• benchmark.pl
  • Gry
  • Kingdom Come: Deliverance - o premierze, walce i grafice w symulatorze rycerza
Gry

Kingdom Come: Deliverance - o premierze, walce i grafice w symulatorze rycerza

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
9 komentarzy Dyskutuj z nami

Gra kusi otwartym światem, erpegowymi mechanizmami, brakiem elementów fantastycznych i realistycznym systemem walki mieczem.

Kingdom Come: Deliverance

Z Kingdom Come: Deliverance wiązane są ogromne nadzieje. Ten symulator średniowiecznego rycerza kusi otwartym światem, erpegowymi mechanizmami, brakiem elementów fantastycznych i realistycznym systemem walki mieczem. Niestety (a może i stety) za ten rozbudowany tytuł odpowiada niewielkie, niezależne studio. Piszemy jednak „niestety”, ponieważ postanowiło ono stworzyć również wersje konsolowe, których rozwój może w efekcie spowodować opóźnienie premiery także tej podstawowej, pecetowej edycji.

Gra Kingdom Come: Deliverance miała ukazać się na rynku już latem tego roku. Najprawdopodobniej jednak przyjdzie nam poczekać nieco dłużej. Dlaczego tak się stało tłumaczy rzecznik, Tobias Stolz-Zwiling. – „Chcieliśmy wypuścić grę latem, a następnie rozwijać jej wersje konsolowe. Zależy nam na tym tytule, dlatego choć jesteśmy niezależnym studiem, prowadzimy negocjacje z wydawcami. Ci natomiast chcą, abyśmy zsynchronizowali wydania i udostępnili wszystkie wersje równocześnie”.

Stolz-Zwiling dodał, że rozmowy jeszcze trwają i jak dotąd nie zapadła ostateczna decyzja. – „W najlepszym przypadku wersja pecetowa ukaże się latem. Jeśli jednak wydawca będzie chciał równoczesnej premiery wszystkich edycji, możemy umówić się na końcówkę roku”. Cóż, może i ten dodatkowy czas pozwoli twórcom jeszcze bardziej wypolerować tę perełkę, na jaką zapowiada się Kingdom Come: Deliverance.

Tymczasem mamy dla was jeszcze dwa filmiki. Pierwszy to nowy odcinek z serii „pamiętników” poświęcony mechanice walki:

Drugi – porównanie grafiki na różnych ustawieniach jakości:

Czekacie na ten tytuł?

Źródło: PC Gamer, Warhorse Studios, Candyland

Komentarze

9
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Wiedzmin wyglądał zacnie, a pomimo to przy kingdom come deliverance wygląda mi jak gra z poprzedniej generacji gdy chodzi o oddanie krajobrazu, lasu, zieleni. Ten symulator rycerza jest wręcz fotorealistyczny
  • avatar
    Jedna z ciekawej zapowiadających się gier i tylko 4 komentarze. Przy kolejnym odgrzewanym bublu od Ubi 10x tyle ; )

    Uwielbiam ten rodzaj grafiki i naturalne kolory, las wygląda fenomenalnie. Jak tylko dorobią do tego realistyczne ai to będzie dobrze. Szkoda tylko, że kolejna gra, gdzie różnice w ustawieniach graficznych ograniczają się głównie do zasięgu rysowania. Gdzie lepsze tekstury, odbicia na wodzie, jakość roślinności dla ustawień ultra?
  • avatar
    CryEngine o ile się nie mylę
    I on lubi Radeony ... :)
  • avatar
    Ciekawe jak to bedzie wygladalo na ps4. Nie ukrywam ze czekam na ten tytul
  • avatar
    LOW jest straszne
  • avatar
    Przepięknie wygląda. Tylko dlaczego w becie kawał terenu jest ogrodzony współczesnym płotem i nie idzie się dostać na miejsce questa ?
  • avatar
    Przepięknie wygląda. Tylko dlaczego w becie kawał terenu jest ogrodzony współczesnym płotem i nie idzie się dostać na miejsce questa ?