługiwanych prze nowy kontroler. Zawiera bowiem ona jedynie dwa tytuły: Bugdom 2 i Aftermath. Na początku roku liczba ta ma się jednak znacząco zwiększyć.

60Beat GamePad to wydatek rzędu 49.99$. Czy taki gadżet ma waszym zdaniem szansę powodzenia?
 

Więcej o tabletach i smartfonach:

Źródło: 60beat, theverge, youtube

produkt roku 2011/12

Komentarze

24
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Mighn
    6
    Czy nasi posłowie dostaną pada w komplecie do tabletów??
    • avatar
      tanakov
      2
      No to ładnie... Teraz już coraz ciemniej widzę przyszłość PS Vita czy innych konsol tego typu
      • avatar
        bvcxz
        2
        Niby fajnie, ale do Androida (3.1 i 4.0) można podłączyć zwykłe pady USB (np. DualShocka czy pada X360) i grać np. w Onlive. Przy dużych tabletach albo użyciu HDMI nie wygląda to już tak bezsensownie.
        • avatar
          hideo
          1
          to jest dopiero głupota, przenośne urządzenia z zewnętrznym padem, jeszcze do iPada to może jakiś mały sens ma ale z grami i tak tam bieda, do smartfona to już zupełna głupota, lepiej kupić konsolę przenośną lub stacjonarną do grania padem hehe lub nawet peceta z padem, bo przenośny sprzęt i zewnętrzny pad to się po prostu kłóci ze sobą
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Ale super te gry, normalnie aż szczena opada. Ja tu widzę mini gierki i jednego kotleta. Zresztą jak reszta gier na Andka/iOSa. A żeby było śmieszniej każda "topowa" gra na powyższe platformy to tandetny klon gier wydawanych na konsole/PCty. Nova - Halo. Backstab - Assassin(?)
            Shadow Guardian - Uncharted. Można wymieniać w nieskończoność.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              To co widać na filmiku mówi wszystko... HD NEXT GEN gaming w dzisiejszym wykonaniu ;)
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Pomysl nie jest glupi tylko pad powinien byc na bluetooth, po drugie wszystkie gry powinny go zaczac wspierwac a po trzecie to powinien miec taki uchwyt na gorze w ktory mozna wsadzic iphone. To bylby ideal :)
                • avatar
                  JaffaR
                  0
                  Kolejna rewolucja! Kieszonkowe urządzenie, którego głównym atutem jest mały rozmiar i ekran dotykowy traci wszystkie swoje innowacyjne atuty, żeby być zastąpionym zwykłym padem. Jeszcze dodatkowo iPhone'a do kieszeni schowasz, pad się już nie zmieści. To nie byłoby lepiej dorzucić możliwości telefonu do konsoli niż na siłę zmieniać telefon w konsolę?
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    W myślach sobie mówię: "to bez sensu, pewnie pad kompatybilny jest z góra dwoma aplikacjami w appstore".

                    Czytam dalej newsa: "Najwięcej kontrowersji wywołuje liczba gier obsługiwanych prze nowy kontroler. Zawiera bowiem ona jedynie dwa tytuły"

                    :)