Gry komputerowe

Galeria z Rise of the Tomb Raider w rozdzielczości 4K

z dnia
Marcin Jaskólski | Redaktor serwisu benchmark.pl
55 komentarzy Dyskutuj z nami

Galeria z Rise of the Tomb Raider w rozdzielczości 4K

Pomimo konsolowego rodowodu, Rise of the Tomb Raider na PC prezentuje się naprawdę ładnie, zwłaszcza, gdy uruchomimy go w wyższych rozdzielczościach. Będziemy jednak do tego potrzebować solidnego sprzętu, chociaż oczywiście w niższych ustawieniach możemy spróbować nawet grać na zintegrowanych grafikach.

Jak na razie do gry na najwyższych ustawieniach i rozdzielczości 3840 x 2160 potrzebne są dwie bardzo mocne karty GeForce. NVIDIA nie ustrzegła się tu wpadki, bowiem profile SLI działały słabo, chociaż szybko znaleziono sposób na naprawienie problemu.

Tymczasem zerknijcie, jak gra prezentuje się na najwyższych ustawieniach i w rozdzielczości 4K.

Wciąż czekamy na dedykowane sterowniki AMD, bowiem na razie gra nie oferuje wsparcia technologii CrossFireX.

Źródło: informacja własna

Komentarze

55
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    -AKATSUKI-
    Zaraz przyjda konsolowe gimby z ich U4 i beda biadolic po 3 para 15... Gry na toster4 przy 1080 chodza slabo, stad ten downgrade wiec wiadomo ze konsolowe ciemniaki moga pomarzyc o 4K haha..
  • avatar
    Konto usunięte
    Tu dużo ciekawiej - Rise Of The Tomb Rider według Duncana Harrisa :3 :
    http://deadendthrills.com/gallery/?gid=141
  • avatar
    Konto usunięte
    Sens i logika hmmmm raczej powinno byc kasiora i marketing i tylke nvidia ma kase to pcha wszedzie te gameworksy abys kupowal hi-end grafe aby zobaczyc dymek plus sprawia to ze karty od amd dzialaja slabiej a co do dx12 to najlepsze jest to ze poki co zadna karta nvidi nie ma pelnej obslugi dx12
  • avatar
    prime27pl
    Patrze na allegro i słabo sie robi jak cebulnia konta kupuje za 10 zeta.Tylko mi nie piszcie że to na testowanie .Takim gigusiom to bana na ip .
  • avatar
    Konto usunięte
    Ta mala istotka kratos znowu wrocil ze swoimi orderami i diveclubami ? Co za gamon :D ile mozna tluc to samo
  • avatar
    piotreeek
    Przy jakości 4K w TR nawet Uncharted 4 może się schować do budy ze swoim rozpaćkanym 1080p.
  • avatar
    prime27pl
    Powiem szczerze że byłem pod wrażeniem , dopóki nie powiększyłem obrazka .
  • avatar
    Konto usunięte
    Jakby gra działała w pełnym Dx12 karty AMD miałyby +80% wydajności a karty nvidii mają spadki wydajności w nowym dx. Wtedy nie trzeba by było super wydajnych kart zielonych żeby dopalić ten crap w 4k... A wyszło tak ,że zamiast dać wsparcie dx12 dali swoje gameworks które pogarsza wydajność kart AMD :D o ironio.... gdzie sens gdzie logika ? gdzie chleb gdzie masło ?!
    -1
  • avatar
    Konto usunięte
    Nie wiem czemu ludzie się podniecają 4K! Przecież to wciąż niska rozdzielczość!!! Dopiero 8K da prawdziwą jakość!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=UvjSEtScnEY
    -1
  • avatar
    kitamo
    Mnie bawi to ze 95% ludzi oglada te screeny w FHD a nie w 4k.
    Przeciez sens ogladania screenow w 4k ma dopiero na monitorze 4k
    -1
  • avatar
    mikovitz
    Grałem prawie 3 miesiące temu w 1920 x 1080.
    -4
  • avatar
    Roller Mobster
    W sondzie brakuje: "gram na youtube bo na torrentach jeszcze nie ma".
    -5
  • avatar
    Roller Mobster
    Jak zwykle blacharze 4K co najwyżej na screenach oglądają :)
    -7
  • avatar
    Konto usunięte
    Jakby gra działała w pełnym Dx12 karty AMD miałyby +80% wydajności a karty nvidii mają spadki wydajności w nowym dx... A wyszło tak , zamiast dać wsparcie dx12 dali swoje gameworks które pogarsza wydajność kart AMD :D o ironio.... gdzie sens gdzie logika ? gdzie chleb gdzie masło ?!
  • avatar
    Konto usunięte
    Jakby gra działała w pełnym Dx12 karty AMD miałyby +80% wydajności a karty nvidii mają spadki wydajności w nowym dx... A wyszło tak , zamiast dać wsparcie dx12 dali swoje gameworks które pogarsza wydajność kart AMD :D o ironio.... gdzie sens gdzie logika ? gdzie chleb gdzie masło ?!
  • avatar
    Konto usunięte
    Jakby gra działała w pełnym Dx12 karty AMD miałyby +80% wydajności a karty nvidii mają spadki wydajności w nowym dx. Wtedy nie trzeba by było super wydajnych kart zielonych żeby dopalić ten crap w 4k... A wyszło tak ,że zamiast dać wsparcie dx12 dali swoje gameworks które pogarsza wydajność kart AMD :D o ironio.... gdzie sens gdzie logika ? gdzie chleb gdzie masło ?!
  • avatar
    SirHawk
    4k ale na ostatnim zdjęciu widać problemy z pierwszym planem, patrząc na włosy Lary.
  • avatar
    grzech7
    Brakuje opcji z rozdzielczością 3440 x 1440
  • avatar
    Konto usunięte
    Może jestem ślepy, ale ja nie widzę większej różnicy pomiędzy Full Hd a 4k. Tym bardziej jeżeli jest taka rożnica w wydajności i cenie monitora.
  • avatar
    Konto usunięte
    Tak słabemu oświetleniu nawet 20k nie pomoże. Jestem wysoce zawiedziony jakością jaką prezentuje nowy TR. Jedyne co się poprawiło to tak naprawdę... włosy Lary. Wyglądają naprawdę ładnie i nie zżerają 40fps tak jak w poprzedniej odsłonie. Cała scena jest oświetlona w dokładnie ten sam, bijący po oczach żółty bloom, bez rozpraszania powierzchniowego. Nie interesuje go też, że światło nie wygląda jak powinno po odbiciu od różnego rodzaju powierzchni (szczególnie metalu i wody). Światło na pierwszym screenie (ta misja jest jedna z początkowych) jest wręcz żenujące i wygląda jak gra z 2001 roku. Zapewne pamiętacie jak oświetlone były wtedy sceny.. żółte tekstury, żółta mgła, żółte wszystko.
  • avatar
    Kynareth
    Spodziewałem się więcej tych nowych screenów 4k, szczerze pisząc.