Komputery

ADATA rozdaje nagrody za opinie o produktach

Paweł Maziarz | Redaktor serwisu benchmark.pl
6 komentarzy Dyskutuj z nami

Na nagrody mają szanse osoby, które wyrażą opinię, przygotują recenzję lub nagrają unboxing zakupionego produktu ADATA.

ADATA - konkurs

Firma ADATA jest już obecna na rynku od 15 lat i z tej też okazji zorganizowała konkurs dla swoich klientów – każdy kto oceni zakupiony produkt ma szansę wygrać jedną z atrakcyjnych nagród.

Co trzeba zrobić aby wziąć udział w urodzinowym konkursie? Wystarczy polecić innym internautom jeden z niedawno kupionych produktów ADATA. Najprościej to zrobić poprzez wyrażenie swojej opinii na temat wybranego urządzenia w sklepie internetowym, w którym produkt został zakupiony. Fani marki mogą również podzielić się wrażeniami z użytkowania produktów ADATA na blogach lub forach tematycznych, ale również w serwisie YouTube oraz w portalach społecznościowych.

Opinie i recenzje to nie wszystko. W konkursie można również wziąć udział, przygotowując autorski unboxing świeżo zakupionego produktu ADATA. Opublikowane w sieci wrażenia należy zgłosić do udziału w konkursie, wypełniając specjalnie w tym celu przygotowany formularz online.

Z konkursem urodzinowym ADATA związana jest loteria, w której co miesiąc przez trzy miesiące będzie można wygrać jedną z 80 cennych nagród: tablety iPad Air 2, wodo- i kurzoodporne dyski zewnętrzne ADATA HD710M, kamery sportowe Polaroid Cube z kartami pamięci ADATA oraz zestawy powerbanków ADATA PV150.

Losowanie nagród wśród autorów zgłoszonych opinii, recenzji oraz unboxingów odbędą się trzykrotnie: 20 maja, 17 czerwca i 15 lipca. Formularz zgłoszeniowy, kompletna lista nagród oraz szczegółowy regulamin loterii dostępne są na stronie organizatora. Co myślicie o takim sposobie na konkurs?

Źródło: ADATA

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Wysoce "wydajny" taki program konkursowy.
    Kosztem kilku sprzętów producent otrzyma setki a najpewniej tysiące chwalebnych i wielbiących opinii w sieci.
    Do tego konieczność zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

    Taki sobie niewinny konkursik ;)
    8
  • avatar
    Balrogos
    Rozumiem ze negatywne opinie recenzje tez wygrywaja?
    2