Telewizory

Nowoczesna telewizja hotelowa według firmy Samsung

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
2 komentarze Dyskutuj z nami

Według firmy Samsung, telewizory w pokojach hotelowych nie powinny służyć wyłącznie do oglądania telewizji. I wcale nie muszą.

Choć telewizor nie jest najważniejszym elementem wyposażenia pokoju hotelowego, nie oznacza to, że może być byle jaki. Tym bardziej że wcale nie musi, bo nowoczesna telewizja hotelowa jest czymś, co z powodzeniem można wprowadzać już dzisiaj.

Czym powinien cechować się telewizor w hotelu? Oczywiście podstawą jest wysoka jakość obrazu. Równie ważne jest jednak to, co oferuje poza tym. Nowoczesny sprzęt tego typu powinien pozwolić administratorowi ustalić maksymalną głośność czy też zablokować ustawienia lub dostęp do konkretnych funkcji – dla zapewnienia komfortu przebywających w pokojach osób.

Takie telewizory ma w swojej ofercie między innymi Samsung (np. HD890U). Producent chwali się, że jego urządzenia służą nie tylko do oglądania telewizji, ale też mogą być realnym środkiem komunikacji pomiędzy hotelem a gośćmi – na jego ekranie mogą się na przykład pojawiać komunikaty o promocjach czy informacje o aktualnych atrakcjach.

Samsung zwraca też uwagę na swój system LYNK Reach, który wprowadza między innymi możliwość personalizacji treści. Na przykład na ekranie telewizora gościa, który reprezentuje firmę organizującą konferencję lub będącego jej uczestnikiem, może pojawić się agenda lub inne informacje o danym wydarzeniu.

Wspomniany system umożliwia też zarządzanie całą siecią telewizorów, by te w całym hotelu funkcjonowały jednakowo. – „Rozwiązanie tego typu oferuje personelowi hotelowemu pełen wgląd w funkcjonowanie i treści wyświetlane na nieograniczonej liczbie wyświetlaczy znajdujących się na terenie obiektu – wszystko to na jednym ekranie zdalnego zarządzania” – mówi producent. 

„Rozwiązanie to czyni prostym tworzenie wysokiej jakości materiałów informacyjnych i przesyłanie ich na ekrany telewizorów w pokojach gości. Ta zwiększona użyteczność umożliwia ustawianie poleceń, ponowne uruchamianie telewizorów i sieci oraz udostępnianie aplikacji za pomocą kilku kliknięć, eliminując niezbędne dotychczas wizyty pracowników w każdym pokoju” – dodaje.

Źródło: Samsung

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    sparx6
    nie znam szczegółów tych przepisów ale powinni tylko płacić tę część przychodów z której mają od Francuzkach firm reklamowych i francuskich użytkowników którzy wykupili pakiet usług bo z całej puli jeżeli każdy kraj zażyczy sobie ileś tam procent podatku to dojdzie do tego stopnia że nic im nie zostanie xD
    -1
  • avatar
    PITUCH1
    Czyli co więcej reklam, oglądasz film, a tu reklama ok norma, ale co ja widzę , o baner reklamy z hotelu , "promocja...." !
    Zamiast iść w jakiś VOD, w cenie pokoju, to Cie kurde jeszcze zasypią górą reklam !
    Czyli, z Play nie che mieć nic wspólnego, gdy w sklepie mówią sprzedaż ratalną prowadzimy przez Alior , to wychodzę, teraz do nawyków dodać - Samsung w pokoju zmieniam pokój, nie to hotel !