Gry komputerowe

E3 2017: 10 minut z Pillars of Eternity II: Deadfire

przeczytasz w 1 min.

Klasyczne RPG w najlepszym wydaniu. Gra Pillars of Eternity II: Deadfire zapowiada się na solidną kontynuację świetnej produkcji z 2015 roku.

Na premierę Pillars of Eternity II: Deadfire przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać i dla miłośników takich klasycznych erpegów na pewno nie będzie to proste zadanie. Zarówno pomocny (jak i wręcz przeciwnie) może okazać się 10-minutowy zapis rozgrywki z gry, którą ekipa Obsidian Entertainment przywiozła ze sobą na tegoroczne E3.

Kontynuacja bardzo udanego Pillars of Eternity z 2015 roku zaoferować ma niemal dokładnie taką samą mechanikę rozgrywki, poza kilkoma detalami, takimi jak dynamicznie zmieniające się misje (bo inni bohaterowie mają też… swoje życie). Poprawiona zostanie również oprawa wizualna, na czele z dynamiczną pogodą i (raz jeszcze) dynamicznym oświetleniem.

To, że na Pillars of Eternity II: Deadfire czeka mnóstwo osób, doskonale pokazuje sukces crowdfundingowej zbiórki. Cel (1,1 miliona dolarów) osiągnięto w mniej niż 24 godziny, a ostatecznie udało się zebrać cztery razy tyle, dzięki czemu w grze pojawią się dodatkowe elementy, takie jak subklasy, siódmy towarzysz, modyfikacja interfejsu, zaawansowany system relacji w drużynie i więcej lokalizacji.

Jeśli zaliczacie się do grona tych, którzy chcieliby jak najszybciej rozpocząć zabawę, to przede wszystkim jest nam przykro (bo taka możliwość nie pojawi się najpewniej w ciągu najbliższych miesięcy), a poza tym zachęcamy do obejrzenia poniższego materiału, który daje przedsmak tego, co będzie nas czekać w Pillars of Eternity II: Deadfire:

Źródło: IGN

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    guziel
    4
    Grafika właśnie jest świetna i oby nie robili pełnej 3D bo wyjdzie chłam wizualny taki jak Dragon Age Inkwizycja.
    Tego typu grafika jak w Pillars of Eternity ma o wiele większy klimat.
    • avatar
      darioz
      -8
      Spoko loko ale niech przejdą wreszcie na prawdziwą grafikę 3D a nie trzymają się tej pseudo 3D czyli 2.5D.
      Od czasów Neverwinter Nights 2 nie ma żadnego porządnego cRPG w pełnym 3D!
      • avatar
        Dooku
        0
        Pierwsze Pillars jak i Tyranny borykało się ze sporymi problemami techicznymi, po premierze nawet 5 minut ekranu ładowania było normą.
        Mam nadzieje że teraz od razu pomyślą nad kwestią wydajności bo jeśli będzie to samo to sobie daruję. Chociaż jestem wielkim fanem ich gier.