Gry

Tak powstaje Assassin’s Creed: Unity - wideo

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
11 komentarzy Dyskutuj z nami

Dwuczęściowa podróż za kulisy produkcji najnowszej odsłony jednej z najbardziej lubianych serii gier.

Assassin’s Creed: Unity bieg

Redakcja IGN opublikowała dwa materiały wideo, w których projektanci ze studia Ubisoft przybliżają tajniki produkcji najnowszej odsłony serii Assassin’s Creed – Unity

Pierwsza część koncentruje się na technologiach, jakie zostały wykorzystane przy tworzeniu Assassin’s Creed: Unity. Poznajemy więc między innymi silnik i metody realizacji. Z filmiku możemy także dowiedzieć się jak powstawała prezentacja na tegoroczną edycję targów E3.

W drugiej części z kolei producenci skupiają się na tym, jakie możliwości otworzyły przed nimi nowe konsole – Xbox OnePlayStation 4 – na których, obok komputerów osobistych, ukaże się gra Assassin’s Creed: Unity.

Mająca rozpocząć nowy rozdział w serii gra Unity zaoferować ma największą przestrzeń w historii. Arno Victor Dorian będzie zatem przemierzał 18-wieczny Paryż „wypełniony setkami zadań i dodatkowych aktywności”.

Premiera gry Assassin’s Creed: Unity planowana jest na 31 października bieżącego roku. A produkcja wygląda tak:

Źródło: CVG, IGN, Ubi

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Nie ma co, ale jak na razie, to wygląda mega zajebiście. Zupełnie coś nowego niż ac4. Mam nadzieje, ze w koncu cos pojdzie grafika do przodu.
    5
  • avatar
    Konto usunięte
    Jak tym razem nie spier.... optymalizacji to moje 129zł będą mieć.
    3
  • avatar
    Konto usunięte
    Zauważył ktoś, że w pierwszym filmie mniej więcej w 1 minucie, kiedy jest scena z całym tłumem ludzi i kiedy kamera oddala się modele postaci zmieniają się na inne. Najlepiej widać w pobliżu pomnika, stoi gościu w kapeluszu i szarym płaszczu, nagle zmienia się w gościa w czarnym płaszczu bez kapelusza, a chwilę później znowu w szarym i kapeluszu. Można to wypatrzeć w kilku innych miejscach też.
    2
  • avatar
    Daniel hEll_Mariachi Poręba
    Ja mam nadzieję, że tak jak mówią w 1 części filmu, dadzą większą swobodę graczowi, a całość będzie bardziej spójna. Nie tak jak np. w AC III gdzie atak zza 1 rogu skutkował Corner Kill-em, a już z 2-go powodował alarm i desynchronizację. Tego typu rzeczy były mocno upierdliwe i skutecznie zniechęcały mnie do gry.
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    Tydzien po premierze bedzie w gimbus-packu na steamie za 50$ raze z minecraftem i lolem oraz krotkim obrazkowym tutorialem jak grac na laptopie w 15fps.
    -5
  • avatar
    Konto usunięte
    Szału nie ma