Gry

Company of Heroes zgodny DirectX 10

user testowy | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: user testowy
Dyskutuj z nami

Już kilka miesięcy temu, dla patcha 1.7 została zapowiedziana obsługa DirectX 10, a wraz z jego dzisiejszą premierą nastała era prawdziwych gier z obsługa API DirectX 10. Niestety, gry z zainstalowanymi poprawkami nie mogą być ulepszane w takim stopniu, jak gry projektowane od podstaw do obsługi Shader Model 4.0.

Niemniej jednak, Company of Heros 1.7 niesie ze sobą obsługę oświetlenia "na piksel" dla każdego obiektu znajdującego się w grze, a dzięki Render-to-Cubemap oraz Geometry Shaders, cztery równoczesne światła z cieniami. Dodatkowe efekty obejmują miękkie cząsteczki i efekt polegający na ich mieszaniu. Trawa jest teraz objętościowa, włączona jest kompresja mapy, a liście i otoczenie są częścią DirectX 10.

Gra wprowadza również nowy tryb antyaliasingu, który na pewno będzie gorąco propagowany przez nVidię. Coverage Sampling AntiAliasing lub inaczej CSAA jest reklamowany przez Nvidię jako "twórca obrazów z antyaliasingiem, które dorównują jakością 8x lub 16x MSAA". Podobno dają one niewielki przyrost wydajności w porównaniu do trybu 4xMSAA.

Oczywiście DirectX 10 w akcji na przykładzie CoH można zobaczyć tylko pod systemem Windows VISTA. W przypadku ATi na kartach Radeon HD 2900 XT i najświeższych sterownikach Catalyst 7.5

W przypadku Nvidii ściągnijcie wersję beta sterownika 158.45 dla kart z serii GeForce 8.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!