Gry

Need for Speed: Shift – nowe zdjęcia i zwiastun

z dnia
Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
56 komentarzy Dyskutuj z nami

Koncern Electronic Arts opublikował właśnie zdjęcia przedstawiające wszystkie samochody, jakie będą dostępne w grze Need for Speed: Shift. Poniżej możecie zobaczyć kilka z nich (resztę znajdziecie pod tym adresem).

Jednocześnie w Sieci zadebiutował kolejny zwiastun filmowy z serii wideo prezentacji torów, na których przyjdzie nam się ścigać. Tym razem padło na historyczne już Willow Springs w stanie California. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do obejrzenia filmu.

 

Komentarze

56
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Teraz to już zaczyna wyglądać jak podróba Grida, a nie jak N4S.
  • avatar
    Ja jestem ciekaw tylko optymalizacji. Czy będzie tak "dobra" jak poprzednika.
    GRID to na pewno nie będzie.
  • avatar
    nie raz już padały podobne komentarze, ale powtórzę. brakuje mi zwyczajnej jazdy po malowniczych trasach tego by każdy wyścig można było przejechać dowolnym samochodem. a nie kiszeniem kasy na ten ostatni a 90% aut stoi nie ruszonych. o jeździe we 2 osoby na PC nie wspomnę
  • avatar
    Nareszcie... żadnych neonków, spoilerów, naklejek i innego wiejskiego tuningu dla dresów i kretyńskiego scenariusza połączonego z ucieczkami przed policją. Ja chcę normalne wyścigi samochodowe, a nie symulator dresiarza.

    Gra wraca do starych dobrych czasów, jak High Stakes, czy Porsche. A lista samochodów naprawde imponująca jest, coraz lepiej się toz apowiada
  • avatar
    I tak najlepsze było Porsche. Potem się pogubili. Albo gra okazała się za trudna dla dzieci z US&A. Pięknie by było gdyby zrobili coś w tamtym stylu. Do tego świetna promocja dla wybranej marki.
  • avatar
    ale obrzydliwie obklejone wozy. bleee
  • avatar
    furki fajne.. oby nie skopali tej gry !!!! (marzenia... hehe)
  • avatar
    Bez sensu sie powtarzac :) Kolejna odslona gry i dalej to samo, jedynie samochodow wiecej :/
  • avatar
    A tak poza tym, różne studia robiły różne części. Każdy miał inny pomysł, każde studio robiło w innych czasach. To są produkty komercyjne - czyli ma się sprzedawać. Skoro marka jest jeszcze kontynuowana, to znaczy, że się to sprzedaje ;>

    Brakuje mi też "encyklopedii" na temat samochodów z gry, jak to było w pierwszej części. Oglądanie Ferrari Testarossa na filmiku prezentacyjnym było super!
  • avatar
    Ciekawe czy zasłuży na miano Podróbki GRIDA :D
  • avatar
    zapowiada się świetny Need for Speed ale czy będzie lepszy od Most Wanted-a to trudno stwierdzić
  • avatar
    Mam nieodparte wrazenie, ze powiem: "nie, dziekuje, postoje". ;-)
  • avatar
    Mam nieodparte wrazenie, ze powiem: "nie, dziekuje, postoje". ;-)
  • avatar
    Ups, double posting, ale to lag. Sorry.
  • avatar
    czytałem recenzje tej gry, jak pisze czasopismo PLAY [...]Kierowcy zamiast zachowywać się jak roboty jadące idealną linią, okrążenie za okrążeniem, prowadzą jak ludzie, popełniając błędy, ścierając się ze sobą, a potem - uwaga, bo to mały szok - pamiętając sobie winy i mszcząc się przy pierwszej nadarzającej się okazji. Miałem okazję poczuć namiastkę cyfrowej nienawiści, gdy stuknięty przeze mnie kierowca na najbliższym zakręcie bez ceregieli wjechał mi w tył, wywalając z trasy.[...] to jest tylko część tej recenzji.
  • avatar
    Jak dla mnie najlepszy był nfs underground 2 potem underground 1 a następnie pro street. Te wszystkie ściemy z policją były dla mnie kiepskie.
  • avatar
    A ja chciałbym "jak większość" aby wrócili do starych wersji Need For Speeda, jak dla mnie ostatnią udaną częścią był niewątpliwie NFS Porsche. :)
  • avatar
    Nie rozumiem CZEMU tego N4S porównujecie do np, Most WAnted skoro to miał być symulator??

    O ile dobrze pamiętam NFS miał wydać 4 NFS w tym roku;
    1)NFS:Shift
    2)NFS:World online - (ale niewiem czy w tym roku dokładnie)
    3)NFS (coś na styl Most Wanted)
    4)NFS wersja na Wii, psp itp

    Czyli nie porównujcie symulatora do INNEGO TYPU!!! To miał być od początku symulator!!!
    Niby tak chwalicie się jak to się kiedyś grało, tylko że nie pamiętacie jak wcześniej napisali że planują wydanie 4 nfs, różne typy na różne platformy!!!
  • avatar
    Ma byc cos ala Most wanted ale czy bedzie?
    Wescie dajcie sobie spokoj z porownywaniem kazdej nastepnej czesci do poprzedniej bo to sensu nie ma.
    Swoja przygode z NFS co prawda zaczolem od Porshe ale w HSa tez gralem. Ogolnie kazda czesc miala cos ciekawego w sobie:
    Porshe-auta i fajne trasy
    Underground - pewna innowacyjnosc ale najlepsze bylo to ze mogles wyprobowac kazde auto jedynie doplacajac troche kasy (chce powtorki:D)
    U2 - troche kitowaty lekko dodanie miasta bylo srednim posunieciem ale wtedy tuning wizualny byl bez sensu i te predkosci ponad 300km/h - porazka
    Most wanted - Duzo akcji fajny tryb konkurencji z kierowcami z black listy ale za krotki troche ; Policja wymiatala :D
    Carbon - Typowa zrecznosciowka bez fabuly, Ciekawie zrobiona swietny drift :D policje mozna bylo o dupe rozbic ale coz najwiekszy minus grywalnosc no sory zeby kariere skonczyc w 5-6h to smiech pogralem dluzej zeby odblokowac te karty ale juz nie ta frajda
    Prostreet- Najlepiej zrobiony byl drag PS chcialbyc cos na wzor symulatora chyba ale nic z tego nie wyszlo
    Undercover - Chcieli dobrze dodajac Akcje ale zwalili gre na calej lini. Najsmieszniejsze bylo wchodzenie glownie porshakami 320 km/h w zakret 180 stopni i miec na wyjsciu 280 :D
    Shift- ......... okaze sie po premierze narazie warte sciagniecia bedzie jedynie
  • avatar
    Jeżeli grafika będzie taka jak na screenach, a sterowanie realistyczne (nie to co w undercover) to będzie to gra warta uwagi. Do tego drifty tak dobre jak w carbonie i dragi jak w pro street - dla mnie byłby wypas :D
  • avatar
    ja uważam że te pierwsze nfs były bardzo dobre i grywalnośc miały ale mi sie wydaje underground to był krok do przodu ale według mnie seria powinna kończyc się na nfs underground 2 bo ta gierka jeszcze miała ustawianie telemtrii dodanie spojlerów które dodawały a nie tak ja w carbonie czy w undercover że zmiana nachylenia tylnego spojlera jest tylko czemu to nic nie daje niby jest jakies ustawianie go bardziej na predkosc ale to tak jakby nazwac mario simsami;/ co do grafiki to sie nie dziwie bo nawet pro street miał zarąbistą grafe tylko trzeba miec do tego pieca najlepiej sama grafa tysiak jak nie dwa cóż dobrze że nie ma tutaj dziecio neo co piszą komenty juz nie moge sie czekac czy kupie pierwszy egzemplarz bo mam wukja w ameryce pozdrawiam
  • avatar
    haha fizyka jazdy jest co najmniej.... śmieszna ;p
    ja sobie przejdę GRIDa drugi raz
    pozdrawiam
  • avatar
    Widze iż też uważacie że Nfs zerżneło z Grida i macie racje fizyka bedzie bardzo podobna do niego jak nie identyczna no i co z tego ze bedzie szło tiuningowac auta i inne pierdoły nie ma juz takiich części nfs w kture szło migac godzinami i dniami mówie tu o undeground 1, 2 to było cos a teraz ino sciaganie i podrabianie gier ehh żall ...
  • avatar
    Śmierdzi mi ta trasa pro street-em,mało tego 0:45 lambo 148 mp/h i ten drift! Śmiech na sali.Powodzenia wam życzę i miłego klikania w restart race z tym wspaniałym modelem uszkodzeń.
  • avatar
    Ja NFS II SE trzymałem dla filmików...boskie :)
  • avatar
    Wszyscy piszą o "wiejskim tuningu" w Underground'ach, ale o tym, że w te części grali wszyscy (nawet dziewczyny) to już nikt nie pamięta. Może nie wszystkich interesuje kariera typowego kierowcy wyścigowego z uwagi na brak akcji? Może po prostu większość ludzi nie posiada wystarczających umiejętności, by grać w symulatory?

    Moim zdaniem Są potrzebne jedne i drugie gry. Niestety, producenci gry o specyficznym klimacie wypuszczają tylko w tedy, gdy jest "halo" na daną tematykę. Filmy o "street racing'u" odchodzą do lamusa. Ci którzy parę lat temu sami się nimi rajcowali teraz piszą, że jest to dobre tylko dla tępych dressów (a to nie prawda, że jak ktoś ma ciuchy Nike to nie ma rozumu, palancie!). Tak więc o grach z elementami tuningu na razie możemy zapomnieć. A jeśli nawet za rok ujrzymy NFS'a w tym klimacie to pewnie będziemy w tej grze rabować ciężarówkę z przyczep pełnych ropy, odpinając je po kolei, tak by nie zauważył tego kierowca ;)

    Shift? Zobaczymy, ale jazda po torach jakoś mnie nie tęgo cieszy :/
  • avatar
    Porsche było najlepsze i to bez dwóch zdań - przeszedłem ją z 7 razy. NFS 1 był pierwszą grą w której koła się kręciły i skręcały (to było widać). Miał trasy z punktu A do punktu B i ruch uliczny :D. W Shifcie bedzie mi brakowało tego wiejskiego tuningu (szczególnie że można było zrobić naprawdę fajnie samochód i nie musiał wyglądać wiejsko) i jazdy po mieście. Teraz zagrywam się w Midnight CLub LA i przeszedłem Burnouta - jednym słowem będzie mi brakowało otwartego miasta.
  • avatar
    Need for Speed: Shit

    Ta gra skończyła się już dawno. Teraz to dno totalne. Pro Street grałem z ciekawości dokładnie 5 minut. Jak tylko zobaczyłem jak to żałośnie wygląda - od razu wywaliłem (demo) z komputera. Patrząc po filmiku ta część nie będzie lepsza i nie zamierzam jej nawet próbować.
  • avatar
    wszystkie starsze były świetne nfs2, nfs2se, nfs3, nfs4 - świetna grafika i świetna muza (w nowszych muza już była żałosna).
    nfs porsche - trochę więcej symulacji
    nfs hp2 - nadal świetna grafika i muza
    nfs u,u2 - większość muzy do d!@$
    nfs most wanted - świetna grafika, rozgrywka i muza (jak się wyłączy te jęki czarnuchów)
    dalsze nie (carbon, prostreet,undercover) nie były warte nawet spojrzenia.
  • avatar
    Moim skromnym zdaniem najlepszy kawałek jaki kiedykolwiek słyszałem w grze to ten (no może jeden z najlepszych):

    http://www.youtube.com/watch?v=EyaQ69vowdA&feature=PlayList&p=98516DBD4EB64EC6&playnext=1&playnext_from=PL&index=31

    Niestety słaba jakość. Ale po prostu słuchawki na uszy i zapominam o świecie! Czizas! Aż mi ciarki po plecach łażą :D
  • avatar
    Mam problem może mógłby ktoś mi pomóc otóż nie slysze dzwieku w grze, w grze jedynie off muzyka podczas rajdu, podczas gry slysze wszystkie dzwieki z gg i all czyli cos w grze. Mam sluchawki z karta muzyczna jesli to cos zmienia steelseries 5hv2. dzieki