Gry

Microsoft z prawami marketingowymi do Cyberpunk 2077?

przeczytasz w 1 min.

Bardzo prawdopodobne, iż pierwsza prezentacja Cyberpunk 2077 odbędzie się na E3 2018, na konferencji organizowanej przez Microsoft.

Chociaż o Cyberpunk 2077 wciąż wiemy niewiele, jest to tytuł, o którym w branży gier mówi się bardzo często. Co najistotniejsze, interesują się nim nie tylko gracze.

Wedle nieoficjalnych informacji na scenę zdecydował się wkroczyć Microsoft, któremu udało się nabyć prawa marketingowe do Cyberpunk 2077. Co to oznacza?

Jeśli faktycznie nawiązano porozumienie z CD Projekt RED, materiały z gry polskiego producenta wzbogacone zostaną o logo Microsoft i Xbox, a pierwsza prezentacja rozgrywki odbędzie się podczas konferencji organizowanej przez Microsoft. Tu warto dodać, że od dawna mówi się, iż doczekamy się tego na E3 2018.

Microsoft Cyberpunk 2077

Microsoft chce przyćmić na E3 2018 pozostałych wystawców, na jego konferencji zobaczyć powinniśmy również Anthem, Metro Exodus, nową odsłonę serii Battlefield, a być może także Borderlands 3.

Warto wyraźnie zaznaczyć, że potwierdzenie powyższego scenariusza nie będzie oznaczało, iż Cyberpunk 2077 trafi na wyłączność Xbox One. Gra pojawi się także na PC i PlayStation 4, a możliwe, że również na nowych, niezapowiedzianych jeszcze konsolach.

Źródło: pcgames

Komentarze

54
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kaylo
    23
    Ciekawa czy grafika będzie "cięta" na PC aby konsolowcy bólu dupska nie mieli.
    • avatar
      DreamerDream
      20
      "Warto wyraźnie zaznaczyć, że potwierdzenie powyższego scenariusza nie będzie oznaczało, iż Cyberpunk 2077 trafi na wyłączność Xbox One"

      Czarnym scenariuszem zawsze może być, że gra wyjdzie tylko na windows store, albo tylko na win 10.
      • avatar
        blebleble
        17
        Może jakiś GamePlay na Scorpio bo wiadomo, że na PS4 to nie pójdzie w ładnej grafice.
        • avatar
          Konto usunięte
          16
          @PSEkskluzyw oczywiście wszystkie te gry które wymieniłeś zobaczyłeś i zobaczysz w trzydziestu klatkach na sekunde i rozdzielczości FULL HD....też mi wielki wyczyn taka technologia na PC była już 2009 roku.
          • avatar
            Konto usunięte
            16
            Szanowny Panie PSEkskluzyw oczywiście ja jako osobą lubiąca konwersacje rozumiem że jest Pan zwolennikiem Retro-Sprzętu i szanuje Pana zdanie.
            Proszę się jednak postawić na przykład w mojej sytuacji gdzie Retro sprzęt jest dla mnie całkowicie nie grywalny.Rozumiem że satysfakcjonuje Pana wyświetlanie 30 klatek na sekundę w rozdzielczości która nie oszukujmy się jeż już retro rozdzielczością na sprzęcie z 2013 roku.

            Niech Pan zrozumie że jestem osobą która lubi grać tylko w prawdziwym płynnym 4K i nawet jeżeli te gry na Playstation 4 które Szanowny Pan wymienił są bardzo dobre to mi by nie sprawiły żadnej przyjemności ponieważ moje oczy nie zniosły by rozdzielczości i tych klatek w jakich są Pana ulubione gry prezentowane.Każda z nas jest inny i każdy preferuje co innego na przykład ja bardzo czekam na grę cyberpunk i chcę żeby oferowała ona najlepsze efekty graficzne i wizualne w 4K a nawet 8K i tylko wtedy sprawi mi ona przyjemność.

            DZiękuje za miłą rozmowę.
            • avatar
              blebleble
              16
              Twórcy A Way Out porównują PlayStation 4 do 5-letniego PC. Przez konsole deweloperzy mają problemy.

              „Chcesz szczerej prawdy? Ta maszyna nie jest tak silna, jak myślisz. Sprzęt jest jak pięcioletni PC. Gdyby konsole były tak potężne jak komputery, to zobaczyłbyś zupełnie inne gry”

              http://www.ppe.pl/news/51838/tworcy-a-way-out-porownuja-playstation-4-pro-do-5-letniego-pc-przez-konsole-deweloperzy-maja-problemy.html


              Ubisoft obniża płynność gier na PC na polecenie Sony i Microsoftu?

              Wspomniany pracownik zaskoczył wszystkich stwierdzeniem, że firmy Microsoft oraz Sony naciskają na deweloperów z Ubisoftu, by wersje pecetowe tworzonych produkcji miały blokadę 30 klatek na sekundę.

              http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88310


              Ubisoft: grafika w The Division pogorszona, by konsolowcy nie byli poszkodowani.

              Przedstawiciel studia Ubisoft Massive, odpowiedzialnego za grę MMORPG The Division, której premiera odbędzie się już w marcu, z rozbrajającą szczerością stwierdził w rozmowie z redaktorem kanału Team Epiphany w serwisie YouTube, że "byłoby niesprawiedliwym, gdyby wersja przeznaczona na komputery stacjonarne była wersją bardziej zaawansowaną graficznie od wersji na konsole".


              http://www.conowego.pl/aktualnosci/ubisoft-grafika-w-the-division-pogorszona-by-konsolowcy-nie-byli-poszkodowani-16475/


              The Division finalnie z dużo gorszą grafiką. Powtórzy się sytuacja jak z Watch Dogs?

              „Obecnie deweloperzy są pod dużym naciskiem wydawców, aby nie oferować wyraźnie różniących się doświadczeń [grafiki] od konsol, by nie pokazać, że następna generacja nie jest tak potężna jak PC. To chyba to, co się stało w Ubisoft Montreal.”

              „Ale oni [Ubisoft] nie przyznają, że praktyka ta polega na obniżeniu jakości grafiki w grze. O wiele łatwiej jest powiedzieć, że usuwa się rzeczy dla stabilności, co jest często kłamstwem, a tego się powinniście spodziewać przy każdej produkcji, którą będziemy tworzyć.”

              http://pclab.pl/news58390.html
              • avatar
                Konto usunięte
                12
                Cyberpunk 2077 zapowiada się wyśmienicie mam nadzieje że twórcy tej wspaniałej gry (CD PROJECT) wypuszczą ją tylko na mocarne Pecety i najlepszą technologicznie konsole na świecie jaką jest Xbox X z 2017 roku gdzie oba te systemy oferują prawdziwe 4K i wspaniałe doznania audio-wizualne.
                Przykrością było by patrzeć jak kreatorzy tego cuda jakim będzie cyberpunk muszą wszystko robić gorsze żeby na dzień dzisiejszy już przestarzałe konsole PS4 i PS4 PRO nie dostały czkawki jak to ma miejsce w tak dobrych grach jak GOW i SPIDERMAN gdzie został zmarnowany potencjał i gry odpalają się na retro rozdzielczosci 1920x1080 o zgrozo w 30 kl/s.
                Mam nadziej że Microsoft razem z CD Project zrobi tak żeby ta wspaniała gra była tylko na najnowocześniejsze maszyny,strefa retro niech już idzie do lamusa i nie niszczy mojego wrażliwego wzroku.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -1
                  https://www.g2a.com/r/gramy-tanio
                  • avatar
                    PSEkskluzyw
                    -14
                    A tak nic z tego nie wyjdzie multiplatformy niszczą jakość gier. Jakby to był ex na PS4 to co innego wtedy byśmy zobaczyli prawdziwą jakość oprawy.

                    Wystarczy jak tylko wyjdzie PS5 ze swoimi exami i te wszystkie powidoki multiplatformowe pogoni gdzie pieprz rośnie. Tak samo jak jest teraz z PS4 :)

                    Do tej pory nie ma ładniejszych gier od The Order U4 czy Horizon ZD.

                    A niebawem God of War Spider Man a na koniec wisienka na torcie The Last of us 2.
                    • avatar
                      kitamo
                      -15
                      no no :D cos czuje ze to nie koniec "dobrych" wiesci.
                      • avatar
                        Gatts-25
                        -17
                        Przyszła generacja konsol wniesie powiew świeżości więc sporo osób będzie się przepraszać z tą skrzynką bo tylko ona na początku zapewni takie wrażenia wizualne.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          .
                          • avatar
                            Marucins
                            0
                            Można było się tego spodziewać. Premiera Wieśka 3 pokazała kto komu liże...

                            Ale ja i tak wole poczekać do premiery gry aby wydać osąd co tak naprawdę będzie nam dane.