Gry

Personalizacja pojazdów w Need for Speed Rivals

przeczytasz w 1 min.

Fani gier wyścigowych narzekają ostatnio, że nie pojawia się za wiele ciekawych produkcji. Czy zadowoli ich zatem Need for Speed: Rivals?

Need for Speed Rivals gra personalizacja pojazdów

Fani gier wyścigowych narzekają ostatnio, że nie pojawia się za wiele ciekawych tego typu produkcji. Czy zadowoli ich zatem Need for Speed: Rivals?

Większość zapowiedzi wygląda całkiem obiecująco, a gdy EA tylko to wyczuło, od razu przystąpiło do jeszcze większej ofensywy. Produkcja studia Ghost Games ma być jak najbardziej przyjazna dla graczy i dlatego też będą mogli mieć oni wpływ na wygląd najważniejszego elementu gry - pojazdów.

O możliwościach personalizacji wozów wspominano już wcześniej, ale dopiero teraz zdecydowano się ta pokazanie tego, jak rzeczywiście będzie to wyglądało. EA opublikowało materiał wideo, na którym to mamy szansę zobaczyć, w jaki sposób zmieniać będzie można samochody, a także w jak ma się to odbywać.

Interfejs w menu wygląda dość prosto i chyba podobnie należy ocenić same opcje personalizacji. Teoretycznie jest ich wiele, ale w praktyce w większości sprowadzają się one do zmiany kolorystyki i przyozdabiania karoserii różnego rodzaju naklejkami. Niemniej powinno spodobać się to wielu graczom.


Need for Speed: Rivals zadebiutuje 19 listopada w wersji na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Gra dostępna będzie również na konsolach nowej generacji, już w dniu ich rynkowych premier.

Źródło: gameinformer, youtube

Komentarze

21
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    limera1n
    22
    zmiana koloru lakieru, 1 naklejka i edycja tablic... Ludzie! - w Euro Truck Simulator 2 jest więcej opcji modyfikacji pojazdu niż tutaj
    • avatar
      gagex123
      19
      Nie wiem w co oni celują. Od jakiegoś czasu, seria NFS ma grywalność tytułów z androida. Taki maksymalny casual. Na raz. Ech... Gdzie czasy porsche, UG, czy Most Wanted, tego prawdziwego?
      • avatar
        Konto usunięte
        9
        Gniot
        • avatar
          Skaza
          7

          W 1994 roku firma Papyrus wydała grę zatytułowaną Nascar Racing. Produkt posiadał możliwość bardzo szczegółowego malowania samochodu, nie tylko poprzez układanie gotowych kolorów i naklejek, ale również samodzielnego edytowania bitmapy na wzór programu Paint.

          Od tamtego czasu technologia znacząco rozwinęła się, jednak nawet po dziewiętnastu latach nie rozwinięto tego pomysłu... Powiem więcej, chwilami mam wrażenie, że producenci gier w pewnych aspektach cofają się. Powodem jest ograniczanie kosztów ? Lenistwo twórców ? Czy może po kilku "wstecznych" tytułach zostaniemy zaskoczeni opcjami sprzed kilku lat, odkrytymi na nowo i reklamowanymi jako niezmiernie innowacyjne i nowatorskie ?

          Cóż, EA ponownie nie dostanie moich pieniążków. Ich sprawa ;)

          • avatar
            Konto usunięte
            5
            W ogóle kaszana, stawiaja na samą markę, tak mi się wydaje. Drift po spacji i nic nie robisz. Wiem że to nie symulator ale to bez sensu! I te śmieszne wyscigi w których na początku kosisz wszystkich a i tak zaraz cię dogonia i na odwrót na początku wyscigu pierdolniesz fikołka a i tak zaraz ich dogonisz. U2 i Most Wanted(stare) jest świetne! I wole w to grać niż w takie gó***.
            • avatar
              Dragonik
              2
              i ten model jazdy fuj. chyba sobie odpalę hot pursuita z 2002 roku 50 razy lepsza grywalność.
              • avatar
                Konto usunięte
                2
                Pamiętacie personalizację pojazdów w UG2 tam to były opcje ostatnia część z neonami... A tu jakiś można sobie tylko napryskać na lakier i jeszcze każą się z tego cieszyć. Myślę że głównym odbiorcą w którego celuje EA jest rozkapryszony Gimbus który na grę naciągnie swoją mamusię.
                • avatar
                  Kevio
                  2
                  ""Niemniej powinno spodobać się to wielu graczom." tiaa... na pewno. Ja pamiętam jak zarywałem w Underground 2, gdzie mogłem modyfikować przełożenia każdego biegu skrzyni, regulować zawieszenie czy hamulce. Dla mnie zmiana naklejek jest jak zmiana tapety na telefonie - to go nie uczyni go nagle fajnym.
                  • avatar
                    snilmerg
                    1
                    "Produkcja studia Ghost Games ma być jak najbardziej przyjazna dla graczy i dlatego też będą mogli mieć oni wpływ na wygląd najważniejszego elementu gry - pojazdów."

                    Najpierw popsuto serię NFS zabierając graczom możliwość personalizacji i tuningu pojazdów po czym dodają taką opcję z powrotem komentując to jako hit i stworzenie gry przyjaznej dla gracza... Jak dla mnie żenada.
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      -2
                      wiedziałem że zaraz zleci się banda którym zawsze coś nie pasuje :/
                      • avatar
                        mesjan
                        0
                        Wow ale nowość. Wprowadziliby edycję tekstur na maskach aut by można było samemu wczytać grafikę np. w jpg zrobioną samemu.
                        • avatar
                          Dark Devill
                          0
                          Bardzo mizerne te opcje personalizacji - nic nowego. Jeszcze NFS Shift było dopracowane przynajmniej w tym aspekcie, a dalej to już wszyscy wiedzą, co było...