Wydarzenia

Multimedialne wyświetlacze Prestigio do zastosowań komercyjnych

przeczytasz w 1 min.

Ekrany do zastosowań komercyjnych Prestigio Digital Signage

Wyświetlacz wielkoformatowy Prestigio Digital Signage przystosowany do montaży na ścianie. [źródło: Prestigio]

Cyfrowe wyświetlacze Prestigio to wyświetlacze typu digital out of home (DOOH), które mogą być stosowane na terminalach lotnisk, w bankach, urzędach czy centrach handlowych.

Rodzina wyświetlaczy Prestigio Digital Signage przeznaczona jest do użytku wewnątrz obiektów. Wyświetlacze mogą pracować zarówno w poziomo usytuowanych panelach, jak i kioskach informacyjnych o poziomej i pionowej orientacji ekranu. Wyświetlacze w układzie poziomym dostępne są w rozmiarach 22” i 42”. Zabudowa "kioskowa" dostępna w wersji poziomej i pionowej wyposażona jest w ekrany od 42”–55”.

Wszystkie wyświetlacze z rodziny Prestigio Digital Signage charakteryzują się rozdzielczością Full HD (1080x1920 pikseli), proporcjami ekranu 16:9, szerokimi kątami widzenia (178 stopni) oraz żywotnością ekranu dochodzącą do 30 000 godzin. Wyświetlacze instalowane wewnątrz obiektów oferują również tryb multi touch. Bezpieczeństwo ekranu w miejscach publicznych gwarantuje 4-milimetrowa powłoka z hartowanego szkła oraz aluminiowa obudowa urządzenia.

- Każde urządzenie Digital Signage wyposażone jest w interaktywny wyświetlacz, głośnik, komputer oraz wiele popularnych interfejsów komunikacyjnych, a także bezprzewodowy dostęp do internetu, oferując jednocześnie funkcjonalne wzornictwo, łatwość instalacji i prostotę obsługi. Udało nam się w ten sposób połączyć wysoką jakość z przystępną ceną, co czyni rozwiązanie Prestigio DS atrakcyjną, długofalową inwestycją dla przedsiębiorstw – ocenia Yuri Antoshkin, General Manager Prestigio w regionie EMEA.

Przesyłane do systemu w czasie rzeczywistym informacje mogą być odtwarzane na dowolnej liczbie wyświetlaczy, co ułatwia zarządzanie treścią multimedialnego przekazu, a także istnieje możliwość eksponowania kilku dynamicznych materiałów promocyjnych na jednym wyświetlaczu. Informacje mogą być dostarczane do wyświetlaczy za pośrednictwem wydajnego serwera i współpracującego z wyświetlaczami oprogramowania lub za pośrednictwem usług w chmurze. Wszystkie wyświetlacze mogą być zarządzane z centralnego punktu.

System Digital Signage korzysta zarówno z systemu Android, jak i środowiska Windows. Specjalistyczne oprogramowanie ułatwia tworzenie kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym, które mogą być wyświetlane dynamicznie na wyświetlaczach wybranych przez operatora. Ponadto oprogramowanie pozwala bardzo szybko zlokalizować ewentualne awarie systemu.

Wyświetlacze Digital Signage można zamówić za pośrednictwem korporacyjnej strony Prestigio lub kontaktując się z przedstawicielem marki. Cena: 4 000 – 140 000 zł

źródło: Prestigio

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!