Mobile

Logo Nokii jednak nie zniknie ze smartfonów?

przeczytasz w 1 min.

Trwają podobno kolejne rozmowy, których celem ma być wypracowanie kompromisu w zakresie nowego oznakowania kolejnych urządzeń.

Nokia by Microsoft

Pomimo tego, iż Microsoft oficjalnie przejął dział Nokia Devices and Services jeszcze w kwietniu, to i tak do tej pory nie wszystkie kwestie są jasne. Wciąż nie wiemy np. tego, jakie logo nosić będą nowe urządzenia mobilne przygotowane przez giganta z Redmond.

Jeszcze jakiś czas temu wyraźnie sugerowano nam, iż na obudowach nowych smartfonów i tabletów nie zobaczymy doskonale nam znanego napisu Nokia. Logo to miało zostać całkowicie porzucone, ale wedle najnowszych informacji wcale nie musi się tak stać.

Wedle doniesień niezawodnego @evleaks, obydwie firmy są podobno w trakcie kolejnych rozmów, których celem ma być wypracowanie kompromisu w zakresie nowego oznakowania kolejnych urządzeń. Jeśli dać temu wiarę, to debiutujące w nadchodzących miesiącach smartfony i tablety oznakowane zostaną pieczęcią "Nokia by Microsoft". Co jeszcze ciekawsze, producent zrezygnować ma podobno z marki Surface i kolejne tablety wydawać już tylko w nawiązaniu do Nokii.

Upłynie trochę czasu zanim rewelacje te zostaną potwierdzone lub zdementowane, ale wydaje się, że byłby to chyba lepszy krok niż całkowite porzucenie nazwy Nokia, która ma przecież, jako marka, naprawdę dobrą opinię.

Źródło: gsmarena, bandwidthblog

Komentarze

21
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    ArioX
    4
    Nokia Camera, Nokia Storyteller, Nokia Refocus, etc... Nazwa NOKIA nie zniknęła z nazwy, co się zmieniło to to że jako wydawca aplikacji podany jest Microsoft Mobile Oy.
    Co do loga to na pewno będzie to duży napis NOKIA (jak w każdym smartfonie obecnym Nokii) a pod tym małym druczkiem dopisek "by Microsoft".
    Dodam jeszcze że ciekawe jestem ile Microsoft będzie płacił Nokii za użyczenie nazwy, bo jeśli dobrze pamiętam to nie było tego w zawartej przez nich umowie (przynajmniej nie w oficjalnej informacji na jej temat).
    • avatar
      Konto usunięte
      1
      żadna nowość. rebranding marki kosztuje utratę klientów. nie wszędzie musi też być wołami napisane Microsoft. Popatrzcie na markę Xbox. niektórzy to nawet nie wiedzą że to microsoft :P
      • avatar
        misiek2k
        0
        Siła nazwy marki. Wiele firm tak robi w businessie - jeśli już jakaś nazwa przyjeła się na rynku to raczej jej się nie zmienia po zakupie firmy bo ma to negatywny skutek dla sprzedaży.
        • avatar
          Dragonik
          0
          Nikt nie powiedział że masz rację i pewnie jesteś spasionym grubasem któremu/j mama kupi iphona, więc się nie odzywaj
          • avatar
            Hedrox
            -1
            Tyle, że przecież logo Nokii już znika. Już wyeliminowali go z wielu aplikacji, które w nazwie miały słowo Nokia. Głupota. Cholera wie co za plan mają.
            • avatar
              kamil330i
              -1
              Może pierwsze produkty pod szyldem Microsoft nie sprzedały się tak jak nokii.
              • avatar
                Konto usunięte
                -2
                A apple tylko spoglada na tych malych graczy i smieje sie.