• benchmark.pl
  • Gry
  • Assassin's Creed III: producent gry, Ubisoft o zabezpieczeniach DRM i obsłudze DirectX 11
Gry

Assassin's Creed III: producent gry, Ubisoft o zabezpieczeniach DRM i obsłudze DirectX 11

przeczytasz w 1 min.

Autorzy poruszają kwestie "techniczne"

Do premiery Assassin's Creed III coraz bliżej, powoli zaczynamy być szturmowani prawdziwymi lawinami informacyjnymi na temat gry. Nie dalej jak wczoraj czytaliśmy nieco o opóźnieniach i zmianach w kooperacji. Dziś więcej na temat technikaliów.

Ciekawe wieści płyną z siedziby Ubisoftu. Jak się okazuje, nad Assassin's Creed III pracują tak naprawdę dwa zespoły - jeden przygotowuje wersję dla konsol, a drugi - na PC. Dzięki takiemu podziałowi ról jakościowo zyskać ma ta druga wersja, która równać ma do możliwości współczesnych komputerów, a nie troszkę już leciwych konsol.

Assassin's Creed III gra walka

Pomóc ma w tym między innymi obsługa DirectX 11 i oferowane przez niego możliwości, co zaś zaowocuje imponującą oprawą graficzną i efektami, do wyświetlania których zdolne są najnowsze karty graficzne. Po części wyjaśnia to dlaczego edycja komputerowa troszkę obsunie się w czasie.

Dobrą wiadomość mamy również dla posiadaczy oryginalnych egzemplarzy gry, bo to oni najczęściej cierpieli na tego typu rozwiązaniach - niemal na pewno Assassin's Creed III nie zostanie wyposażony w zabezpieczenia DRM! Najlepszym możliwym pomysłem na uczczenie tych okoliczności jest rzucenie okiem jak to wszystko będzie prezentowało się w akcji.

Premiera Assassin's Creed w wersji na Xbox 360 i Playstation 3 zapowiadana jest na ostatni dzień października. Edycja PC najpewniej trafi do sprzedaży również jeszcze w tym roku.
 

Więcej o grach:

Źródło: eurogamer

Komentarze

28
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    loccothan
    5
    Zapowiada się świetnie/
    W końcu DRM poszedł do zasłużonego PIACHU !
    • avatar
      BariGT
      4
      Nie chce mi sie wierzyc ze robia osobna gre na PC i na konsole. Powinni zrobic wypasiona wersje na PC i potem po prostu przyciac tekstury i rozdzialke 640x480 co by te 20 klatek na tosterach bylo.
      Mimo to fajnie ze ktos w koncu zrozumial ze wojna z graczami przy uzyciu DRMow to droga do nikad.
      • avatar
        Makabe
        2
        Ubisoft zawsze podsyca atmosferę przed premierą swoich nowych produkcji, szkoda tylko że po premierze okazuje się że wcale nie gra się tak fajnie jak na filmikach promujących. Nie jestem jakiś specjalnym fanem tej serii ale z ciekawości na pewno zagram. Bardziej jednak czekam na Dishonored od Bethesdy ;-)
        • avatar
          1wilq
          1
          tak na PC w tym roku.. pewnie wyjdzie jak wcześniej.. czyli około lutego 2013.. :/
          • avatar
            arekdbz
            1
            Nareszcie pojęli, że DRM tylko im szkodzi.
            • avatar
              GreQonE
              1
              "Jak się okazuje, nad Assassin's Creed III pracują tak naprawdę dwa zespoły "

              Po przeczytaniu tego fragmentu, myslalem ze dalsza jego kontynuacja bedzie brzmiec tak "pierwszy z nich zajmuje sie developingiem gry, drugi natomiast pracuje nad odpowiednio upierdliwym zabezpieczeniem drm+ z atestami NSA, FBI, CIA oraz NORAD"
              • avatar
                Anonim20
                -1
                Tak jak pisałem wcześniej ,że będzie DX11 moje przeczucia się sprawdziły:D
                Jestem ciekaw jak ta gra będzie z optymalizowana na PC bo Future Soldier kuleje....
                Pozostaje też opcja "full demka" na sprawdzenie a potem kluczyk albo sklepówka:)
                • avatar
                  Sakret
                  -1
                  Wyczuwam hita, gra mega chyba będzie najlepszą częścią, a grałem w każdą. Mogliby wprowadzić więcej nowych broni np colta .
                  • avatar
                    ardianox
                    -5
                    nie może wyjść w przyszłym roku bo już o tym mówili. Jeśli grałeś i znasz fabułę to wiesz dlaczego przełożenie gry na przyszły rok byłoby niepoważne. A co do grafiki itp. to mam starszego kompa i wolę odpalić grę na full detalach i dx9 niż obniżać do średnich albo niskich i grać na dx11 tak więc mogliby to olać i wydać grę chociażby tydzień po konsolowej wersji, a i w listopadzie będzie nowy hitman więc ubi może chce sprawdzić, która gra wygra w tym starciu ;) ja osobiście kupuje obydwie :D
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Tja, już nowy Ghost Recon miał obsuwę czasową i był robiony przez osobne studio...efekt? Masa osób dalej nie może w niego komfortowo pograć, bo gra NIE MA żadnej optymalizacji.
                      Tragedia.
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        Polecam stronę geforce.com, zakładka `optimize`, później `guides` i wbyrać poradnik dla np. DeusEx HR i zobaczyć na screenach jak dzisiaj wyglądają efekty dx11 albo tesselacja w większości portów. Można się pośmiać ;) Przy wyborze...dx11 czy szybsza premiera?...optowałbym za szybszą premierą. Chyba, że różnice będą przynajmniej takie jak w C2.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          koleś lata po latarniach i nikt nie zwraca na niego najmniejszej uwagi - cóż za farsa :P
                          • avatar
                            MiKo400
                            0
                            W końcu bez DRM :) Tylko umiescowienie czasowe gry troche nie trafione :/
                            • avatar
                              Player1
                              0
                              1. i 2. część jakoś nie wciągnęły mnie na tyle, żeby je skończyć, może z 3 będzie inaczej. Nie potrafiłem obyckać walki z przeciwnikami na tyle, żeby była płynna i efektowna, tak jak np. w Batmanie, tam młócka z grupami przeciwników była czystą przyjemnością, płynna i prosta. Może 3. mnie wciągnie, bo film wygląda zachęcająco: ucieczka przez czyjeś mieszkanie, strzał z muszkietu, którym najpierw ugodził kolesia czy zepchnięcie za burtę statku. Podobają mi się te elementy. Żeby tylko system walki z blokami i unikami pozwalał na płynną bitkę.
                              • avatar
                                Kieresz
                                0
                                AC zawsze super wygladało w 3d...mam nadzieje ze teraz tez bedzie dobrze obslugiwac 3d vision
                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  0
                                  Oni mają te niby arkebuzy to zamiast strzelać wolą nawalać z kolby atakując oczywiście po kolei. Ah te uroki AC III :)
                                  • avatar
                                    Lukkas
                                    0
                                    Seria AC zawsze charakteryzowała się świetną optymalizacją i dopracowaniem. Jak sobie przypominam nie miałem we wszystkich poprzednich częściach przypadku żeby gra wywaliła mnie do pulpitu czy zawiesiła kompa. Nie narzekam dlatego, że premiera się obsunie bo wiem Ubisoft w tym przypadku da z siebie wszystko i wypuści w pełni dopracowany produkt.