• benchmark.pl
  • Gry
  • EA traci markę FIFA, ale już wie jak reklamować następcę
Gry

EA traci markę FIFA, ale już wie jak reklamować następcę

przeczytasz w 2 min.

Na mocy umowy zawartej pomiędzy EA SPORTS i LaLiga, EA SPORTS będzie mogło pochwalić się mianem sponsora tytularnego jednej z najlepszych i najpopularniejszych lig piłkarskich na świecie.

EA SPORTS wchodzi w całkowity rebranding LaLiga

Chociaż działania biznesowe łączące branżę technologiczną ze sporem nie są niczym zaskakującym, mało kiedy pojawiają się tak istotne współprace jak ta. Wieloletnia umowa pomiędzy EA SPORTS i LaLiga sprawia, że począwszy od sezonu 2023/2024 gracze i kibice zobaczą całkowity rebranding LaLiga.

Zmiany będą dotyczyć nazwy, wszystkich logotypów, grafik, czcionek i innych elementów wizualnych. Współpraca obejmie nie tylko pierwszą i drugą ligę LaLiga, ale także LaLiga Promises (coroczny turniej młodzieżowy) oraz eLaLiga. Padają również deklaracje o wspieraniu oddolnych inicjatyw mających na celu przynosić wymierne korzyści wielu fanom piłki nożnej (jako przykład podano modernizację obiektów sportowych).

„EA SPORTS FC jest zaangażowane w dostarczanie najbardziej autentycznych i wciągających doświadczeń w światowej piłce nożnej. Nasza nowa, innowacyjna współpraca z LaLiga jeszcze bardziej podnosi te ambicje i umacnia pozycję obu organizacji w centrum kultury piłkarskiej. Widoczny zasięg i skala tego partnerstwa jest niesamowicie ekscytująca, podobnie jak możliwość dostarczenia niezwykłych doświadczeń fanom poprzez innowacje w grze, interaktywną rozrywkę i inicjatywy oddolne.” - David Jackson, VP Brand, EA SPORTS FC

EA SPORTS FC ma już pierwszy mocny akcent

Więcej szczegółów dotyczących omawianego partnerstwa ma pojawić się w kolejnych miesiącach. Jednocześnie wspomniano, że informacje o EA SPORTS FC zostaną udostępnione latem 2023 roku. Wspomniano oczywiście nieprzypadkowo.

Od pewnego czasu wiadomo, że FIFA 23 będzie ostatnią odsłoną tego doskonale znanego cyklu. EA nie zdecydowało się na porzucenie tak dochodowego produktu, ale nie porozumiało się z organizacją FIFA w sprawie przedłużenia licencji, ma zamiar wydawać gry pod szyldem EA SPORTS FC.

Trudno o wiele lepszych miejsc na reklamowanie takiego produktu, w końcu mowa o grze sportowej. LaLiga to jedna z dwóch najlepszych i najpopularniejszych lig piłkarskich w Europie, a każde El Clásico, czyli mecz Barcelony z Realem, przyciąga uwagę milionów kibiców. A tym samym przynajmniej po części również graczy i klientów, którzy będą systematycznie oswajani z nową nazwą gry.

Źródło: EA

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    bruner
    2
    A mówiac prost i zrozumiale dla każdego Kowalskiego chodzi o to że Fifa jest juz do bólu ograna każda odsłona nie zmienia praktycznie nic to jak wydawanie tego samego co roku i koszenie kasy ... Kasa jest najwyrazniej coraz mniejsza bo coraz mniej ludzi nabiera sie na ochy i achy przy kolejnych premierach wiec co sie robi wydaje cos absolutnie nowego nakreca hype ... a dam sobie obie łapy uciąc ze bedzie to po prostu Fifa pod inną nazwą ot znów sprzedaż wzrosnie moze taki chwyt starczy na dwa trzy cztery lata odswierzania w kolejnych czesciach i biznes sie kręci :)
    • avatar
      Ekspert8K
      -3
      Czyli tylko liga hiszpańska będzie. Niech się pałują bo wole angielska. Manchester United po wsze czasy!!!