Gry

Doom Eternal celuje w 60 fps, także na konsolach

przeczytasz w 1 min.

Twórcy Doom Eternal poruszyli techniczne aspekty gry. Poza podaniem planowej rozdzielczości i liczby fps ujawniono też, iż zabraknie tu edytora SnapMap.

Zapowiedziany nie tak dawno Doom Eternal pojawi się wprawdzie dopiero w przyszłym roku, ale twórcy już teraz mówią o nim sporo. Poruszyli też techniczne aspekty gry, które dla wielu graczy są bardzo istotne.

Wedle przedstawicieli id Software, Doom Eternal celuje w 60 fps. W przypadku wersji PC nikogo nie powinno to dziwić, to samo założenie dotyczy jednak również wersji konsolowych. Na Xbox One X i PlayStation 4 Pro gracze otrzymać mają przy tym możliwość zabawy w 4K, a na Xbox One i PlayStation 4 w Full HD. Wyjątkiem będzie wersja na Nintendo Switch (30 fps).

Inne z ujawnionych informacji nie brzmią już tak optymistycznie. Twórcy nie planują bowiem udostępnienia edytora SnapMap, który pojawił się przecież w poprzedniej odsłonie serii. Zabraknie również wsparcia dla modów, chociaż tutaj jest (mała) szansa, że pojawią się jakiś czas po premierze gry.

"Niczego nie gwarantujemy, zwłaszcza w przypadku Eternal. Jako studio podjęliśmy pewne decyzje technicznie wiele, wiele lat temu, wracając aż do Doom 3, a na pewno do rozwoju Rage, które odsunęły nas od dawania ludziom możliwości wykonywania modyfikacji.” - Mart Stratton, producent wykonawczy gry

Tak jak wspominaliśmy, Doom Eternal zadebiutuje w przyszłym roku. Dokładna data nie została jednak ujawniona.

Źródło: gamingbolt

Komentarze

22
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    15
    podziękuje jednak
    konsole to mam do god of wara, spidermana czy RDR2, fpsy zostawie sobie na pieca, lepsza grafika i wygodne sterowanie
    konsola to glownie exy
    • avatar
      raffal81
      1
      Następna pożywka dla trolli, gratulacje BMK.
      • avatar
        Alovsskyy
        0
        Ktoś zapomniał dodać w artykule, że gra zmierza również na Nintendo Switch, gdzie tam celują w 30FPS.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Raffal81 nie będziesz nikomu dyktował jakie artykuły ma pisać.Jak sobie stworzysz własny portal i zatrudnisz redaktorów wtedy będziesz robił co chcesz a teraz przestań biadolić.Akurat dla mnie to przydatny artykuł i informacje.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            kitamo kogo nazywasz trolem co?Dla ciebie to każdy troll kto nie wyraża twojego zdania tak?Tak samo jak xbk123 ja w tym artykule nie widzę żadnej pożywki dla troili dobrze że redaktorzy z BM piszą co im się podoba a nie co się podoba jednemu czy dwóm użytkownikom.
            • avatar
              krystianbog
              0
              I słusznie. Przy gatunku FPS płynność to podstawa.
              • avatar
                krystianbog
                0
                I słusznie. Przy gatunku FPS płynność to podstawa.