• benchmark.pl
  • Gry
  • Modern Warfare 2 - pierwszy, pełnoprawny zwiastun już w Sieci. Nowe zdjęcia
Gry

Modern Warfare 2 - pierwszy, pełnoprawny zwiastun już w Sieci. Nowe zdjęcia

przeczytasz w 1 min.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami  wczoraj wieczorem, podczas rozgrywek NBA w amerykańskiej telewizji miała miejsce premiera pełnoprawnego już zwiastuna filmowego niezwykle gorącego Modern Warfare 2. Zaraz po tym wydarzeniu film ten pojawił się również w Sieci, gdzie jak na razie zbiera bardzo pochlebne opinie zarówno wśród redakcji serwisów branżowych jak i samych graczy. Zresztą co tu dużo mówić - tego nie można przegapić. Zobaczcie go koniecznie.

 

Gwoli przypomnienia - Modern Warfare 2 zadebiutować ma na półkach sklepowych już 10 listopada tego roku. I chociaż nadal konkretnie nie wiadomo na jakie platformy gra jest przygotowywana  spodziewać się należy, że zobaczymy ją w edycjach przeznaczonych dla konsole Xbox 360 i Playstation 3 oraz, co wydaje się oczywiste, na komputerach PC.

Aktualizacja: W Sieci pojawiły się właśnie nowe zdjęcia z opisywanej gry (ich miniatury możecie zobaczyc poniżej). Wszystkich zainteresowanych odsyłamy jednak na oficjalną stronę Modern Warfare 2, gdzie materiały graficzne zaprezentowane zostały w dużym formacie.

 

Komentarze

32
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    jak dla mnie rewelka ;) Nie mogę się doczekać nowego kompunia z tą gierką w zestawie :E
    • avatar
      michal2klb
      0
      Gra jest zajebista :P
      Nic tylko czekać :P
      • avatar
        0
        Ten ostatni motyw z wyciaganiem na linie żołnierzy przez helikopter wygląda niesamowicie. Gra wygląda super.
        Coś czuje, że listopad bedzie obfitował w rewelacyjnie tytuły (np. Assassin's Creed 2). Trzeba chyba już teraz zacząć oszczędzać.:)
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          I'm lovin it now :) Grafa, prawdopodobnie też akcja bedą z najwyższej półki. Zapowiada się światowy hicior. Nic tylko czekać i martwić sie czy komp to uciagnie w takich detalach jak by sie chciało :D
          • avatar
            Szymon331
            0
            Widzę że nareszcie będziemy robić więcej niż łazić i strzelać. Pojazdy i ta akcja... czekam na pierwsze recenzje
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Oryginał na dzień dobry :P
              - na takie gry się czeka a nie g***a jakieś zabugowane całe i niegrywalne shity od panów z EA... Grę polecam - również zwykłą 4:P A world at war??? - Ja osobiście przemilczę ten temat bo dla mnie to dno...
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                grafika z wyższj półki? co crysis daleko im ale jeśli to bedzie takei jak na filimku to zapowiada sie ciekawie czekam z neicierpliwoscą aż ukaże sie gra i można sciagac ;]
                • avatar
                  Draegloth
                  0
                  Cóż... Jakoś dziwnie to wszystko wygląda... Oby nadszedł dzień gdy grywalność multi nowego CoD'a będzie na poziomie poczciwego CoD 2...
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    nic tylko czekac:) ( :-( )
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      no, trailer zmontowany na hardcore, ciekawe jak będzie z grą ;)
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        No no...będzie hicior aż miło ;) już jedynka była bardzo dobra.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Aby do listopada... ;)
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            Fajnie sie zapowiada ale chyba bedzie mi szkoda klopsu na ta gre wiec torrenty zadzialaja
                            • avatar
                              biuro74
                              0
                              Widac jeszcze pewne niedorobki, jak kiepskiej jakosci podlogi (tekstury ?), czy pudelkowe samochody. Fizyka pewnie tez do poprawek gdzieniegdzie. Calosc prezentuje sie srednio, a fabula moim zdaniem ssie. Wlasnie kupilem Modern Warfare, ale dwojki chyba juz nie kupie.
                              • avatar
                                Konto usunięte
                                0
                                WOW. Trailer pierwszorzędny. Ale scena ostatnia, kiedy wyciągają dwóch kolesi na linie z tego zamku... Dżizus! Robi >duże< wrażenie.
                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  0
                                  Boskie!
                                  • avatar
                                    Konto usunięte
                                    0
                                    Hmm ..trailer z CoD4 MW bardziej mną pozamiatał ale mimo to czekam na następne zajawki . Jestem ciekaw czy oprócz nowych "perkow" doczekamy się jakiś większych zmian w multi . Cod MW 2 i Bad Company 2 to dla mnie absolutne tytuły must have na ten rok !
                                    • avatar
                                      Konto usunięte
                                      0
                                      jezzuuu... ta grafa, ten kilmat.. ahhh... ;]
                                      • avatar
                                        Pokrakk
                                        0
                                        Taaak... znowu misja z samolotem ("Death from above"), znów pewnie coś ze skradaniem (Czarnobyl), do tego milion skryptów i jeden (dłuższy) wieczór na przejście całego singla. W multi rządzić będą noobki z męczennikami/granatnikami/P90 a najlepsze miejsca pozdobywają kolesie czający się po kątach i puszczający naloty na respawn - super.

                                        Ależ pałam chęcią zagrania w to, luuudzie...

                                        Nie mówię, że seria Cod jest zła - jest po prostu zbyt popularna, przez co musi być tworzona by podpasować każdemu - tak samo niedzielnemu graczowi niepotrafiącemu nawet skonfigurować sobie klawiszy, jak i hardkorowemu pro, który mając w kompie crossfire z dwóch radków 4870x2 ustawi sobie grafę na najniższe możliwe detale, byle tylko mieć stałe 250 fpsów i móc skakać o kilka procent wyżej niż inni.

                                        Genialnie.
                                        • avatar
                                          Konto usunięte
                                          0
                                          kaszana!! mi się w ogóle nie podoba ten zwiastun lipa jestem rozczarowany :(
                                          • avatar
                                            Konto usunięte
                                            0
                                            szkoda ze te tarcze, boje sie ze mapa bedzie pelna blockerow (pomyslcie co sie dzieje czasami w CS'sie) ale COD to i tak dla mnie obowiazkowa gra na ktorej nigdy sie nie zawiodlem (no moze w COD4 multi mapa na statku to pojedynek na granaty)
                                            • avatar
                                              DANDUS
                                              0
                                              Widzę, że fabuła będzie bardzo filmowa - nic więcej nie da się powiedzieć po zwiastunie. Śmieszy mnie to jak ktoś pisze, że kaszana, bo nie podobają mu się drzewa, samochody i podłoga (sic!) W tej grze nie masz czasu na podziwianie przyrody i jakiegoś spadającego samochodu ze skarpy, który spadnie raz, zapali się, rozwali i tyle będzie z podziwiania jego oryginalnych kształtów. Tu jest postawiony nacisk na akcję, MW jak dla mnie była super, MW2 to się okaże - ale na pewno kupię oryginał (jak każdego COD'a). Zawiodłem się jedynie na World At War, ale nowa część na pewno mi to zrekompensuje :)
                                              • avatar
                                                pawluto
                                                0
                                                To będzie kolejny hit od IW !
                                                Oni nigdy mnie nie zawiedli i widzę po tych dwóch minutach że znowu mnie nie zawiodą !
                                                Co nowego ? Walka pdo wodą, jazda na skuterach śmieżnych , czarnoskórzy wrogowie :)
                                                Ja już odliczam dni do premiery wersji PL ! :)
                                                Call of Duty rządzi na całego i jak dla mnie to najlepsza seria gier komputerowych i bezkpnkurencujna gra jeśli chodzi o tryb multi ! Pozdro
                                                • avatar
                                                  Konto usunięte
                                                  0
                                                  Zwiastun z Call of Duty IV był wspaniały a gra jeszcze lepsza dlatego tej części się nie obawiam bo zabawa będzie wspaniała. Jak dla mnie plusem będzie podobny klimat do IV, ponieważ dżungle i wojny światowe już mi się znudziły. Czekam z niecierpliwością :) pozdrawiam